رئیس سازمان اورژانس کشور، بر تأمین نیازهای درمانی زلزله زدگان شهرستان خوی تاکید کرد و گفت: دارو به اندازه کافی انبار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار است این پروژه بزرگ، میلیارد‌ها تومان سود را به لطف کمیسیون ماده ۵ نصیب بانک شهر کند، درحالی‌که مقام رهبری به صراحت تاکید کردند: «جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید. بانک که برای بنگاه‌داری نیست!»، اما دور از چشم یا شاید هم دقیقاً جلوی چشم ارگان‌های نظارتی بنگاه‌داری بانک‌ها، از جمله بانک شهر همچنان ادامه دارد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۱۱۰ کیلو ۳۰۰ گرم شیشه در بازرسی از یک باب منزل مسکونی خبر داد.
پوکو X۵ پرو و گلکسی A۵۴ دو گوشی کاملاً متفاوت و در عین حال مشابه یکدیگر هستند. هر دوی آن‌ها را می‌توان بهترین انتخاب در این رده دانست، هر دو دارای امکاناتی کاربردی، نمایشگر‌های فوق‌العاده و دوربین‌های با کیفیتی هستند، اما هر یک در بخشی نسبت به دیگری برتری‌های منحصر به فردی دارد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دپوی محموله چمدان مسافرتی، کوله و کیف دستی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در یک منزل مسکونی خبر داد.
در حالی که احتمال داده می‌شود که کیلیان امباپه به زودی راهی رئال مادرید شود او حالا یک خواهان جدید دارد: تیمی در لیگ دسته دوی کشور زادگاه پدرش، کامرون.
قالیباف اظهار کرد: اکنون دارو در گمرک دپو شده و به دست مردم نمی‌رسد. باید در بحث مربوط به نرخ گمرک و سود بازرگانی هم دستگاه‌های مربوطه ابلاغیه‌ها را به گمرک انجام دهند که گمرک بتواند امور را پیگیری کند. وزارت بهداشت این موارد را دنبال کرده ما هم کمک می‌کنیم.
ترکیب لیمو و زنجبیل، تجویز فوق‌العاده‌ای برای کاهش وزن است و ترکیب ویتامین C و آنتی اکسیدان‌های موجود در هر دوی این مواد خوراکی، تاثیر عالی در سم زدایی و بهبود متابولیسم بدن دارد. کافیست یک برش کوچک از زنجبیل و آب نصف لیموترش را در یک فنجان آب جوش بریزید، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس آن را بنوشید. برای نتیجه بهتر مصرف سه نوبت در هفته از این نوشیدنی توصیه می‌شود.
رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف ۲۲ میلیون عدد داروهای کمیاب و نایاب و شناسایی محل دپوی بیش از ۴۰ میلیون داروی غیرمجاز خبر داد.
‌با نظر اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور، دعوی اعتراض ثالث نسبت به رأی دادگاه تجدیدنظر از سوی یکی از خواندگان دعوی بدوی که طرف دعوی تجدیدنظر نبوده است، قابلیت شنیده شدن را دارد.
در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که نه تکلیف محل دپوی پسماند (موقت یا دایمی) مشخص است، نه احداث زباله‌سوز یا جایگزین آن، نه تصفیه‌خانه شیرابه و نه تناسبی بین زباله تولیدی و توان کارخانه بازیافت وجود دارد! مضاف بر اینکه هنوز ظرفیت دقیق کارخانه بازیافت مشخص نیست. ما حتی نمی‌دانیم تا تعیین تکلیف برای این موضوعات چه برنامه‌ای تدوین شده است!
«حالا بیایید فرض کنیم که من به عنوان صادق زیباکلام قصد دارم به نظرات و دیدگاه‌های این آقایان عمل کنم. خب من باید چه کاری انجام دهم؟ اگر یک خانم بی‌حجاب دیدم باید چه برخوردی با او انجام دهم؟ آیا قانون این اجازه را به من داده که من متعرض این خانم شوم و به او حمله کنم؟ یا باید با صحبت و گفتگو او را هدایت کنم؟ ببینید مشکل این است که هر دوی این رویکرد‌ها تبعات خاص خودشان را دارد و اصلا هم آقایان متوجه آن نیستند.»
دادستان تهران از کشف داروی قاچاق تاریخ مصرف گذشته خبر داد و گفت: در محل دپو داروها در یک منزل مسکونی مقادیر قابل توجهی داروی سقط جنین، قاچاق و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.
دو جزیره‌ی بزرگ و زیبا دارد که به هر دوی آن‌ها ماریتا (Marietas) می‌گویند و در سمت غربی این کشور قرار گرفته اند. این جزایر خالی از سکنه هستند و اهالی بومی و افرادی که همیشه در آن‌ها زندگی کنند، ندارد، اما مکان‌هایی فوق العاده و بکر برای گشت و گذار و سفر‌های رمانتیک است. در ادامه همراه تاپ توریست باشید تا با ساحل مخفی ماریتا در مکزیک بیشتر آشنا شوید.
بخشدار کهریزک گفت: سایت آرادکوه به تازگی راه اندازی نشده که منشا تولید گاز و ابر متان باشد، اما اینکه اکنون سایت ناسا با چنین اعتبار علمی، ادعایی را به اتکای تصویری مطرح کند، جای تعجب است. سایت آرادکوه از سال ۵۴ راه اندازی و اکنون با وجود انبوه پسماند‌های دپو شده در آن، نسبت به ۱۰ سال قبل وضعیت بهتری دارد، این در حالی است که ناسا طی سال‌های گذشته در خصوص وجود ابر متان در این منطقه ادعایی نکرده بود.
متصدیان داروخانه ها می‌گویند: برخی شرکت‌های داروساز قبل از گرانی دارو، دست به دپو زدند و دارو توزیع نمی‌کردند و الان با کمبود دارو مواجهیم. مردم از شهر‌های مختلف برای تهیه یک داروی ساده به ما مراجعه می‌کنند. هفته‌ای یک بسته آنتی بیوتیک به ما داده می‌شود!
«آقای احمدی نژاد الان مشغول درو کردن همان خس و خاشاکی هستند که سال ۸۸ کاشتند. واقعیت این است که آنچه امروز ما شاهدش هستیم، آورده ایشان به عرصه سیاسی و به طور کل ایران بود. اصلا یه بخشی از نارضایتی‌هایی که در سطح جامعه ایجاد شد، ناشی از اظهار نظر‌های شخص ایشان بود»
«آقای احمدی نژاد الان مشغول درو کردن همان خس و خاشاکی هستند که سال ۸۸ کاشتند. واقعیت این است که آنچه امروز ما شاهدش هستیم، آورده ایشان به عرصه سیاسی و به طور کل ایران بود. اصلا یه بخشی از نارضایتی‌هایی که در سطح جامعه ایجاد شد، ناشی از اظهار نظر‌های شخص ایشان بود»
کارلوس کی‌روش علیرضا بیرانوند را در ترکیب اصلی قرار داد تا نشان دهد همچنان به شاگرد قدیمی خود اعتقاد دارد و البته روی عابدز هم حساب کرده است.
۴ سال از ممنوعیت واردات خودرو می‌گذرد و از ۱۲ هزار خودرویی که به دلایل قانونی اجازه ترخیص نداشتند، ۲ هزار خودرو همچنان در بنادر مانده‌اند که ترخیص آنها نیاز به تدبیر دولت و قوه قضاییه دارد.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال پس از کسب اولین پیروزی فصل با انگیزه بیشتری تمرینات تیمش را زیر نظر گرفته است.
عضو هیات علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: زندگی شهری پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد؛ مثلاً امکان دارد شما در حال رفتن به محل کار خود باشید و ببینید کسی به فرد دیگری حمله می‌کند، با دخالت شما برای شما نیز پرونده‌ای تشکیل می‌شود و این پرونده امکان دارد شما و خانواده‌تان را تا سال‌های سال درگیر کند. به دلیل اینکه دو طرف دعوی ممکن است به شما بگویند چه کار داشتی که دخالت کردی. ممکن است که خود شما زخمی شوید، چون که مهارت خاصی ندارید.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی امین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
آخرین آمار واردات نفت چین از ایران
سسک فابرگاس، ستاره پرافتخار فوتبال اسپانیا برنامه های بزرگی برای درخشش در لیگ دوی ایتالیا دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ