زارع زلزله‌شناس گفت: «بررسی‌های زلزله شناختی بر روی داده‌های ۲۹ سال اخیر در پهنه گسل مشا و منطقه آتنشفشان دماوند نشان می‌دهد که قطعه شرقی گسل مشا تحت اثر فعالیت اتاقک ماگمایی دماوند به ویژه در ژرفای ۷ تا ۱۴ کیلومتری است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تامین اجتماعی درباره شروط وام ۱۵ میلیون تومانی بازنشستگان توضیح داد.
«منتقدان رویکردهای اقتصادی دولت سیزدهم به کرات از مسوولان تیم اقتصادی آن درخواست کرده اند تا برنامه اقتصادی خود برای کشور را به صورت شفاف توضیح دهند و به افکار عمومی و کارشناسان عرضه کنند. امری که تاکنون محقق نشده و در این فضا باید اذعان کرد که پیش زمینه های ایجاد بهبود در فضای کلی اقتصاد ایران، حتی در خودِ دولت نیز فراهم نیست و درست به همین دلیل باید انتظار تداوم یافتن آشفتگی ها در فضای کلی اقتصاد را داشت.»
موضوع امضای رئیس مجمع پای فرم‌های ارسالی به سازمان لیگ، مسئله تازه‌ای است که باشگاه‌های لیگ برتری با آن در این فصل دست به گریبان هستند.
میلاد تقوی، دبیر کل فدراسیون والیبال در گفت و گو با ورزش سه درباره جلسه مهم روز شنبه توضیح داد.
تب خونریزی دهنده کریمه کنگو یکی از بیماری‌های ویروسی قابل انتقال از حیوان به انسان است. این بیماری در تمام فصول سال ممکن است مشاهده شود، اما در فصل بهار و تابستان شایع‌تر است. با توجه به فرا رسیدن عید قربان و افزایش ذبح گوسفند به این مناسبت، لازم است افراد نکاتی را برای مبتلا نشدن به این بیماری رعایت کنند. در این اینفوگرافیک توصیه‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری توضیح داده شده است./منبع: ایسنا گرافیک: پدرام آقایی
مهدی تاج می گوید، بخشنامه سقف قرارداد که به باشگاه ها ابلاغ شده تنها برای کاهش هزینه ها نیست و موردهای زیادی در لایه های پنهان آن وجود دارد.
قائم مقام باشگاه پیکان در پی برگزاری بازی هوادار و پرسپولیس در دستگردی، درباره میزبانی از قهرمان لیگ در آزادی توضیح داد.
تعبیر "خالص‌سازی" مهم است خاصه این که نزدیک‌ترین چهره رسانه‌ای به او که در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی معاونت رسانه‌ای لاریجانی را بر عهده داشت این خالص‌سازی را توضیح داده است.
روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا، توضیح می‌دهد کسب عنوان قهرمانی لالیگا برای او و همبازیانش چه اندازه اهمیت دارد.
یورگن کلوپ حاضر نشد در مورد رقم موردنظر لیورپول برای هزینه در بازار تابستانی نقل و انتقالات توضیح بدهد، ولی گفت که این کار را هوشندانه انجام خواهند داد.
ژوائو کانسلو خرید بزرگ زمستانی بایرن بود ولی او حالا به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است. حسن صالح حمیدزیچ در این مورد توضیح داد.
طبق ادعای موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا قصد دارد دو تا سه هفته بعد در نشستی خبری در مورد قضیه بارساگیت توضیح دهد.
وزیر ارتباطات، احداث زیرساخت ارتباطی مبتنی بر فیبرنوری در سراسر کشور که هم اکنون در دست احداث است را یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم کشور دانست و توضیح داد: درحالیکه کشور‌های پیشرفته دنیا بدنبال توسعه شبکه ارتباطی خود مبتنی بر فیبرنوری هستند، این پروژه را از سال گذشته در ۱۰ استان کشور شروع کردیم و تاکنون حدود ۲، ۵ میلیون پوشش ایجاد شده است و تلاش این است که ان‌شالله تا پایان امسال به ۳ میلیون پوشش فیبرنوری برسد.
رئیس کمیته داوران درباره اتفاقات داوری مسابقات داوری هفته شانزدهم لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.
تا دویست سال پیش، اگر احضار روح و اجنه در فرایند درمان به کار گرفته نمی‌شد، آن فرایند «درمان طبیعی» نام می‌گرفت. اما حالا هر درمانی خارج از پزشکی مدرن «طبیعی» به نظر می‌رسد. مهم نیست این روش‌ها از چین و هند آمده‌اند یا یونان و مکزیک؛ هرچه باشند، به‌صرف مخالفت با پزشکی مدرن، طبیعی دانسته می‌شوند. همین امر باعث شده بازار مرشد‌هایی که با شربت یا سوزنشان همۀ امراض را شفا می‌دهند داغ‌تر از همیشه باشد. آلن لوینوویتز توضیح می‌دهد که چه شد که این دکان‌ها راه افتاد و پزشکی چگونه می‌تواند دوباره اعتماد‌ها را به دست آورَد.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه فردا در حالی در جلسه‌ای با کمیته اجرایی فدراسیون شرکت می‌کند که باید درباره علت مخفی کردن تمدید قرارداد دیدیه دشان از این کمیته توضیح بدهد.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند از کاه کوه می‌سازند اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند
مدیرعامل باشگاه فولاد در مصاحبه با ایلنا توضیح مهمی درباره شایعات این روزها ارائه کرد.
بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال مدعی شده است حمید حاج ملک داور دیدار این تیم در برابر فولاد محروم بوده و نباید بازی دو تیم را سوت می زد.
هنوز چیزی مشخص نیست. مهم نیست که ما یا پرسپولیس محل جدید برگزاری را معرفی کنیم. مهم این است که زمینی در دسترس باشد تا بتوانیم بازی تدارکاتی را برگزار کنیم.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با ورزش سه در مورد ابهامات پیرامون آینده بهروز عطایی توضیح داد.
داروین نونیز، ستاره جدید خط حمله لیورپول، در مصاحبه‌ای با وبسایت باشگاه درباره شرایط تیم و اهدافش در فصل آینده توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ