پرسپولیس در حالی مقابل تراکتور در شهر تبریز به یک برد ارزشمند دست یافت که ورزشگاه میزبان، لبریز از تماشاگر بود. در واقع همان اتفاقی که این روزها در فوتبال ایران کمتر رخ می دهد و گنجایش ورزشگاه ها به ندرت پر می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که منتقدان عربستان از فروش بازیکنان به آنها استقبال می‌کنند.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا در صفحه اینستاگرامی خود به شدت علیه منتقدان موضع گرفت.
ادبیات ربیعی در مورد برجام توهین‌آمیز است که برجام را زندگی آدمیزادی توصیف می‌کند و یعنی بدون برجام، زندگی ایرانی‌ها زندگی مثل آدمیزاد نبوده و نیست! البته این ادبیات شاذ و توهین‌آمیز از سوی روحانی و دولتمردانش در مدح برجام و تخطئه منتقدان برجام اتفاق جدیدی نیست و از همان زمان مذاکرات برای به نتیجه رسیدن برجام شروع شد و تمام هم نمی‌شود! آن‌ها مثل آدمیزاد زندگی کردن را زندگی کردن در سایه کدخدا می‌دانستند و لاغیر!
جمهوری اسلامی نوشت: اکنون زمان وقت تلف کردن برای پرداختن به حواشی نیست، وقت‌ها، نیرو‌ها و همت‌ها باید صرف همکاری برای حل مشکلات کشور و مقابله با کسانی شوند که آرزوی براندازی اصل نظام را دارند. غفلت از این امر اصلی و مهم باعث مشغول شدن به امور حاشیه‌ای می‌شود.
هواداران یوونتوس پیش از بازی با سویا حسابی از خجالت دنیله آدانی، یکی از بزرگترین منتقدان مکس آلگری درآمدند.
سرمربی تیم فوتبال پورتو پس از تساوی برابر اینترمیلان و حذف از لیگ قهرمانان اروپا به منتقدان تیمش حمله کرد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو پس از تساوی برابر اینترمیلان و حذف از لیگ قهرمانان اروپا به منتقدان تیمش حمله کرد.
ونسان کمپانی، ستاره سابق منچسترسیتی، می‌گوید انتقادهایی که از این باشگاه می‌شود منصفانه نیست و رفتارهای اخیر از نظر او مشکوک بوده است.
مسوت اوزیل در حمایت از کریستیانو رونالدو گفت که رسانه ها با بدجلوه دادن رونالدو به دنبال کلیک بیشتر هستند و تاکید کرد که بازیکنی مثل رونالدو نخواهد آمد.
مربی قفرایبورگ معتقد است برخی کارشناسان تلویزیونی آلمان نظراتی نادرست و خنده دار در مورد جام جهانی می دهند.
مارک ویلموتس از منتقدین جدی روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک است و او را فاقد صلاحیت برای ادامه کار با شیاطین سرخ اروپا می‌داند.
مهدی آیتی گفت: مسئولان برای کاهش تنش‌ها باید به اصول قانون اساسی برگردند. قانون اساسی صراحت دارد که مردم حق دارند تجمعات بدون حمل سلاح برگزار کنند. چرا وزارت کشور در همه این 43سال یک بار هم مجوز برگزاری یک تجمع به منتقدان نداده است؟
جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، به شدت به منتقدان عملکرد گرت ساوت‌گیت حمله کرد.
باشگاه پورتو از مهاجم ایرانی خود بعد از دیدار مقابل براگا حمایت و اعلام کرد طارمی از منتقدانش بزرگتر است.
باشگاه پورتو از مهاجم ایرانی خود بعد از دیدار مقابل براگا حمایت و اعلام کرد طارمی از منتقدانش بزرگتر است.
به نظر می‌رسد منظور از دفاع منتقدانه وقایع سال ۸۸ باشد. صانعی در فتنه سال ۸۸ دفاعی از جمهوری اسلامی نداشت که حال بخواهد منتقدانه باشد یا مدل دیگری! او در سال ۸۸ در کنار جنبش سبز ایستاد و حمایت‌های اصلاح‌طلبان از او هم به دلیل همین مواضع سیاسی اوست.
سرمربی تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیمش باوجود اخراج در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید دفاع کرد و از وجود کمپین‌هایی علیه او خبر داد.
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
علی کریمی که همواره یکی از منتقدان مهدی تاج بوده، با انتشار تصویری از خبر انتشار نامه قوه قضاییه علیه مهدی تاج، بار دیگر به رییس فدراسیون فوتبال حمله کرده است
در میان افرادی که اخیرا از سوی روسیه در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند، نام «شان پن» و «بن استیلر» دیده می‌شود، دو سینماگری که از منتقدان صریح حمله روسیه به اوکراین بوده‌اند.
تخریب کنندگان ترجیح می‌دهند که با ذره بین بدبینی و غرض ورزی، درمیان گفته مسئولان به دنبال نکته‌ای بگردند که با آن دولت را تخریب کنند که گاهی اواقات همانند ماجرای نرخ تورم دیروز باعث رسوایی آن‌ها می‌شود.
توصیه به دولت آن است که از رسانه‌های همسو بخواهد فعالیت حرفه‌ای کنند. از توجیه ضعف‌های دولت و حمله به منتقدان آن خودداری کنند. اکنون روزنامه کیهان با هدف کمک به دولت انقلابی هر روز برای رسانه‌های مستقل و نویسندگان منتقد، خط‌ونشان می‌کشد و تهدید می‌کند.
سروری گفت: شهرداری تهران با بیش از ۲۰۰ دستگاه وسایل امدادی و حدود هزار نفر نیروی انسانی در محل حادثه حضور یافته تا به مردم امدادرسانی کند. اما چه مساله‌ای در رسانه‌ها بولد شد؟ «شوآف» شهردار تهران! چرا این اتفاق افتاد. چرا که شهردار تهران جزء اولین نفراتی بود که به منطقه سیل زده وارد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ