با چند کلیک ساده و بدون صرف وقت زیاد، انواع بیمه نامه را به صورت آنلاین از بیمه سینا تهیه کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مانوئل لوکاتلی، هافبک یوونتوس، از هم‌تیمی خود تیموتی وه‌‌آ تعریف و تمجید کرد.
منابع فرانسوی معتقدند اگر پی اس جی بتواند ویکتور اوسیمن را بخرد، کیلیان امباپه را برای تمدید قرارداد بیش از پیش ترغیب خواهند کرد.
بازیکن اسبق استقلال تهران با نظر سرمربی تیم قرداد خود را تمدید کرد.
با اینکه منچستریونایتد از خرید دروازه‌بان جدید منصرف شده ولی از امضای تمدید قرارداد با داوید دخیا خودداری کرده و قصد دارد دستمزد او را کاهش دهد.
باشگاه استقلال روز نخست نقل و انتقالاتی خود را با جذب 2 بازیکن جوان و البته 2 تمدیدی آغاز کرده است.
آبادان - صنعت نفت آبادان فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده و بعد از تمدید قرارداد با کاپیتان خود اکنون از اولین خریدش رونمایی کرد.
چند رسانه اسپانیایی اعلام کردند انتقال ایلکای گوندوگان به بارسا قطعی شده و او با امضای قراردادی دو ساله با بند تمدید اتوماتیک به بلوگرانا می‌پیوندد.
ریکاردو ساپینتو که نسبت به تمدید قرارداد خود از سوی باشگاه استقلال خوشبین بود، لیست خریدی را از تیم های لیگ برتری آماده کرده بود که بلافاصله بعد از تمدید قرارداد به باشگاه ارایه دهد.
گزارش ها حاکی از آن است که منچسترسیتی در حال آماده شدن برای آغاز مذاکره با ارلینگ هالند برای یک قرارداد جدید است.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طی هفته جاری 25 هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می شود.
دادستان گلستان: اگر از ضابطان قضایی گزارشی بیاید که در پاساژی بی حجابی هست و تذکر دادیم و عمل نکردند، برای پلمب آن مرکز خرید، به هیچ عنوان تردید نمی‌کنیم.
سخنگوی وزارت صمت گفت: زمان ثبت‌نام در سامانه برای خرید خودروهای داخلی حداقل یک روز، یعنی تا ۲۹ اسفند تمدید شد.
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت گفت: به منظور حفظ آرامش بازار و برقراری امنیت خرید شب عید مردم، تشکیل کارگروه هماهنگی بازرسی به منظور تشدید بازرسی‌ها در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت گفت: به منظور حفظ آرامش بازار و برقراری امنیت خرید شب عید مردم، تشکیل کارگروه هماهنگی بازرسی به منظور تشدید بازرسی‌ها در دستور کار قرار گرفت.
سرمربی پرسپولیس در پایان بازی مقابل آلومینیوم تهدید کرد که لیگ با با امیدهایش ادامه خواهد داد اما این جمله اظهارنظری از سر عصبانیت بود .
مسئولان باشگاه یونیون برلین از تمدید قرارداد کوین بهرنس، کاپیتان این تیم، تا پایان فصل جاری خبر دارند.
سرمربی تیم فوتبال پورتو از مهاجم ایرانی تیمش به خاطر گلزنی در دیدار مقابل انگلیس تمجید کرد و به تلاش باشگاه‌های دیگر برای خرید او واکنش نشان داد.
میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر، برای تمدید قرارداد با این باشگاه اعلام آمادگی کرده است.
با موافقت وزیر جهاد کشاورزی با درخواست سازمان چای کشور، مقرر شد خرید تضمینی برگ سبز چای تا روز ۱۰ آبان سال ۱۴۰۱ تمدید شود.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خریداری ۱۰۸ هزار تُن برگ سبز چای از باغات شمال و پرداخت ۸۴ درصدی مطالبات چایکاران گفت: مهلت خرید تضمینی برگ چای تا ۱۰ آبان تمدید شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر/ کیفرخواست محاربه برای سارق بزرگراه نیایش/ حکم اعدام برای قاتل ۴ نگهبان شرکت در شهریار/ سرگذشت دختر رفیق باز!/ آدم ربایی و تهدید به قتل برای دفاع از خواهر/ قتل همسر باردار به‌خاطر تقاضای خرید سیسمونی!/ دختر دانشجو سارقان دست و دلباز را لو داد
انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه منچستریونایتد قصد دارد امسال تابستان یک دروازه‌بان به خدمت بگیرد جایگاه داوید دخیا در ترکیب اصلی اریک تن‌هاخ را با شک و شبهه مواجه کرده است.
دبیر انجمن سازندگان و تأمین کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدید پذیر گفت: پنج ماه از سال گذشته است ولی متأسفانه افزایش نرخ خرید تضمینی انرژی تجدید پذیر هنوز ابلاغ نشده است.
امروز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ