ناچو فعلا در مورد تمدید با رئال مادرید به جمع بندی نهایی نرسیده و وعده داد پس از دو بازی حساس پیش رو برابر سیتی تصمیم قطعی را خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مارکا معتقدند در شرایط کنونی ناچو نمی تواند رهبر مناسبی برای رئال باشد و بهتر این بود باشگاه سرخیو راموس را بر می گرداند.
یک رسانه از توقف ارسال جنگنده «اف-۳۵» به یونان از سوی آمریکا تا بعد از نشست ناتو خبر داد و دلیل آن را به‌خطر افتادن تأیید عضویت سوئد در ناتو توسط آنکارا بیان کرد.
باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش رسما خبر از تمدید قرارداد ناچو فرناندز داد.
ناچو فرناندز، کاپیتان فصل بعد رئال مادرید، تاکید کرد که دوست دارد یک خداحافظی خاص و باشکوه داشته باشد.
ناچو فرناندز تایید کرد که قراردادش با رئال مادرید را یک‌ساله تمدید کرده و بعد از جدایی کریم بنزما بازوبند کاپیتانی به او رسیده است.
طبق ادعای مارکا، نماینده‌های اینتر دو ماه پیش در پایتخت اسپانیا بودند تا برای انتقال ناچو با باشگاه رئال مادرید مذاکره کنند.
فنلاند تا قبل از این سیاست بی طرفی را دنبال می و از عضویت در ناتو خودداری می کرد اما بعد از حمله روسیه به اوکراین،‌ تصمیم گرفت سیاست بی طرفی را کنار گذارد و به عضویت در ناتو درآید.
ناچو فرناندز، مدافع رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، از غیبت ارلینگ هالند در ترکیب تیم ملی نروژ ابراز ناراحتی کرد.
ناچو معتقد است پیروزی برابر لیورپول به رئال اعتماد به نفس بالایی برای ال‌کلاسیکو داده است.
لوئیس دلافوئنته، مربی جدید تیم ملی اسپانیا، اولین فهرست خود برای دو بازی پیش رو در مقدماتی یورو 2024 را اعلام کرد و در آن چند نام جدید از جمله ناچو فرناندز دیده می شود.
ناچو فرناندز، مدافع رئال مادرید، دیروز برابر اسپانیول درخشان کار کرد و یک پاس گل نیز داد. او از تشویق شدن توسط هواداران در برنابئو به وجد آمده بود.
بولتون که بعد از اخراجش از دولت ترامپ به یکی از منتقدان سرسخت او تبدیل شده همچنین گفت که پایبندی حزب جمهوری‌خواه به ترامپ، بازرترین شکل خودکشی سیاسی یک حزب در طول تاریخ است.
رونالد آرائوخو، ستاره بارسا، که دیشب در جریان دیدار رئال مادرید و لیورپول توییتی انتقادی علیه ناجو منتشر کرده بود مدعی شد حساب توییتری او هک شده بود.
ناچو، مدافع باتعصب و وفادار رئال مادرید، فاش ساخت که از شرایطش در این باشگاه چندان راضی نیست.
ناچو فرناندز روز گذشته به خاطر تولد فرزندش و با جت شخصی فلورتنینو پرز به پایتخت اسپانیا برگشت.
ناچو فرناندز پس از شکست رئال برابر مایورکا از حملات بازیکنان و هواداران حریف علیه وینیسیوس انتقاد کرد.
ناچو، مدافع وفادار رئال مادرید، ممکن است در پایان فصل از این باشگاه جدا شود.
آمریکا ژانویه۱۹۷۳ توافق خروج از ویتنام را امضا و شرکای خود در ویتنام جنوبی را رها کرد؛آگوست۲۰۲۱ تاریخ در افغانستان تکرار شد و آمریکا همچنان بدون داشتن هیچ درکی از جنگ‌ها،در آن مداخله می‌کند.
ناچو فرناندز، مدافع رئال مادرید، می‌گوید پیروزی برابر اتلتیک بیلبائو به اندازه پیروزی در یک فینال برای این تیم ارزشمند بوده است.
این شاید آخرین فصل حضور ناچو فرناندز در رئال باشد و او هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدیدش نداده است. قرارداد ناچو در پایان فصل به اتمام می رسد.
داستان دختری که توسط مادر ژیمناست‌اش رها شده بود دست کم تا زمانی که ده سال بعد حقیقت آشکار شد به اندازه کافی معتبر به نظر می‌رسید. ماریا آدلا یا هر نامی که داشته باشد احتمالا تا چند سال دیگر با هویتی دیگر و شاید چهره‌ای جدید دوباره ظاهر خواهد شد.
مدافع چپ اسبق ملوان و تیم ملی بعد از حواشی و البته شایعاتی که حول نامش شکل گرفت، به شکلی خاصی به تکذیب آن پرداخت.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ