ماجرای اجاره‌های دلاری در تهران پدیده جدیدی نیست و شروع آن مربوط به اجاره خانه به مشتریان خارجی بوده است که به مرور این مشتریان خارجی به ایرانی تبدیل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازار اجاره بها در کشورهای همسایه با توجه به اقتصادی که در کشورهایشان حاکم است با ایران بسیار متفاوت است به طوریکه در بررسی اجمالی مشخص شد که اکثر قوانین به نفع مستاجر است.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: ورود خانه های خالی اثرات مثبتی بر بازار اجاره دارد.
بررسی ها نشان می دهد که در پایتخت سوییت های مجردی هم قیمت واحدهای مسکونی ۶۰ متری است با این تفاوت که سوئیت ها را بیشتر مجردین اجاره می کنند.
دولت برای کنترل اجاره بها راهکارهای زیادی را در نظر گرفته است که هر کدام از این راهکارها بازار مسکن را بصورت کلی کنترل نکرده است.
بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در کلان شهر تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در کلان شهر تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
رشد قیمت مسکن در یک سال اخیر بیش از نرخ رشد دلار بوده که این موضوع نشان دهنده وجود حباب در بازار مسکن است اکنون این سوال مطرح است که چگونه می توان از این حباب کاست.
بررسی ها نشان می دهد که در برخی از مناطق خانه های مسکونی دو منظوره استفاده می شود هم شرکت است و هم واحد مسکونی که این موضوع موجب شده کارکرد آپارتمان ها با مخاطره مواجه شود.
بررسی وضعیت اجاره بها در مناطق تهران نشان می دهد بیشتر صاحب خانه ها دنبال اجاره بها هستند.
محمد خوش‌چهره، اقتصاددان و نماینده پیشین مجلس گفت: در دوران آقای روحانی نیز، فقط در سال های پایانی دیدیم که یک درکی از جنگ اقتصادی پیدا کردند. در مورد دولت آقای رییسی نیز به صراحت می گویم علی رغم اینکه از ابتدا به جنگ اقتصادی اشاره کردند، تاکنون درک درستی از مساله نداشته اند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: دلیلی ندارد سازمان ورزش به این سوله‌ها به چشم ورزشگاه نگاه کند باید به سازمان ورزش اخطار داده شود که این سوله‌ها از سال آینده باید در اختیار مدیریت بحران باشد.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده فرمانیه حدود ۲ میلیارد تومان است.
پروژه ریلی رشت –کاسپین -انزلی به عنوان آخرین پازل از کریدور جنوب به شمال محسوب می شود که می تواند در تجارت کشور و منطقه خاورمیانه تحولی بزرگ ایجاد کند.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده منیریه حداکثر ۹ میلیون تومان با پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان است.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا یک اپلیکیشن GoodRx مخصوص فروش دارو را ۱.۵ میلیون دلار جریمه کرد. این اپ اطلاعات قابل شناسایی مشتریان را بدون اجازه با گوگل و فیس بوک به اشتراک گذاشته است.
متا پلتفرمز برای تسویه شکایتی که فیس بوک را متهم کرده بود به طرف های ثالث (ازجمله کمبریج آنالایتیکا) اجازه دسترسی به داده های خصوصی کاربران را می دهد، ۷۲۵ میلیون دلار پرداخت می کند.
اداره انرژی آمریکا اعلام کرد ذخایر انرژی این کشور نسبت به دوره های مشابه کاهش یافته است.
بازار اجاره بهای مسکن در محله قیطریه با توجه به اینکه در شمال تهران بالاترین قیمتها را شامل می شود و برای اجاره بها در این خانه ها باید حتما ماهیانه ۱۵ تا ۲۰ میلیون کرایه پرداخت شود
بازار اجاره بهای مسکن در آخرین روزهای دومین هفته آخرین ماه پاییز با نوسان همراه نبوده است اما ظاهرا قیمت های شمال تهران با قیمت های نجومی اجاره داده می شود.
فرار مالیاتی با راه‌های مختلف از جمله حساب های اجاره ای یکی از اموری است که در سال های اخیر به شدت رایج شده است.
مسعود پزشکیان در بیانیه ای نوشت؛ مبارزه با بی عدالتی و ظلم و تبعیض تنها با ماندگاری در صحنه و پیگیری مطالبات از راه های قانونی تا رفع نارسایی ها امکان پذیر است. نباید اجازه و فرصت میدان داری به رسانه های معاند و برانداز داده شود.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به افزایش نرخ اجاره بها و عدم توانمندی اقتصادی شهروندان به ویژه زوج های جوان از ورود شهرداری تهران به موضوع اجاره داری مسکن خبر داد.
اجاره ساعتی خانه های مبله برای سرقت
دقایقی قبل، یک ساختمان ۱۰ طبقه‌ در آبادان فروریخت و همگان را شوک زده کرد؛ ریزشی که علت آن مشخص نیست اما افزون بر خسارات زیاد مالی، آسیب های جانی هم در پی داشته که هنوز ابعاد دقیق آن مشخص نیست. رویدادی عجیب که حواشی‌ای نیز در پی داشته و به مرور اطلاعات تکمیلی در خصوص آن منتشر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ