دادستان تهران از کشف داروی قاچاق تاریخ مصرف گذشته خبر داد و گفت: در محل دپو داروها در یک منزل مسکونی مقادیر قابل توجهی داروی سقط جنین، قاچاق و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر این دانشجو ظهر روز پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ توسط هم اتاقی‌های وی پیدا شده و باحضور حراست پس از پیدا شدن پیکر او درب اتاقش قفل شده و سپس مامورین جنایی در صحنه حاضر شده و نمونه گیری انجام می‌شود. پیکر از ساعت ۱۸ به سردخانه مجتمع منتقل شد.
شواهد رسانه‌ای حاکی از آن است که سخنگوی کاخ سفید درباره ارتباط خانواده رئیس‌جمهور آمریکا با کشف بسته کوکائین در کاخ سفید دروغ گفته است.
این زن در محل دیگری به قتل رسیده و پس از جنایت به محل موردنظر منتقل شده است. همچنین ۲ دست، ۲ پا و سر مقتوله در این بسته قرار داشت.
یک محل استقرار در هزاره اول پیش از میلاد در محوطه تاریخی سد اشنویه کشف شد.
با توجه به شواهد موجود می‌توان استنباط کرد در محل این محوطه استقراری مهم در قرون اولیه و میانی دوران اسلامی، بنا‌های اربابی و بزرگ مقیاس قرار داشته، که نشان از اهمیت این محوطه در این دوران در منطقه قره‌داغ و آذربایجان و ایران دارد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف ۲۲ میلیون عدد داروهای کمیاب و نایاب و شناسایی محل دپوی بیش از ۴۰ میلیون داروی غیرمجاز خبر داد.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
اگر سایت موزه شهری در خیابان مولوی تهران و در محل کشف اسکلت بانوی هفت‌هزارساله (محدوده میدان محدودیه خیابان مولوی) ایجاد می‌شد، یقینا روی بافت اجتماعی و فرهنگی و زندگی مردم آن منطقه تاثیر مثبت می‌گذاشت.
تیم بررسی‌ صحنه جرم در محل حادثه با جسد حدود ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند که یک پلاستیک روی سرش کشیده شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت، مرد جوان قبل از مرگش مقدار زیادی قرص مصرف کرده است که همین موضوع فرضیه خودکشی را پررنگ کرد.
مأموران انتظامی شهرستان مینودشت با اشراف و رصد اطلاعاتی مستمر موفق به شناسایی محل نگهداری ترافل قاچاق شدند.
پلیس هنوز به درستی نمی‌داند که این دست چگونه از قبرستانی که تقریباً یک و نیم کیلومتر دورتر از محل اکتشاف است، به جنگل رسیده است.
تالاری دو هزار ساله در یک ویلای باستانی ایتالیایی کشف شده است که از قرار معلوم محل برگزاری ضیافت‌های امپراتور روم و ژنرال‌هایش بوده است.
تالاری دو هزار ساله در یک ویلای باستانی ایتالیایی کشف شده است که از قرار معلوم محل برگزاری ضیافت‌های امپراتور روم و ژنرال‌هایش بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، ماموران به محل اعزام و حسب دستور مقام قضائی این واحد صنفی داروخانه به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد.
یک باستان‌شناس از کشف قبری متعلق به یک نوزاد در محوطه شماره ۸۵ چمشیر و یک بنا برای تدفین شخصی محترم و محل به امانت گذاشتن استخوان‌های افراد متوفا برای حمل و تدفین در اماکن مقدس خبر داد.
«وزیری» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که چندین ساختمان مسکونی به همراه دو برج کبوتر (بنایی که به عنوان محل نگهداری کبوتر استفاده می‌شد) و تعدادی کارگاه آهنگری در این شهر کشف شده است.
مأموران پس از انجام هماهنگی‌های لازم در محل حاضر و ۲ نفر را دستگیر و در بازدید محل، ۱۱۴ دستگاه استخراج رمز ارز را کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۵۴ هزار لیتر نفت کوره و ۸ هزار لیتر نفت گاز خارج از شبکه توزیع و قاچاق خبر داد .
گرگان- حین عملیات لایروبی خلیج گرگان در شمال آشوراده، بقایای یک موتور دیزل تاریخی متعلق به بیش از ۱۰۰ سال گذشته کشف و به بیرون از آب منتقل شد.
تیم تحقیق پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بین یک پتو پیچیده شده و به دلایل نامشخصی فوت کرده بود. همچنین روند تحقیقات نشان داد اهالی محله مشاهده کردند که مرد جوانی با یک موتورسیکلت جسد این مردجوان را کنار سطل زباله رها کرده و متواری شده است.
اپی ژنتیک شما با افزایش سن و در پاسخ به محل زندگی و نحوه زندگی‌تان تغییر می‌کند. اپی ژنتیک کد DNA را تغییر نمی‌دهد، اما می‌تواند دسترسی به ژن‌ها را کنترل کند و به طور فزاینده‌ای نقش مهمی در ایجاد سرطان ایفا می‌کند.
بیش از یک قرن است که باستان شناسان به دنبال آرامگاه نفرتیتی، ملکه مشهور مصر باستان می‌گردند، اما علی رغم تمام این تلاش‌ها تاکنون این آرامگاه کشف نشده است.
معدن و غارهای طبیعی محل کشف اجساد مومیایی شده لاپلنگ تحت انفجارهای پی در پی قرار دارد هر چند اجساد به موزه منتقل شده ولی هنوز بررسی های دقیقی درباره این محل انجام نگرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ