فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:‌ بزودی شاهد الحاق‌هایی در حوزه دریایی خواهیم بود و حضور موثر در همه اقیانوس‌ها نیز در دستور کار ما قرار دارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به ورود به هیچ درگاه اینترنتی نبوده و لازم به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم نیست.
عضو تالار مشاهیر WWE اج، بعد از پایان پخش زنده اسمکدان، پیامی مهم به حاضرین در ورزشگاه داد.
باشگاه چلسی مصدومیت ریس جیمز را تایید کرد و او بدین ترتیب بازی فردا مقابل وستهام را از دست داد.
کرمان- فرمانده هوانیروز ارتش از الحاق ۵ فروند بالگرد به ناوگان بالگردی هوانیروز خبر داد.
سرمربی تیم امید ایران برای اینکه احتمال موفقیت خود در بازی‌های آسیایی هانگژو چین را بالا ببرد دست گذاشته روی برخی بازیکنان استقلال که شاخص‌ترین آن‌ها سید حسین حسینی است
منابع کویتی از برگزاری رزمایش نظامی کویت و اردن با نام رماح الحق خبر دادند.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق از انجام بیش از پنج هزار عملیات از سوی نیروهای این جنبش علیه اشغالگران آمریکایی خبر داد.
یدیعوت آحارونوت از دیدار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با بنیامین نتانیاهو و اسحاق هرتزوگ در جریان سفر این مقام آمریکایی به اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
نخست‌وزیر ایتالیا از کمک این کشور به تسریع در روند پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا خبر داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین ۲۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن و انجام روند الحاق ۱۹ هزار هکتار زمین، از آمادگی برای الحاق اراضی بخش خصوصی به منظور ساخت مسکن خبر داد.
شفت- رئیس جمعیت هلال احمر شفت از کشته شدن ۳ نفر بر اثر سقوط خودروی پراید به دره در مسیر شفت به امامزاده اسحاق(ع) این شهرستان خبر داد.
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از ارزیابی مخاطرات فرونشست و حریم گسلی اراضی الحاقی نهضت ملی مسکن برای حدود ۶۰ طرح خبر داد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان از الحاق ۹۱۶ هکتار زمین به محدوده ۴۱ شهر این استان تا پایان سال جاری خبر داد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از الحاق ۹۱۶ هکتار زمین به محدوده ۴۱ شهر استان اصفهان تا پایان سال جاری خبر داد.
مدیرکل تامین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی از پایان ساخت و الحالق یک فروند بارج جمع آوری آلودگی مواد نفتی به ناوگان شناورهای خدماتی این سازمان، خبر داد.
سخنگوی دولت از تقدیم لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق بالگردهای تهاجمی «توفان» به این نیرو خبر داد و گفت: واحدهای شناوری که در آینده به دریا می‌روند به بالگرد پشتیبانی رزمی و بالگرد رزمی مجهز خواهند بود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات و جزئیات لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای در این کمیسیون خبر داد.
وزارت امور خارجه آلمان از احضار سفیر روسیه در این کشور به دلیل اقدام مسکو در الحاق مناطق جدید به خاک خود خبر داد.
رئیس دومای دولتی روسیه از تصویب معاهدات مناطق الحاقی جدید در پارلمان این کشور در روز دوشنبه خبر داد.
اسحاق جهانگیری در صفحه اینستاگرام خود خبر داد که به دیدار آیت الله العظمی جوادی آملی رفته است. / جماران
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ارائه تسهیلات تعمیر شناورهای مسافری درکشتی سازی‌های داخلی و الحاق آنها به چرخه خدمات قبل از پیک سفر دریایی در این استان خبر داد.
قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود از تعطیلی تمامی دفاتر این جنبش تا اطلاع ثانوی خبر داد.
عضو هیات‌ مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۲۲ هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ۳۵ هزار هکتار از اراضی مستعد، در حال بررسی برای الحاق به طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ