دهنوی نایب رئیس اول کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت:این کمیسیون در جریان بررسی تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال آتی به دولت اجازه داد در راستای حمایت از بخش صنعت و تولید نرخ های خوراک صنایع و پتروشیمی ها را تعدیل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به ورود به هیچ درگاه اینترنتی نبوده و لازم به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم نیست.
وزیر علوم و ICT کره جنوبی اخیراً مصاحبه‌ای انجام داده است که احتمال عرضه قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در گلکسی S ۲۴ را تقویت می‌کند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:‌ بزودی شاهد الحاق‌هایی در حوزه دریایی خواهیم بود و حضور موثر در همه اقیانوس‌ها نیز در دستور کار ما قرار دارد
مدیر کل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از ورود سازمان متبوع خود به ساخت و ساز‌های جدید در پتروشیمی میانکاله و غیر قانونی بودن این ساخت و ساخت‌ها خبر داد.
لطیفی با تأکید بر اینکه بنای دولت بر تعطیلی پنجشنبه است، در عین حال متذکر شد که با وجود اختیار دولت در تعیین تعطیلات هفته، اگر مجلس تصمیمی بگیرد که تبدیل به قانون شود، دولت تبعیت خواهد کرد.
خبر جدید مازیار لرستانی درباره تغییر جنسیتش
شرکت T&AT طیف رادیویی را به AST SpaceMobile اجاره می‌دهد تا بتواند اینترنت ماهواره‌ای را بدون هیچ گونه تغییری در تلفن همراه مشتریان، برای آن‌ها ارسال کند.
ارتش جمهوری آذربایجان با تایید اشغال جاده‌های شمال کریدور لاچین در توجیه آن مدعی شده است به این خاطر کنترل این جاده‌ها را به دست گرفته است که ارمنستان سعی دارد به طور غیرقانونی از آن برای انتقال سلاح به قره باغ استفاده کند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه از اعمال تحریم‌های جدید در ارتباط با ایران خبر داده است.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از اختصاص بسته جدید کمک های نظامی به اوکراین به ارزش ۴۶۰ میلیون دلار خبر داد.
وزارت دفاع انگلیس امروز اعلام کرد که احتمال دارد روسیه از تاکتیک جدیدی در گردآوری اطلاعات دفاع هوایی اوکراین استفاده کند.
مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
با اعلام قربان بردیف، مراسم عروسی سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران برگزار شده است.
مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت عدم بازگشت به ایران با اقدام حقوقی و رسمی این باشگاه مواجه خواهد شد.
باشگاه استقلال اعلام کرد با پیگیری های صورت گرفته از سوی مدیرعامل این باشگاه، گلر سابق آبی پوشان بزودی آزاد خواهد شد.
باشگاه استقلال اعلام کرد با پیگیری های صورت گرفته از سوی مدیرعامل این باشگاه، گلر سابق آبی پوشان بزودی آزاد خواهد شد.
شرکت گوگل از به روزرسانی های جدید برای خدمات کلود و نرم افزارهای مجموعه ورک اسپیس خبر داده که از جمله آنها می‌توان به ارتقای جستجوی نتایج در گوگل هم اشاره کرد.
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین نسبت به برگزاری دور جدید مذاکرات بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش از پایان ماه نوامبر جاری ابراز امیدواری کرد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید از بسته جدید کمک های نظامی آمریکا به اوکراین خبر داد.
وزارت خارجه آلمان امروز اعلام کرد که مذاکراتی در سطح اتحادیه اروپا برای اعمال بسته جدید تحریمی‌ علیه ایران در حال انجام است.
دو دانشجوی دیگر دانشگاه شریف از چهار دانشجوی بازداشتی باقی مانده که در حاشیه تجمعات بیرون از دانشگاه دستگیر شده بودند، با تلاش و پیگیری مسئولین دانشگاه آزاد شدند.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: صحبت‌های رئیس جمهور با هوشمندی در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی و پرهیز از به رسمیت شناختن هرگونه اختلاف و دودستگی اجتماعی بود؛ مانند پدری دلسوز و مقتدر برای خانواده بزرگ ایرانی.
وزارت دفاع آمریکا از ارسال بسته جدید کمک های نظامی به اوکراین به ارزش یک میلیارد دلار خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ