نکته جالب توجه اینکه لوکادیا در همه سال‌های گذشته پس از جدایی از باشگاه پی اس وی آیندهوون هلند که در برایتون، هوفن‌هایم، سین‌سیناتی و بخوم توپ می‌زد هرگز موفق نشده بود این تعداد گل را در فاصله‌ای به این کوتاهی به ثمر برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم هلندی سابق پرسپولیس در نخستین بازی برای باشگاه کانگژو چین موفق به گلزنی شد.
مهاجم هلندی سابق پرسپولیس در نخستین بازی برای باشگاه کانگژو چین موفق به گلزنی شد.
یورگن لوکادیا سرانجام بعد از چند ماه بلاتکلیفی مقصد خود برای ادامه فوتبال را مشخص کرد.
در شرایطی که چند روز پیش شایعات عجیب بازگشت لوکادیا به ایران شکل گرفته بود، باشگاه پرسپولیس از مهاجم هلندی سابقش شکایت کرد.
پریرا حالا پس از این وقفه چند روزه با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش از انگیزه بالای خود برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس خبر داد و نوشت: «خوشحال و آماده برای بازگشت به تمرینات و بازی‌ها هستم. بسیار با انگیزه، برای کمک به پرسپولیس به منظور رسیدن به دستاورد‌های بزرگ در ادامه فصل، تمام تلاشم را می‌کنم. بیا تا آخر با هم برویم.»
بی بی سی اسپورت مهم‌ترین بازیکنان بدون تیم جهان را معرفی کرده است که نام یورگن لوکادیا نیز در آن به چشم می‌خورد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان جوان این تیم در امر گلزنی عملکرد فوق العاده‌ای داشتند، گفت: با عملکردی که چند جوان در پرسپولیس داشتند، جای خالی لوکادیا احساس نمی‌شود.
توضیحات درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روایتی از رفتن لوکادیا از ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محمد عباس زاده این هفته هم نتوانست گلزنی کند تا همچنان جایگاهش را با مهاجم جداشده پرسپولیس، شریک باشد.
باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش برای بستن قرارداد با مهاجم مورد نظر سرمربی این تیم است، اما اختلاف نظر چند میلیارد تومان است!
باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش برای بستن قرارداد با مهاجم مورد نظر سرمربی این تیم است، اما اختلاف نظر چند میلیارد تومان است!
همسر مهاجم پرسپولیس هم تصاویری از تولد او منتشر کرد که در یکی از آن‌ها چند کیک با طرح جالبی از اسم و سن آقای گل هلندی پرسپولیسی‌ها به چشم می‌خورد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر برابر ملوان انزلی به پیروزی رسید تا صدرنشینی چند ساعته سپاهان را در جدول رده بندی پس بگیرد.
ستاره هلندی پرسپولیس در شرایطی که به مس رفسنجان گل زده بود پس از چند هفته صدر جدول گلزنان را از دست داد.
لوکادیا چند روز پیش به باشگاه پرسپولیس مهلت ۱۵ روزه‌ای داده بود تا مطالباتش پرداخت شود، اما با وجود گذشت چند روز از این مهلت، هنوز این پول به این بازیکن هلندی پرداخت نشده است.
ن تنها چند روز است که از زمان پرداخت مطالبات لوکادیا گذشته، اما حساب‌های باشگاه بسته است. با این حال مدیریت تدابیر لازم را برای پرداخت این مطالبات اندیشیده است
بعد از چند فصل، شاید پرسپولیسی‌ها اکنون بیشتر از همیشه به کسب عنوان آقای گلی توسط یکی از مهاجمان خود امیدوارتر باشند.
رسانه فرانسوی مدعی شد که شیخ دیاباته در آستانه توافق با پرسپوليس قرار دارد.
پایان رافت اعتقاد دارد که باتوجه به گذشت چند هفته از شروع لیگ برتر، مهاجم مدنظر پرسپولیس باید شرایط بازی و حضور در ترکیب را داشته باشد.
یورگن لوکادیا بازیکن هلندی پرسپولیس در سال ۲۰۱۷ یک آلبوم با ۱۱ ترک را منتشر کرده است او چند موزیک ویدیو و آهنگ خوانده و از خواننده‌های پاپ به شمار می‌آید. البته چند سالیست دیگر در عرصه خوانندگی فعالیت ندارد.
با ورود یورگن لوکادیا مهاجم تازه وارد و خارجی پرسپولیس به ورزشگاه آزادی، هواداران پرسپولیس که به مسیر عبور او نزدیک بودند برای گرفتن امضا و سلفی سمت نرده‌ها هجوم بردند
با افشای مجموع ارقام قرارداد پرسپولیس و استقلال مشخص شد که این دو تیم با هزینه 600 میلیاردی پای به فصل جدید لیگ برتر خواهند گذاشت.
معاون ورزشی پرسپولیس پس از جذب مهاجم خارجی سکوتش را با چند جمله کنایه‌آمیز شکست.
به گفته وزیر صمت، افزایش نرخ مبنای محاسبه تعرفه، افزایش مضاعف مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های وارداتی را در پی داشته که در مجموع باعث افزایش هزینه‌های تولید، افزایش قاچاق، افزایش نیاز به نقدینگی، کاهش تولید و افزایش تورم خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ