آنچه مسلم است این است که شانس از سرگیری روند انتقال و گفتگو برای بازگرداندن حکومت مدنی و دموکراتیک در سودان بسیار دور به نظر می رسد، و این امر خشم سودانی ها را برمی انگیزد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کفش‌های مخصوص طبیعت گردی چند سوراخ اضافه دارند تا بند کفش خود را از آن‌ها رد کنید. با این کار کفش محکم‌تر در پا می‌ماند و پایداری بیشتری در هنگام راه رفتن خواهید داشت.
شاگردان سید مهدی رحمتی دومین اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل را در تهران آغاز کردند.
بورس امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به زائران حج توصیه کرد که حداکثر ۱۰ روز پیش از اعزام واکسن مننژیت خود را تزریق کنند.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به زائران حج توصیه کرد که حداکثر ۱۰ روز پیش از اعزام واکسن مننژیت خود را تزریق کنند.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اعلام کرد:طی ۱۰ روز آینده معاینات زائران حج تمتع به اتمام می‌رسد.
برای اینکه سیستم بدن تنظیم باشد و بتواند کارکرد مناسبی در جهت کاهش وزن بروز دهد میزان و کیفیت خواب می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. تنظیم یک برنامه خواب منظم و پایبندی به آن شاید عامل مهم دیگری برای کاهش وزن موفقیت‌آمیز باشد، به خصوص اگر می‌خواهید در یک ماه ۴.۵ کیلوگرم وزن کم کنید. سعی کنید حداقل ۷ تا ۸ ساعت در شب بخوابید، یک برنامه خواب منظم تنظیم کنید و حواس‌پرتی را قبل از خواب به حداقل برسانید تا چرخه خواب خود را بهینه کنید و به اهداف کاهش وزن خود برسید.
دو بازیکن ثابت مس کرمان در دیدار برابر نساجی با آسیب دیدگی مواجه شدند.
با وقوع زلزله مهیب در شهرهایی از ترکیه و سوریه، شهرهای در معرض زلزله هر دو کشور ویران شده است. بازماندگان از این حادثه با مهاجرت دسته جمعی از مناطق زلزله‌زده، خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.
شهید «حسن باقری» (غلامحسین افشردی) و «بهرام محمدی‌فرد» به عنوان نخستین خبرنگار و عکاس اعزامی جمهوری اسلامی به طبس، این واقعه را در روز شنبه تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۵۹ مصادف ۱۰ جمادی‌الثانی ۱۴۰۰ در شماره ۲۶۱ به نگارش درآورده و به تصویر کشیده‌اند.
این زیردریایی‌ها می‌توانند تا ۱۰ روز کار کنند و حتی می‌توان برای مدت زمان طولانی‌تری نیز از آن‌ها بهره برد. این زیردریایی‌ها می‌توانند تا عمق ۶ هزار متر زیر آب نیز به فعالیت بپردازند.
رئیس فدراسیون جانبازان بر موفقیت‌های تاریخی تیم ملی والیبال نشسته طی سال‌های اخیر تاکید دارد با این حال می‌گوید باید در مورد کادر فنی تعیین تکلیف شود و این کار تا ۱۰ روز آینده انجام می‌شود.
رئیس فدراسیون جانبازان بر موفقیت‌های تاریخی تیم ملی والیبال نشسته طی سال‌های اخیر تاکید دارد با این حال می‌گوید باید در مورد کادر فنی تعیین تکلیف شود و این کار تا ۱۰ روز آینده انجام می‌شود.
طرح‌های تهاجمی روسیه، نشان می‌دهد که ارتش انتظار داشت صد‌ها مایل در سراسر اوکراین ورود کرده و ظرف چند روز پیروز میدان جنگ شود. به افسران گفته شد که اونیفورم‌ها و مدال‌های خود را در انتظار رژه نظامی در کی‌یف، پایتخت اوکراین بسته‌بندی کنند. اما پوتین به‌جای آن پیروزی مهیب، با کشته شدن ده‌ها هزار نفر از نیروهایش و نابودی بخش‌هایی از ارتشش پس از نزدیک به ۱۰ ماه جنگ، با چیز دیگری مواجه است: بزرگ‌ترین فاجعه انسانی و استراتژیک کشورش از زمان فروپاشی شوروی.
حوضه آبریز دریای خزر هم در هفته منتهی به ۱۱ آذرماه بیشینه بارش ۴۶.۳ میلی‌متری و متوسط محدوده ۹.۸ میلی‌متری را تجربه خواهد کرد. هفته آینده حوضه آبریز دریاچه ارومیه بیشینه بارش ۲۵.۱ میلی‌متری و متوسط محدوده ۸.۳ میلی‌متری خواهد داشت. حوضه آبریز قره قوم هم در هفته منتهی به ۱۱ آذرماه بیشینه بارش ۱۰.۴ میلی‌متری و متوسط محدوده ۵.۴ میلی‌متری خواهد داشت.
«ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز شنبه به سخنان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران مبنی بر اقدام ایران در ارسال پهپاد به صورت محدود به روسیه پیش از آغاز جنگ اوکراین واکنش نشان داد.
اکسیوس مدعی شد که نزدیکان دونالد ترامپ، در نظر دارند تا از ۱۴ نوامبر کارزار وی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا را آغاز کنند.
رزمایش مرکز جنگ هوایی و دفاع موشکی ۲۰۲۲ در امارات از روز گذشته شروع شده است.
سخنگوی سازمان انتقال خون با بیان اینکه ایران جزو معدود کشور‌های جهان است که یک شبکه ملی خون‌رسانی در سراسر کشور دارد، گفت: خون‌رسانی به مراکز درمانی در سراسر کشور توسط این شبکه مدیریت می‌شود بر اساس آخرین گزارش این شبکه، کشور امروز به اندازه ۱۰ روز ذخیره خون و فرآروده خونی دارد.
فدراسیون فوتبال ایران درگیر نامه خطرناکی است که از سوی فیفا ارسال شده است.
دولت لندن به مناسبت درگذشت ملکه الیزابت دوم به مدت ۱۰ روز عزای ملی اعلام کرد.
دولت لندن به مناسبت درگذشت ملکه الیزابت دوم به مدت ۱۰ روز عزای ملی اعلام کرد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۶ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۴۳۴ بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۱ هزار و ۴۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ