نخست وزیر عراق درباره تاثیر وضعیت سوریه بر عراق گفت: وضعیت امنیتی در سوریه از جمله وجود اردوگاه الهول و زندان‌هایی که تعداد زیادی از تروریست‌ها را در خود جای داده است، چالشی برای عراق است،
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره طرح سوال از شهردار تهران گفت: سوال مطرح شده که ما نیز سوال را برای شهردار ارسال کرده‌ایم و مقرر شده با توجه به اعلام آمادگی ایشان در اولین جلسه‌ای که بتوانیم تنظیم کنیم ایشان به صورت حضوری می‌آیند و پاسخ را مطرح می‌کنند و ان‌شاءالله تغییری در این موضوع نخواهیم داشت.
زارع زلزله‌شناس گفت: «بررسی‌های زلزله شناختی بر روی داده‌های ۲۹ سال اخیر در پهنه گسل مشا و منطقه آتنشفشان دماوند نشان می‌دهد که قطعه شرقی گسل مشا تحت اثر فعالیت اتاقک ماگمایی دماوند به ویژه در ژرفای ۷ تا ۱۴ کیلومتری است.»
رئیس صداوسیما گفت: در مورد عبارت «مدیر باج‌بده و باج بگیر» باید بگویم منظورم آنجا روشن بود. قرار نیست به بهانه جذب مخاطب و جذابیت شدن برنامه‌هایمان به هیچ چهره هنجارشکنی باج نمی‌دهیم که بخواهد ارزش‌های ما را زیر سؤال ببرد.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه در خصوص سوبرداشت از یک خبر توضیح داد.
مربی تیم ملی بوکس بازگشتش از اردوی اردن را به‌خاطر خستگی و طولانی بودن آن رد کرد و گفت: به خاطر پیگیری تمرینات دیگر بوکسورها به ایران برگشتم.
مربی تیم ملی بوکس بازگشتش از اردوی اردن را به خاطر خستگی و طولانی بودن آن رد کرد و گفت: به خاطر پیگیری تمرینات دیگر بوکسورها به ایران برگشتم.
پس از اظهارات رئیس کمیته ملی المپیک در مورد علت خاموشی سیستم سرمایشی آکادمی ملی المپیک، شرکت برق جوابیه در مورد توضیحات ارائه شده داد.
دبیر سازمان لیگ توضیحاتی درباره چگونگی جانشینی مقاومت البرز به جای زندی بتن کلاردشت داده است.
رئیس آکادمی ملی المپیک با تأکید بر اینکه وسایل سرمایشی سالم است، گفت: به خاطر کمبود برق و افت ولتاژ وسایل سرمایشی خاموش هستند.
اصفهان- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پی بروز برخی شایعات در خصوص هنرستان ماندگار سروش در ناحیه ۴ شهر اصفهان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سازمان لیگ اعلام کرد انتشار مبلغ قراردادهای بازیکنان مجاز نیست.
«منتظر محمد» بازیکن عراقی که به تازگی به تیم استقلال پیوسته با ابراز خوشحالی از حضور در این تیم گفت: امیدوارم بتوانم با تلاشم پاسخگوی حمایت هواداران باشم.
«منتظر محمد» بازیکن عراقی که به تازگی به تیم استقلال پیوسته با ابراز خوشحالی از حضور در ترکیب این تیم گفت: امیدوارم بتوانم با تلاشم پاسخگوی حمایت هوادان باشم.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت:کلیه استخدام‌ها از طریق آزمون صورت می‌گیرد و حکمی برای شخص مذکور مبنی بر استخدام صادر نشده است.
موضوع امضای رئیس مجمع پای فرم‌های ارسالی به سازمان لیگ، مسئله تازه‌ای است که باشگاه‌های لیگ برتری با آن در این فصل دست به گریبان هستند.
کمیته ملی المپیک در مورد گزارش خبرگزاری مهر در رابطه با زهرا نعمتی، اعزام این کماندار به بازی های آسیایی و روند طی شده برای کاروان کیفی ایران توضیح داد.
بدیهی است داوطلبان می‌توانند با مراجعه به مراکز مجری برگزاری آزمون نسبت به دریافت هزینه آزمون و یا انتخاب تاریخ جدید اقدام نمایند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پنج منطقه ساحلی کشور را برای احداث نیروگاه شناسایی کردیم.
رئیس پلیس راهور فراجا در توضیح چگونگی حادثه تروریستی تفتان- خاش توضیح داد و گفت: این عملیات تروریستی و کور با استفاده از حربه دریافت امداد و کمک صورت گرفت.
با توجه به مذاکره انجام شده با موسسه ETS مقرر شد تا از هر داوطلب استعلام گرفته شده و اقدام مقتضی برای آزمون جایگزین و یا استرداد کامل وجه صورت پذیرد.
نخست‌وزیر سابق پاکستان در گفت‌وگویی با الجزیره به توضیح مسائل مختلف از جمله تلاش برای ترور و سرنگونی دولت وی و انتخابات آتی پرداخت.
مشاور امنیتی نخست‌وزیر عراق در سخنانی به توضیح طرح جدید و سازوکار استقرار نیروهای عراقی در مرزهای مشترک با ایران و ترکیه پرداخت.
مشاور امنیتی نخست‌وزیر عراق در سخنانی به توضیح طرح جدید و سازوکار استقرار نیروهای عراقی در مرزهای مشترک با ایران و ترکیه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ