دولت هلند با انتشار بیانیه‌ای از تعلیق موقت همکاری‌های مستقیم این کشور با نیجر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگزاری کنفرانس ایران و بریکس در تهران با حضور سفرای پنج کشور عضو بریکس از جمله هند، چین، برزیل، روسیه و آفریقای جنوبی نشان دهنده اشتیاق اعضای اصلی این گروه برای پیوستن ایران به بریکس است.
چین و هند به عنوان دو عضو پرقدرت پیمان شانگ‌های، اخیرا اعلام کرده اند که در چارچوب همکاری با کشور‌های عضو سازمان، قصد آن دارند که مبادلات پولی و بانکی خود را با ارز‌های ملی و دیگر ارز‌ها به جز دلار انجام دهند، ولی این به مفهوم آن نیست که درصدد حذف دلار از فضای اقصادی خود باشند، که در کوتاه مدت و میان مدت نمی‌تواند امکانپذیر باشد.
نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
نخست وزیر هندوستان و رئیس جمهور چین در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، پیوستن ایران به این سازمان را تبریک گفتند.
وزارت بازرگانی چین در بیانیه ای اعلام کرد از هلند خواسته تا مانع همکاری دوجانبه در صنعت نیمه رسانا نشود و از کنترل صادرات سوء استفاده نکند.
رئیس اداره سرمایه‌گذاری خارجی معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، از توسعه همکاری ایران و هند در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌ کشاورزی خبر داد.
در حاشیه رقابت‌های جهانی باکو، تفاهمنامه همکاری میان ۲ فدراسیون تکواندو ایران و هند به امضا رسید.
در دیدار دوجانبه وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه هند در کیپ تاون آفریقای جنوبی، موضوعات مورد علاقه دو کشور مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
هند امروز از برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای در ۱۳ تیرماه به‌صورت مجازی خبر داد.
ایالات متحده و هند در مورد همکاری امنیتی مذاکره کردند.
وزیر خارجه روسیه امروز در حاشیه نشست وزرای خارجه سازمان همکاری شانگهای با همتایان چینی و هندی خود دیدار کرد.
به گفته وزیر خزانه داری آمریکا شرکت های بزرگ فناوری این کشور فعالیت خود را در هند بیشتر می کنند و اپل و گوگل نیز در حال گسترش تولید موبایل در هند هستند.
دبیر کمیسیون واردکنندگان و تامین کنندگان برنج کشور گفت: هند در حوزه تجارت به برخی تعهدات خود در قبال ایجاد تراز تجاری با ایران همکاری لازم را نداشته و واردات برنج از این کشور ممنوع شد.
آژانس حمل و نقل هوایی روسیه اعلام کرد براساس توافق صورت گرفته با هند، همکاری های دو کشور در بخش حمل و نقل هوایی گسترش می یابد.
نخست وزیر عراق و وزیر دفاع هلند امروز با یکدیگر دیدار و درباره همکاری های امنیتی میان دو کشور گفتگو کردند.
اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، آماده است تا هری مگوایر را در پایان فصل به فروش برساند.
رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی در ادوار مختلف مشارکت مناسبی در اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند داشته است،گفت: همکاری‌های مؤثر با سازمان‌های منطقه‌ای اولویت سیاست خارجی است.
رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی در ادوار مختلف مشارکت مناسبی در اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند داشته است،گفت: همکاری‌های مؤثر با سازمان‌های منطقه‌ای اولویت سیاست خارجی است.
پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای ادامه همکاری احتمالی با مهاجم هلندی خود خواهد داشت.
وزیر خارجه هند با دفاع از تصمیم کشورش برای روی آوردن به تسلیحات روسیه، گفت که رابطه طولانی‌مدت دهلی‌نو و مسکو، منافع هند را تامین کرده است.
رافائل فن‌ در فارت، ستاره سابق هلند، می‌گوید شبکه اسکای همکاری با او را برای همه برنامه‌هایش ممنوع کرده و علت این تصمیم شبکه انتقادهای او از هری مگوایر بوده است.
فدراسیون‌های والیبال جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در حاشیه کنگره جهانی 2022 در کشور هلند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
رئیس جمهور گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در صنعت نفت و گاز، حمل و نقل و به ویژه مسیر ترانزیتی چابهار-آسیای میانه، می‌تواند زمینه مناسبی برای ارتقای سطح روابط ایران و هند فراهم کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ