موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی امین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.
قرار است این پروژه بزرگ، میلیارد‌ها تومان سود را به لطف کمیسیون ماده ۵ نصیب بانک شهر کند، درحالی‌که مقام رهبری به صراحت تاکید کردند: «جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید. بانک که برای بنگاه‌داری نیست!»، اما دور از چشم یا شاید هم دقیقاً جلوی چشم ارگان‌های نظارتی بنگاه‌داری بانک‌ها، از جمله بانک شهر همچنان ادامه دارد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۱۱۰ کیلو ۳۰۰ گرم شیشه در بازرسی از یک باب منزل مسکونی خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف دپوی پوشاک قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در محدوده خیابان پاسداران خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دپوی محموله چمدان مسافرتی، کوله و کیف دستی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در یک منزل مسکونی خبر داد.
یک مَندی (محل دپوی سوخت قاچاق در اصلاح محلی) در شهرستان سراوان از توابع منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان دچار حریق شد. این حادثه که در شهر «گشت» از توابع بخش مرکزی شهرستان سراوان رخ داد، حادثه جانی در پی نداشته است. در روز‌های اخیر این پنجمین حادثه در محل دپوی سوخت قاچاق در منطقه بلوچستان است؛ چند روز قبل نیز یک خودروی سوختکش در روستای «ملک‌آباد کوه ون» از توابع شهرستان سرباز داخل یک مَندی دچار حریق شد.
ساری- انبارهای بنادر مازندران به محل دپوی نهاده و ذرت‌های فاسد و آلوده‌ای تبدیل شده که به دلیل ترک فعل بخش‌های مختلف، قابلیت مصرف دامی را از دست داده اند.
در روز‌های اخیر این دومین حادثه در محل دپوی سوخت قاچاق در منطقه بلوچستان است؛ چند روز قبل نیز یک خودروی سوختکش در روستای «ملک‌آباد کوه ون» از توابع شهرستان سرباز داخل یک مَندی دچار حریق شد.
در شبانه روز گذشته حوادثی در سطح شهر تهران رح داده از توقیف خودرو سرقتی تا دپوی بیش از ۹۷ کیلو هروئین و شیشه که پرونده آنها در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
رینگ و لاستیک های سرقتی را سمباده و رنگ زده و به جای لاستیک نو جا به خریدار می دهند و برای رد گم کردن، فاکتورهای قدیمی را به عنوان فاکتور خرید به پلیس عرضه می کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف انواع وسایل لاغری که در یک ساختمان دپو شده بود در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۱۰۰۰ کیسه آرد دپو شده در جنوب تهران خبر داد.
در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که نه تکلیف محل دپوی پسماند (موقت یا دایمی) مشخص است، نه احداث زباله‌سوز یا جایگزین آن، نه تصفیه‌خانه شیرابه و نه تناسبی بین زباله تولیدی و توان کارخانه بازیافت وجود دارد! مضاف بر اینکه هنوز ظرفیت دقیق کارخانه بازیافت مشخص نیست. ما حتی نمی‌دانیم تا تعیین تکلیف برای این موضوعات چه برنامه‌ای تدوین شده است!
دادستان تهران از کشف داروی قاچاق تاریخ مصرف گذشته خبر داد و گفت: در محل دپو داروها در یک منزل مسکونی مقادیر قابل توجهی داروی سقط جنین، قاچاق و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.
ری- یک انبار دپوی لاستیک در جاده معدن شهرری دچار حریق شد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه نمی‌توانیم هر دپوی کالایی را احتکار تلقی کنیم، گفت: هیچ وقت و در هیچ زمانی قانون به ما اجازه نداده است که مصداقی برای احتکار خودرو داشته باشیم.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
رئیس سازمان اورژانس کشور، بر تأمین نیازهای درمانی زلزله زدگان شهرستان خوی تاکید کرد و گفت: دارو به اندازه کافی انبار شده است.
محمودآباد- زباله های جمع آوری شده در شهر محمودآباد و حومه در ساحل و چند قدمی دریا به صورت غیربهداشتی دپو و دفن می شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۵۴ هزار لیتر نفت کوره و ۸ هزار لیتر نفت گاز خارج از شبکه توزیع و قاچاق خبر داد .
ساری- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در حال حاضر ۵۰۰ هزار تن برنج در انبارهای مازندران باقی مانده و دولت باید برای خرید یا عرضه آن در بازار برنامه ریزی کند.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
تفاهم‌نامه «واگذاری زمین دپوی خط ۱۰ مترو» به مساحت ۲۵/۸ هکتار میان شهرداری منطقه ۲۲ و شرکت راه آهن شهری (مترو) تهران و حومه منعقد شد.
آخرین آمار واردات نفت چین از ایران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ