یک کاربر توئیتر از سخنان دبیر اطلاع‌رسانی ستاد نان مبنی بر اینکه«اگر کسی خرید غیرمنطقی نان انجام دهد، رصد می‌شود»، انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرام سونس، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که خریدهای بزرگ چلسی در این تابستان اشتباه بوده است.
امیر حسین اسفندیار یک استوری کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شوخی جالبی با سرخیو راموس که پیش از این در رئال مادرید با او هم‌بازی بود کرده است.
داوید سوریا، دروازه‌بان ختافه، اعتراض ژاوی به داوری را بی‌دلیل و توجیه نتیجه نگرفتن تیمش دانست.
ما که کِیف کردیم حال این موبور‌های پدر سوخته گرفته شد. تیتر‌های روزنامه‌های خاص هم کِیف‌مان را بیشتر کرد. کاش علاوه بر گرفتن پولمان می‌شد گوش‌شان را هم بپیچانیم. دل‌مان خنک می‌شد...
آلن شیرر، اسطوره لیگ برتر انگلیس، معتقد است که پیوستن مویزس کایسدو به چلسی برای لیورپول خجالت‌آور است.
باشگاه آلومینیوم اراک که اعتقاد دارد گل تیم پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسیده است با طعنه به این موضوع واکنش نشان داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه با سایت یوفا درباره قهرمانی تاریخی سیتی در لیگ قهرمانان صحبت کرد.
جمهوری اسلامی مانند هر نظام سیاسی دیگری، خود را نمایندۀ اکثریت مردم و در نتیجه نظامی قانونی و مشروع می‌داند که اوامرش باید مطاع باشد. شاهد و قرینه‌ای که برای اثبات برخورداری نظام از حمایت اکثریت مردم معمولاً ارائه شده است، حضور بیش از نیمی از واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات مختلف بوده است.
صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی، نویسنده و تحیلگر سیاسی اصلاح طلب به تازگی در توییتر خود به کوچک شدن اندازه نان و افزایش قیمت آن در مقایسه با دوران پهلوی اشاره کرده و با اشاره به فضای سیاسی دوران قبل از انقلاب اسلامی ۵۷، به وضعیت سیاسی فعلی کشور طعنه زد که با واکنش هایی روبه‌رو شد.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای زاکانی در آن انتخابات ادعا کرد «۸۰ درصد مشکل کشور بی عرضگی مدیران است»، امروز این آقا مدیریت کلانشهر تهران را در اختیار دارد و با یک برف چند سانتی متری خیابان‌های شهر قفل شد.
ادعای آقای محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با همتای الجزایری خود دایر بر این که "در زمان انقلاب الجزایر به عنوان یک جوان انقلابی مسایل مربوط به انقلاب الجزایر را در ایران دنبال می‌کرده" دست‌مایۀ طعنه و طنز به او در فضای سیاسی و رسانه‌ای شده چرا که او متولد ۱۳۴۰ خورشیدی است.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، با طعنه در مورد سیاست های این باشگاه حرف زده است.
شکست 2-0 ولز مقابل ایران انگلیسی‌ها که تنشی تاریخی با ولز دارند را خوشحال کرده و بازار طعنه و کنایه‌زنی حتی به نهادهای سیاسی ولز را داغ کرده است.
پس از آنکه ایلان ماسک پاسخی طعنه آمیز به درخواست سناتور اد مارکی برای اطلاعات بیشتر درباره سیاست های احراز هویت جدید توئیتر داد، او نیز درباره فرایند احراز هویت تیک آبی به ماسک هشدار داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب به سخنان زارع پور درباره « جرم انگاری فیلترشکن» واکنش نشان داد.
به نظر می‌رسد، پیشنهاد (روزنامه) شرق بیش از آنکه یک توصیه یا پیشنهاد باشد، نوعی تجاهل و تمسخر سیاست همسایگی و نگاه به شرق دولت سیزدهم است که اگر غیر از این بود طعنه نمی‌زد که دولت رئیسی دنبال اختراع چرخ از نو است؟!
فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی به سخنان اخیر رئیس ستاد امر به معروف، واکنش نشان داد.
«لغو تحریم با مذاکره» طعمه‌ای است که مسئولان سیاست خارجی آمریکا روی قلاب گذاشته‌اند و دولت سیزدهم با همت بلند و پشتوانه مردمی خود می‌تواند قید این طعمه را بزند و مثل عملکرد قابل قبول خود در این یک سال، تمام تمرکز و توان خود را صرف خنثی‌سازی تحریم‌ها کند.
عباس عبدی در توییتی به گزارش امروز کیهان واکنش نشان داد و نوشت: مدیر مسئول کیهان، پس از آن مصاحبه تند علیه برجام، فقط چند روز کافی بود تا او نیز به برجام سلام دهد.
فعال سیاسی اصلاح طلب به تعریف و تمجید اصولگرایان از توافق احتمالی جدید و برتر دانستن آن از برجام، واکنش نشان داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب به تعریف و تمجید اصولگرایان از توافق احتمالی جدید و برتر دانستن آن از برجام، واکنش نشان داد.
شاخص کل بورس شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۳۰۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۳۳۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ