ریکاردو ساپینتو و علی فتح الله در اولین روز نشست بر سر ادامه همکاری با هم به توافق رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل و سرمربی استقلال با امیر عابدزاده به توافق رسیده اند، اما عقد قرارداد منوط به اعلام رضایت احمدرضا عابدزاده است
محمد عباس زاده در مذاکرات با فولاد به توافق رسیده و او را باید خرید جدید تیم منصوریان قلمداد کرد.
کاردار ایران در لندن گفت: ما محتاطانه خوشبین هستیم که این توافق در آینده نزدیک محقق شود. وی تصریح کرد که هرگونه توافقی مستلزم «یک متن عینی روی میز است تا درباره آن صحبت و امضاء شود.»
کاردار ایران در لندن گفت: ما محتاطانه خوشبین هستیم که این توافق در آینده نزدیک محقق شود. وی تصریح کرد که هرگونه توافقی مستلزم «یک متن عینی روی میز است تا درباره آن صحبت و امضاء شود.»
اینکه چرا پس از توافق نهایی و سیاسی دو کشور در این زمینه که حتی به صورت مکتوب درآمده، مهدی تاج دوباره از امضای تفاهم‌نامه جدید با عربستانی‌ها صحبت کرده، کمی عجیب است، ولی به هر روی چنین موضوعی پایانی خواهد بود بر قریب به سه هزار روز جنجالی که عده‌ای در تهران راه انداخته و روابط سیاسی- ورزشی دو کشور را به خطر انداختند
توافق عادی سازی ایران و عربستان یک نقطه عطف مهم در زمینه درگیری‌های بین‌المللی به سمت تضعیف هژمونی آمریکا و به رسمیت شناختن نقش احتمالی برای ابرقدرت‌های در حال ظهور به نمایندگی از چین است. چالش‌های زیادی پیش روی دو کشور برای پیشرفت در پرونده‌های پیچیده بین آن‌ها وجود دارد و همچنین مشکلاتی پیش روی آمریکا و اسرائیل در یافتن ابزار‌های فشار یا اغواء برای برهم زدن توافق وجود دارد.
یک منبع سعودی ضمن اشاره به جزییات جدیدی از توافق ایران و عربستان، اعلام کرد: اراضی عربستان برای حمله نظامی علیه ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.
نخست وزیر اسبق عراق به نقش مهم سردار شهید قاسم سلیمانی در خصوص پایه ریزی توافق میان عربستان و ایران اشاره کرد.
رئیس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان بر تأثیری گذاری توافق با ایران بر تحولات مهم منطقه تاکید کرد.
توافق روز جمعه ایران و عربستان در خصوص از سرگیری روابط دوجانبه و تأثیرات مهم آن محور اصلی صفحه نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب را تشکیل می‌دهد.
سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص موارد زیر به توافق رسیدند: تعاملات بین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران با روحیه همکاری و با رعایت کامل صلاحیت‌های آژانس و حقوق و تعهدات جمهوری اسلامی ایران بر اساس موافقتنامه‌های جامع پادمانی صورت خواهد پذیرفت. در خصوص مسائل پادمانی باقی‌مانده مربوط به سه مکان، ایران آمادگی خود را برای ادامه همکاری و ارائه اطلاعات و دسترسی بیشتر به منظور رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده اعلام کرد. ایران به صورت داوطلبانه به آژانس اجازه می‌دهد تا چنانچه مقتضی باشد فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارت بیشتر را اجرا کند.
پس از سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به چین مذاکرات فشرده با نمایندگی دبیر شورای امنیت ملی از طرف ایران آغاز شد و امروز توافق نهایی با صدور بیانیه‌ای سه‌جانبه اعلام شد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل با تاکید بر این‌که «برجام یک دستاورد مهم در حوزه منع اشاعه هسته‌ای است»، خاطرنشان کرد: آنتونیو گوترش خواهان بازگشت تمام طرف‌ها به توافق هسته‌ای است.
ریکاردو ساپینتو با سرمربی پرتغالی تیم ملی توافق کرده است تا بازیکنانش را بعد از سوپرجام در اختیار کی‌روش قرار دهد.
تمرینات تیم ملی با تصمیم کی‌روش امروز به پایان می‌رسد و بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی خود قرار می‌گیرند.
مشاور هیأت مذاکره کننده ایران گفت: مهم برای ایران این است که توافق احتمالی هیچ گونه نکته احتمالی، امور مبهم یا شکافی نداشته باشد که ایالات متحده بتواند در آینده برای لغو آن، از این شکاف‌ها بهره‌برداری کند.
مهم است که برجام را با دقت از نزدیک ببینیم. برجام نمی‌تواند نوید یک تحول ایرانی یا منطقه‌ای را بدهد، اما همان طور که در گذشته دیده شد می‌تواند مسئولیت‌پذیری معاملاتی را در مورد برنامه هسته‌ای ایران اعمال کند و این یک نتیجه مثبت است.
امروز هیچ نگرانی درباره‌ کالاهای اساسی وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداده و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم، دیگر شاهد نبودیم.
کالاهای اساسی امروز هیچ نگرانی درباره‌اش وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداد و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم را دیگر شاهد نبودیم
دولت های چین و آمریکا گامی مهم در پایان دادن به اختلافاتی برداشتند که تهدیدی برای بیرون راندن شرکت های چینی از بورس آمریکا  قلمداد می شود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تأکید مجلس آن است که انتفاع اقتصادی به مردم در مذاکرات لحاظ شود و ما هنوز تا یک توافق خوب فاصله داریم.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تأکید مجلس آن است که انتفاع اقتصادی به مردم در مذاکرات لحاظ شود و ما هنوز تا یک توافق خوب فاصله داریم.
وزیر امور خارجه گفت: برای تیم مذاکره کننده انتفاع اقتصادی ایران از توافق، رعایت خطوط قرمز و حفظ توان و دانش و فناوری بومی صلح آمیز هسته‌ای مورد توجه جدی است.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو که از 26 خرداد لغایت 30 خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ