امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی، پیش بینی بیت کوین با شاخص دلار، خبری مهم برای سهامداران پارسان، شاهکار دیگر از ایران خودرو، قیمت خودرو‌ها در بورس کالا شکست، صندوق سهامی «سرو» با عبور از بالاترین قیمت تاریخی به بازدهی ۸۲۰ درصدی رسید، چرا شستا صف خرید شد؟ | شستا تا کجا صعودی است؟، جزییات افزایش سرمایه ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۱۸ دی ۱۴۰۱، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد در فرابورس منتشر شد، جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب بخوانید.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
۱۲ درصد از سهام شرکت خمیر مایه رضوی بعنوان نهمین عرضه اولیه سال جاری به روش حراج و در نماد معاملاتی غمایه۱ عرضه اولیه می‌شود.
زمان معارفه آنلاین شرکت ۲۴ میلیارد تومانی خمیر مایه رضوی مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود. مشخصات و جزییات این نماد را در این مطلب می خوانیم.
۱۲ درصد سهام شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیا ناما در نماد «ناما» به عنوان هشتمین عرضه امسال، به روش حراج در فرابورس عرضه می‌شود. جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب بخوانید.
فردا، ۵ تیرماه، ششمین عرضه اولیه در سال ۱۴۰۲ با نماد کتوسعه؛ متعلق به سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به روش ترکیبی ارائه می شود. به جزییات مهم عرضه اولیه فردا که باید بدانید در این مطلب پرداخته شده است.
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه اولیه سهام شرکت نیان الکترونیک به روش ترکیبی در نماد معاملاتی "نیان1" خبر داد. جزییات و زمان این عرضه اولیه را در این مطلب می خوانیم.
عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان (والماس ۱) امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ انجام خواهد شد و این عرضه اولیه و ارسال سفارش خرید فقط توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام و مختلط امکان‌پذیر است و سهامداران حقیقی نمی‌توانند بخرند.
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه اولیه سهام شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان از شنبه ۳۰ اردیبهشت به روش ترکیبی در نماد معاملاتی " زفجر ۱" خبر داد.
با توجه به اعلام جزییات فعالیت شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان در نشست خبری ویژه عرضه اولیه سهام «زفجر» د رچندروز گذشته، انتظار می‌رود این نماد به زودی در بازار سرمایه عرضه اولیه گردد.
اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ‎با نماد پی‌پاد بعنوان اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۲ منتشر شده است. جزییات این عرضه اولیه و به همه آنچه درباره این نماد باید بدانید در این مطلب پرداخته ایم.
اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ‎با نماد پی‌پاد بعنوان اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۲ منتشر شد. میزان نقدینگی و جزییات این عرضه اولیه را در این مطلب می‌خوانیم.
روز سه‌شنبه مورخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تعداد یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم معادل ۷ درصد از شرکت "بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر" عرضه اولیه خواهد شد. جزییات و میزان نقدینگی موررد نیاز این عرضه اولیه را در این مطلب می خوانیم.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، بهای بیت کوین به یک میلیون دلار می‌رسد؟، بیشترین حجم معاملات بازار از آن این نماد، کدام بازار سود بیشتری داده است؟، ارزش شرکت‌های سهام عدالت چقدر است؟، جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی، خبری مهم برای سهامداران ذوب، تحلیل وتوس | سیگنال صعود صادر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سیزدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت سوژمیران در نماد «فسوژ»، ۳۰ مهر در فرابورس وارد می‌شود. در این مطلب به همه آنچه درباره این شرکت باید بدانید پرداخته شده است.
سیزدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت سوژمیران در نماد «فسوژ»، ۳۰ مهر در فرابورس وارد می‌شود. جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب می‌خوانیم.
زمان معارفه آنلاین شرکت ۶۰ میلیارد تومانی مشخص شد تا عرضه اولیه ۲۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود. جزییات این شرکت را در این مطلب می خوانیم.
دوازدهمین شرکت جدید سال با عرضه اولیه ۲۰ درصد سهام سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی، ۱۲ مهر در فرابورس وارد می شود. جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب می خوانیم.
زمان معارفه آنلاین شرکت ۱۱۰ میلیارد تومانی مشخص شد تا عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود. مشخصات این شرکت چیست و زمان معارفه این شرکت چه زمانی است؟
امروز مطالبی همچون قیمت دلار افزایش یافت، موافقت اصولی هشتمین صندوق سرمایه گذاری تامین سرمایه دماوند صادر شد،  در بازار نزولی چه کنیم؟، تحلیل تکنیکال چهار نماد بورسی، پیش بورس از نگاه دو کارشناس بازار سرمایه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۱۴ بدهکار بانکی و ۱۱ دلال ارزی خبر داد و گفت: ۳۷ فراری مالیاتی با رقم ۹۰۰ میلیارد تومان شناسایی و دستگیر شدند.
یکی از اولین و مهمترین عوارض و مضرات نوشابه برای بدن چاقی است. تنها یک قوطی نوشابه گازدار حدود ۱۴۰ کالری دارد که هیچ تأثیر روی رفع گرسنگی شما نخواهد داشت. اگر به مدت ۳۰ روز در هر وعده غذایی از یک قوطی نوشابه استفاده کنید، در انتهای ماه حدود ۱/۵ کیلوگرم به وزن شما اضافه خواهد شد.
به گفته کارشناس بازار سرمایه، افزایش دامنه نوسان در مرحله اول سبب رونق بازار، افزایش حجم و ارزش معاملات و بهبود عملیات بازارگردان‌ها می‌شود و در مرحله دوم سبب کاهش ریسک معاملات اعتباری برای کارگزار و اعتبار دهنده می‌شود.
مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار از واریز سود سهام عدالت تا پایان اسفندماه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ