اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
سنگربان فولاد در گفتگو با یک رسانه اتریشی، از تجربه حضور در ایران و تفاوت های میان زندگی در این کشور و آنچه در اینترنت گفته می شود، سخن گفت.
اخلاق نیکوماخوس اثری بی‌ مانند در میان نمونه های تفکر کلاسیک است. چگونه می توان از آن اثر نوشته ارسطو فیلسوف یونان باستان به عنوان کتاب راهنمای خودیاری در زندگی امروز استفاده کرد؟
رئیس جمهور در نشست مطبوعاتی خود در ونزوئلا با اشاره به روابط میان تهران و کاراکاس آن را راهبردی توصیف کرد و برخورداری از منافع، نگاه و دشمن مشترک را دلیل این روابط دانست.
مبارزه و رقابت برای منابع درون گونه ها نیز وجود دارد. مگس‌های نر چنین رفتار تضاد محور و پرخاشگرانه‌ای از خود نشان می‌دهند، زیرا زمان نسبتاً کوتاهی برای جفت‌گیری با ماده‌های همنوع خود دارند: فقط چند هفته تا زندگی، مبارزه با خواستگاران و جفت‌گیری. سپس پیروزها DNA تهاجمی خود را به نسل بعدی مگس‌ها منتقل می‌کنند.
یک مطالعه جدید نشان داده است که وقتی صحبت از بیماری قلبی به میان می‌آید، عادت‌های سبک زندگی معمولاً در صدر فهرست علل افزایش خطر قلبی قرار دارند. این مطالعه همچنین تاکید کرده است که بیماری قلبی همچنان عامل اصلی مرگ محسوب می‌شود، زیرا سالانه باعث مرگ میلیون‌ها نفر در جهان می‌شود.
تمثیل افلاطون ادعا می‌کند که سایر زندانیان غار حتی تمایلی به ترک زندان خود ندارند، زیرا آنان زندگی بهتری را نمی‌شناسند. این نشان دهنده واکنش فعلی شکاکان به جستجوی علمی برای کشف اشیاء تکنولوژیکی فرازمینی است.
بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی هزینه زندگی پایین همچنین قیمت پایین‌تری را برای اجاره یا خرید خانه در مقایسه با شهرهای بزرگ بریتانیا ارائه می‌دهد. شرکت‌ها نیز در این شهر، سیاست‌های مرخصی زایمان سخاوتمندانه‌ای را ارائه می‌دهند.
سید ابراهیم رییسی در نطق خود در میدان آزادی تهران به شعار «زن زندگی آزادی»‌ هم اشاره کرد و طبعا متفاوت. این گونه که داخلی ها را فریب خورده و خارجی ها را فریب دهنده توصیف کرد. نکته دیگر هم این که هر چند رسانه‌های رسمی در طول دهه فجر میان دولت کنونی و دولت های قبل جمهوری اسلامی تفکیک قایل نشده بودند و به ارایه کارنامه ۴۴ ساله نظام پرداختند اما رییس جمهوری ترجیح داد در نطق رسمی ۲۲ بهمن جدای اشارات کلی ۶ دستاورد دولت خود را نیز مشخصا برشمرد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد درگیری کنونی این کشور با اوکراین از زمان کودتای سال ۲۰۱۴ کلید خورده است.
شمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه به بیش از 11 هزار نفر رسیده است. انتشار عکس‌ و فیلم‌های مربوط به این زلزله، خبر از یک فاجعه انسانی می‌دهد. در این میان انتشار عکس پدری که دست دختر زیرآوارمانده‌اش را گرفته، جامعه جهانی را متاثر کرده است.
وقتی صحبت از کاهش خطر سکته مغزی در میان زنان می‌شود، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هر چه یک زن در طول زندگی اش بیشتر در معرض استروژن قرار گیرد، بهتر است.
آیت الله مکارم با اشاره به حوادث اخیر: باید میان کسانی که نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند با کسانی که در پی تخریب و آتش‌زدن و یا تبلیغ مسائل ضد فرهنگی هستند و یا عوامل خارجی‌اند، تفاوت قائل شد و با هر کدام رفتار متناسب داشت.
هادی خانیکی نوشت: این روز‌ها در میان همه صدا‌های عاصی جامعه باید صدای دردآلود بیماران و دریافت‌کنندگان ضربات سلامت را شنید، صدایی که از حق دستیابی به سلامت و حق بازگشت به زندگی در مرز میان رفتن و ماندن بلند است.
باید توجه داشت که در جامعه سیاست‌زده وقتی که هرگونه اعتراض به اغتشاش تعبیر می‌شود؛ دایره خودی‌ها و حلقه غیر خودی‌ها هر روز در حال گسترش فزآینده است؛ خشونت دو سویه میان نهاد‌های رسمی و جامعه روندی افزایشی دارد؛ بازیگری جدی به عنوان میانجی (واسط) میان حکومت و مردم وجود ندارد؛ جامعه مطالبات فراوان دارد و منفذی برای تحقق آن وجود ندارد؛ صداوسیمای ملی بر ادامه خطا‌های استراتژیک خود اصرار دارد و زمانی که امید به بهبود وضعیت موجود به شدت کاهش پیدا کرده است، این که فریاد به جایی دیگر برود، عادیست.
حجاریان گفت: خوب است بگوییم که معترضان جنبش مهسا می‌گویند «می‌خواهیم زندگی کنیم»، اما معترضان آبان ۹۸ می‌گفتند «می‌خواهیم زنده بمانیم». میان این دو تفاوت است، اما هسته اصلی ماجرا به سیاست مرتبط است و این، کلید فهم ماجراست و نمی‌شود از آن طفره رفت.
واکنش جریان انقلابی به شعار «زن، زندگی، آزادی» گستره‌ای ناموزون از تفسیر‌ها یا نگاه‌های مجزا بوده است. نوع استقبال این جریان از این شعار در دوقطب ناهمخوان و بسیار دور از یکدیگر قابل خوانش است که نمی‌توان آن‌ها را اساسا در یک مجموعه یک‌دست قرار داد.
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
میزان سرطان خون در میان شهروندان عراقی که در نزدیکی میادین نفتی این کشور زندگی می‌کنند، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
فردین علیخواه عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه گیلان می گوید: مدتی قبل دیدم که استاندار یک استان آمده بود و برای کافه‌های شهری که یکی از مکان‌های مهم جوانان دارای سبک زندگی متفاوت است خط و نشان می‌کشید. به نظر شما جز سرخوردگی برای جوانان باید منتظر چه پیامدی بود؟ البته همانطور که گفتم طرد خودخواسته اجتماعی و عزلت‌گزینی در جامعه از یک طرف، یا ترک موطن از طرف دیگر، از انواع واکنش‌هایی است که جوانان نشان خواهند داد. بخواهم خلاصه بگویم، حاکمیت به عاملیت انسان‌ها توجه نمی‌کند.
رئیس جمهور گفت: وفاق موجود میان دولت و مجلس فرصتی برای غلبه بر مشکلات دیرپای کشور، گره‌گشایی از زندگی مردم، جبران عقب‌ماندگی‌ها و حرکت پرشتاب به سوی پیشرفت و تعالی کشور است.
از وقفه افتادن میان تحصیل و بازار کار تا متوقف ماندن همه امور زندگی و حتی تعویق ازدواج و تشکیل خانواده، درباره مشکلاتی که سربازی برای پسران ایرانی به دنبال دارد، زیاد خوانده و شنیده‌ایم اما راه چاره چیست؟
وزیر امور خارجه تایوان گفت که چین با تمرینات نظامی در نزدیکی جزیره برای آماده سازی خود و حمله به تایوان و تغییر وضعیت موجود در آسیا و اقیانوسیه استفاده می‌کند.
روز کاری امروز در حالی در تهران شروع شد که سنجش کیفیت هوا حکایت از افزایش آلودگی و افت کیفیت داشت و بر تصمیم مسئولان مبنی بر تعطیلی کلیه مدارس مهر تایید می‌زد و در عین حال این پرسش را به دنبال داشت که چرا دانشگاه‌ها و ادارات تعطیل نشده اند؛ تصمیمی که دیشب اتخاذ نشده بود و دقایقی پیش گرفته شد؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ