تختی با ورزش و کشتی در باشگاه پولاد آشنا شد. وی که پیش از این گود‌ها و زورخانه‌های فراوانی دیده بود و شیفته تواضع و افتادگی پهلوانانی کشتی و ورزش باستانی شده بود، برای نخستین‌بار در سال ۱۳۲۹ به باشگاه پولاد (واقع در خیابان شاپور سابق) رفت و به دلیل علاقه و استعداد وافری که به کشتی نشان داد مورد توجه مرحوم حسین رضی‌زاده مدیر آن باشگاه قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این نامه رسمی مالیات در آخرین روز تیرماه برای فدراسیون فوتبال نوشته شده و با گذشت نزدیک به یک ماه ، تاج رئیس فدراسیون فوتبال جوابی منطقی و مستدل به آن منتشر نکرده است.
محمدحسین آجرلو، همسر نیلوفر حامدی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توئیتر درباره آخرین جلسه دادگاه نیلوفر حامدی نوشت: «امروز دومین و آخرین جلسه دادگاه بدوی نیلوفر حامدی برگزار و آخرین دفاع نیز گرفته شد. نیلوفر در این جلسه گفت به عملکرد خود به عنوان یک روزنامه‌نگار افتخار می‌کند.»
در آخرین گزارشی که از نهاد حمایتی سند ۲۰۳۰ منتشر شده نوشته شده است: گروه کاری توانمندسازی اقتصادی زنان (WGWEE) توسط جمهوری اسلامی ایران ریاست می‌شود.
همسر بنیانگذار جمهوری اسلامی می‌گوید: من اولین و آخرین همسر ایشان بوده و هستم. در پاریس که بودم شنیدم یکی از روزنامه‌های خارجی نوشته امام همسر دیگری داشته که فرزند شهیدمان از او بوده. نخیر من تنها زن ایشان بوده و هستم.
شهید جانی بت اوشانا که پیکرش به تازگی کشف و شناسایی شده است، دست‌نوشته‌ای از خود پیش از انجام عملیات به یادگار گذاشته است.
حسین شریعتمداری در ستون گفت و شنود کیهان نوشت: خدا رحمت کند آقای هاشمی را، آخرین تدبیرشان این بود که از صنایع موشکی دست بکشیم و به گفتمان روی بیاوریم که اگر عملی شده بود الان دشمن چندین بار همه خاک ایران را شخم زده بود و تمامی مردم را به خاک و خون کشیده بود.
وحید سعادت‌طلب بعد از انتقاداتی که در توئیتر و فضای مجازی به او شد، صفحات اینستاگرام و توئیتر خود را غیرفعال کرده است. نام آیدی اینستاگرام او هم‌نام با اسم روستایی است که وحید در آن به‌دنیا آمده؛ دوتوولی. این روستا از توابع بخش ریز شهرستان جم در بوشهر است و طبق آخرین سرشماری ۴خانوار جمعیت دارد. وحید در پروفایل خود در سایت دانشگاه استکهلم اینطور نوشته است:
سرمدی یادآور شد: همچنین در صورت تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، به شورای نگهبان ارسال می شود که بعد از تایید شورای نگهبان تبدیل به قانون شده و دولت باید آیین نامه اجرایی آن را نوشته و آن را اجرا کند.
جوان فلسطینی ۲۰ ساله که امروز پس از اجرای عملیات ضدصهیونیستی به ضرب گلوله به شهادت رسید، پیش از شهادت از فلسطینی ها خواسته بود که هرگز حتی برای یک لحظه اشغالگری را فراموش نکنند.
مادر کیان پیرفلک با انتشار این ویدیو نوشت: «آخرین فیلمی که از پسر شجاع، باهوش و مهربانم بجای ماند.
آیت الله جوادی آملی درباره آخرین دیدارش با آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: آخرین دیداری که داشتیم تشریف آوردند دماوند. من هیچ اثر گله و شکایتی از ایشان ندیدم.
محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: این دانشجو که شهاب نام داشته از مرداد سال ۹۴ در رشته کارشناسی تحصیل می‌کرده و با پتوی مسافرتی، خود را از میله‌ای که به سقف بوده آویزان کرده و به زندگی اش پایان داده است. در بازرسی از جیب‌های پسر ۳۵ ساله، دستنوشته‌ای تک برگی، یافت شد که خطاب به مادرش بوده و از او حلالیت خواسته و خداحافظی کرده است.
ایرنا نوشت: در آخرین اقدام، از ساعتی پیش اکانت‌های ضدانقلاب در پی القای تجمع و راهبندان در مسیرهای منتهی به میدان آزادی هستند و تصاویری نیز برای اثبات ادعای خود منتشر کرده‌اند.
خبرگزاری تسنیم در خبری وضعیت روز گذشته مهاباد را گزارش کرد و در اینباره نوشت: طبق آخرین گزارش‌ها اکثر عناصر و عواملی که طی روز‌های گذشته در اغتشاشات و آشوب‌ها دست داشته‌اند دستگیر شده‌اند و در این عملیات هیچ کسی کشته و مجروح نشده است.
نیکا شاکرمی ساعتی قبل از پیدا شدن جسم بی جانش توسط اهالی محله ای در تهران، در پیامی خطاب به مادرش نوشت: تقصیر هیچکس نبود!
نیکا شاکرمی ساعتی قبل از پیدا شدن جسم بی جانش توسط اهالی محله ای در تهران، در پیامی خطاب به مادرش نوشت: تقصیر هیچکس نبود!
روزنامه دیلی میل در گزارشی به آخرین وضعیت تیم ملی پرداخت و نوشت که انتظارات از ایران پایین است.
یک سایت کروات از آخرین شرایط حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران نوشت و اظهارنظر‌هایی تازه از برانکو درباره حضور احتمالی او به جای اسکوچیچ را منتشر کرده است.
نماینده روسیه در مذاکرات برجام نوشت: عالی می‌شود اگر ایران و آمریکا هر چه سریع‌تر به طور موفقیت‌آمیز بر آخرین اختلافات‌شان غلبه کنند. زمان آن فرارسیده که توافق بر سر احیای برجام بدون تاخیر بیشتر نهایی شود.
وبگاه لبنانی النشره درگزارشی به آخرین تحولات سیاسی در لبنان پرداخت و نوشت: در شرایطی که بسیاری از جریان های سیاسی بر لزوم تشکیل دولت جدید تاکید دارند، افقی برای خروج از بحران دیده نمی شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: با توجه به آخرین گزارش‌های دریافتی از مذاکرات وین، متاسفانه پیش‌نویس توافق احیای برجام همچنان با سیاست قطعی کشور فاصله زیادی دارد.
محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: «در تمامی گفت‌وگو‌‌های تلفنی آیت‌الله رئیسی با روسای جمهور فرانسه، روسیه و چین، موضع قاطع ایشان این بود که فقط زمانی که ادعا‌‌های پادمانی حل و فصل و بسته شود، توافق نهایی قابل دست یافتن است.»
پولیتیکو نوشته در پنج روز گذشته مذاکره‌کنندگان به راه‌حل‌هایی برای برخی «سوالات فنی» دست یافته‌اند که در متن نهایی برای احیای برجام هنوز باز بودند.
بایدن بعد از آخرین قتل یک مسلمان در این ایالت که روز جمعه رخ داده است در حساب توئیتری خود نوشت، «من عصبانی و از این قتل‌ها اندوهگین هستم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ