یک مَندی (محل دپوی سوخت قاچاق در اصلاح محلی) در شهرستان سراوان از توابع منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان دچار حریق شد. این حادثه که در شهر «گشت» از توابع بخش مرکزی شهرستان سراوان رخ داد، حادثه جانی در پی نداشته است. در روز‌های اخیر این پنجمین حادثه در محل دپوی سوخت قاچاق در منطقه بلوچستان است؛ چند روز قبل نیز یک خودروی سوختکش در روستای «ملک‌آباد کوه ون» از توابع شهرستان سرباز داخل یک مَندی دچار حریق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
در آخرین لحظات دیدار دو تیم تانزانیا و نیجر هنگامی که بازیکنان نیجر برای باز کردن تیم تانزانیا تلاش می‌کردند چند توپ جمع کن اقدام به پرتاب چهار توپ به داخل زمین کردند و منجر به خراب شدن موقعیت گلزنی نیجری‌ها شدند.
کم‌عمق شدن رودخانه پس از منفجر شدن سد کوخافکا در اوکراین، سبب تلف شدن هزاران ماهی شده است. منبع: تسنیم
طی یک پژوهش ۳۵ درصد از سوسک هایی که توسط قورباغه بلعیده شده بودند در بازه های زمانی مختلف، از ۱۲ دقیقه تا ۸۸ دقیقه و در یک مورد حتی پس از ۹۴ دقیقه بالا آورده شدند. این سوسک ها زنده و فعال بودند.
اصابت اول مربوط به راکت انداز ۲۲۰ میلی متری Bureviy اوکراینی می‌باشد که تعداد انگشت شماری از آن ساخته شده است، این راکت انداز در واقع نسخه اوکراینی با شاسی جدید از راکت انداز اوراگان شوروی می‌باشد، پس از برخورد پهپاد لنست به تیوب‌های حامل راکت‌های ۲۲۰ میلی متری، بر اثر شعله ور شدن این راکت ها، راکت انداز در عرض یک لحظه منفجر می‌شود.
این شرکت قصد دارد از استارشیپ برای ارسال افراد و محموله به ماه و در نهایت مریخ استفاده کند. ناسا یک استارشیپ را برای تیم ماهگرد بعدی خود رزرو کرده است و گردشگران ثروتمند در حال رزرو آن و پرواز به ماه هستند.
یک خانه قدیمی در خیابان فلاح تهران منفجر شد.
یک قطار حاوی اتانول در مینه‌سوتای امریکا در پی خروج از ریل منفجر شد.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه سرگیجه های وضعیتی شایع ترین انواع سرگیجه وابسته به مشکلات گوش داخلی هستند، می گوید: بر خلاف تصور مبتلایان به این نوع سرگیجه ، استراحت کردن و حرکت ندادن سر، منجر به مزمن شدن بیماری شان می شود . این بیماران هرچه بیشتر حرکت داشته باشند روند درمان را بهتر طی می کنند. انجام مانور های ورزشی در این بیماران منجر به از بین رفتن سرگیجه می شود. منبع: خبرآنلاین
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
ریزش باران سمی در اوهایو منجر به پوسته شدن رنگ روی خودرو‌های این منطقه شده است.
نیرو‌های اوکراینی هنگام عقب راندن نیرو‌های روسی در منطقه دونتسک، پیاده نظام و خودرو‌های زرهی روسیه را در انفجار‌های بزرگ منفجر کردند. در این فیلم دراماتیک، تعدادی از اهداف روسی را می‌توان دید که در حال دود شدن هستند و خودرو‌های زرهی پس از اصابت موشک‌ها و حملات توپخانه اوکراینی در آتش می‌سوزند.
ویدئویی از جنگ در اوکراین منتشر شده که گفته می‌شود حملات توپخانه‌ای ارتش روسیه منجر به پرواز درآمدن یکی از سربازان اوکراینی شده است. در ویدئوی منتشر شده مواضع اوکراینی‌ها هدف حملات خمپاره‌ای قرار می‌گیرد و کمی بعد چند نظامی در آسمان دیده می‌شوند. پس از آرام شدن اوضاع بقیه سربازان از سنگر خارج شده و پا به فرار می‌گذارند.
وزش باد در یکی از جاده‌های انگلیس، منجر به واژگون شدن یک کامیون شد. در فیلم زیر، لحظه واژگون شدن این کامیون در مقابل خودرو‌های دیگر را مشاهده میکنید.
تصاویر دوربین‌های مداربسته لحظه انفجار یک نارنجک در پارکینگ دفتر خدمات اضطراری منطقه‌ای در اودسا اوکراین را ضبط کرده است که باعث انفجاری مهیب و مجروح شدن هشت نفر شد. رسانه‌های محلی گفتند که نارنجک پس از آن منفجر شد که پلیس یک خودرو را متوقف کرد و یک وسیله انفجاری را در صندوق عقب آن پیدا کرد.
تصاویر منتشر شده در سایت خبری روسی ایزوستیا لحظه وقوع یک انفجار مهیب در سد نوا کاخوفکا در خرسون را نشان می‌دهد. ارتش روسیه در حال عقب نشینی تمام زیرساخت‌های اصلی در استان خرسون را منفجر کرده است.
ساختمانی که به مدت ۶۳ سال مقر اداری مرکز پروازهای فضایی مارشال را در خود جای داده بود، روز شنبه تخریب شد.
این فیلم لحظه باورنکردنی را نشان می‌دهد که نیرو‌های متخصص اوکراینی از تیپ ۳۶ تفنگداران دریایی یک بمب ۱۱۰۰ پوندی (۵۰۰ کیلوگرمی) روسیه را در منطقه خرسون منفجر می‌کنند. طبق اعلام مقامات ارتش اوکراین یک بمب FAB-۵۰۰ روسی در نزدیکی روستایی در منطقه خرسون که در جریان ضد حمله از اشغال خارج شده بود، به طرز ماهرانه‌ای خنثی شد.
اسپوتنیک از انفجار پل کلیچکو در کی یف پایتخت اوکراین خبر داد.
پلیس روسیه کامیونی که روی پل کریمه منفجر شد را درست قبل از انفجار روی پل بازرسی کرده بودند.
یک روز پس از یک بمب گذاری انتحاری که منجر به کشته شدن ده‌ها دانش آموز عمدتاً دختر شد که برای امتحان ورودی دانشگاه در کابل آماده می‌شدند، ده‌ها زن افغان با برپایی تظاهرات خواستار اجرای عدالت شدند. یشتر قربانیان این انفجار تروریستی که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت از اقلیت هزاره بودند.
وزارت دفاع آذربایجان روز چهارشنبه، ۱۲ مرداد ماه، تصاویری از حملات هوایی به مواضع ارمنستان در منطقه کوهستانی قره باغ منتشر کرد. ارتش جمهوری آذربایجان اعلام کرد که این عملیات را تحت عنوان انتقام در پاسخ به اقدامات تروریستی گروه‌های مسلح غیرقانونی ارمنی در خاک آذربایجان که منجر به کشته شدن یک سرباز آذربایجانی شد، انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ