جوان فلسطینی ۲۰ ساله که امروز پس از اجرای عملیات ضدصهیونیستی به ضرب گلوله به شهادت رسید، پیش از شهادت از فلسطینی ها خواسته بود که هرگز حتی برای یک لحظه اشغالگری را فراموش نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه روز شنبه ۳ تیرماه آخرین کاروان حجاج ایرانی وارد عربستان شدند، گزارشی را درباره عملیات حج امسال ارائه کرد.
امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم فوتبال پونفرادینا آخرین دیدار تیمش در لیگ دسته دوم اسپانیا را از دست داد.
امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم فوتبال پونفرادینا آخرین دیدار تیمش در لیگ دسته دوم اسپانیا را از دست داد.
حساسترین بازی این فصل النصر در شهرآورد ریاض با تیم الشباب خواهد بود.
شهید جانی بت اوشانا که پیکرش به تازگی کشف و شناسایی شده است، دست‌نوشته‌ای از خود پیش از انجام عملیات به یادگار گذاشته است.
جشنواره تمام شد. به گوش‌اش رسید موقع صحنه‌های احساسی فیلم «پرونده باز است»، برخی از افرادی که در سالن بودند، خندیده‌اند! دلخور و ناراحت شده بود، اما روحیه‌اش شکننده نبود. حالا ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شده بود و قرار ما در استودیو برای میکس نهایی بود. تدوین نهایی فیلم‌اش آن طور که خودش تمایل داشت به پایان رسیده و ده دقیقه از فیلم کوتاه شده بود و آماده آخرین مراحل صداگذاری. یادم است تماس گرفت: «مهدی بیا همین‌ور سال تمومش کنیم!»
فتح الله زاده درباره آخرین وضعیت حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: ما ادامه می‌دهیم و مدارک را آپلود می‌کنیم.۹۰ درصد لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده‌ایم. دیروز نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتم با توجه به ۱۵ روز تعطیلی شرایط مهیا نیست،تقاضا کردیم که پول را نقد در یک کشور بدهیم و البته انجام این مساله ۵۰ - ۵۰ است.
کمیته انضباطی فیفا به باشگاه استقلال تاکید کرد تا مهلت تعیین شده بدهی سرمربی ایتالیایی پیشین خود را پرداخت کند.
حسین شریعتمداری در ستون گفت و شنود کیهان نوشت: خدا رحمت کند آقای هاشمی را، آخرین تدبیرشان این بود که از صنایع موشکی دست بکشیم و به گفتمان روی بیاوریم که اگر عملی شده بود الان دشمن چندین بار همه خاک ایران را شخم زده بود و تمامی مردم را به خاک و خون کشیده بود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن با وجود اینکه خطر اخراج را رد کرده اما جایگاه خوبی در نزد اعضای تیم ندارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۹ تن از ایشان وخیم است.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار برابر استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر را از دست داد.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
خبرگزاری تسنیم در خبری وضعیت روز گذشته مهاباد را گزارش کرد و در اینباره نوشت: طبق آخرین گزارش‌ها اکثر عناصر و عواملی که طی روز‌های گذشته در اغتشاشات و آشوب‌ها دست داشته‌اند دستگیر شده‌اند و در این عملیات هیچ کسی کشته و مجروح نشده است.
در آخرین رنکینگ فیفا قبل از آغاز جام جهانی که چند روز دیگر به صورت رسمی اعلام می شود، ایران در رتبه بیستم قرار دارد.
باز هم سکوت، در جایی که باید صحبت می کردی. همین نشان می دهد شاید برخی انتقادات در موردت حقیقت داشت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۷۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۵۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۷۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۵۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۱۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۸۷ تن از ایشان وخیم است.
روزنامه کیهان در ستون گفت‌وشنودش نوشت: آفرین بر آن مرد دلاور و وظیفه‌شناسی که در نیویورک به سلمان رشدی مرتد و خبیث حمله کرده و بوسه بر دست او که با چاقو گردن دشمن خدا را پاره کرده است.
محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: «در تمامی گفت‌وگو‌‌های تلفنی آیت‌الله رئیسی با روسای جمهور فرانسه، روسیه و چین، موضع قاطع ایشان این بود که فقط زمانی که ادعا‌‌های پادمانی حل و فصل و بسته شود، توافق نهایی قابل دست یافتن است.»
پولیتیکو نوشته در پنج روز گذشته مذاکره‌کنندگان به راه‌حل‌هایی برای برخی «سوالات فنی» دست یافته‌اند که در متن نهایی برای احیای برجام هنوز باز بودند.
بی‌اعتنایی اقتصاد اسپانیا نسبت به تورم و جنگ
سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه از 630 هزار واحد صنعتی کشور تنها 50 هزار واحد، مشمول برنامه‌های مدیریت مصرف برق هستند، اعلام کرد: بهره‌مندی صنایع سیمانی و فولادی از برق در نوبت شبانه که تا ۱۰تیرماه پیش‌بینی شده بود، تمدید شده و تداوم خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ