انتظار می‌رود که رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به دنبال جذب ستاره این روزهای ناپولی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو فلیکس در حال حاضر اولویت خرید ژاوی و بارسلونا نیست و مربی کاتالان از مدیریت باشگاه دو خرید دیگر را درخواست کرده است.
سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، تاکید کرد که موفقیت در چمیپونزلیگ جزو اولویت های این تیم در فصل جدید است.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: مهمترین وظیفه این شورا این است که اقتصاد را به اولویت اول کشور تبدیل کند و این به هماهنگی و هم افزایی ۳ قوه نیازمند است
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مدیران این سازمان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان اولویت‌ اول سازمان برشمرد.
تبریز- رئیس جمهور کشورمان گفت: پیگیری مصوبات سفر اول اولویت سفرهای استانی در دور دوم است.
تبریز- رئیس جمهور کشورمان گفت: پیگیری مصوبات سفر اول اولویت سفرهای استانی دور دوم است.
رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری پس از جلسه این کمیته گفت: ثبت بهترین رکوردها برای کسب سهمیه المپیک اولویت نخست برای اعزام تیم کامل به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی است.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی، آمادگی برای تولید پایدار و تامین برق مشترکان را اولویت اول صنعت برق حرارتی برشمرد.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل استقبال خوب متقاضیان حج، اکنون ۸۰ درصد ظرفیت کاروان‌های حج تکمیل شده و برای اولویت های اول و دوم فراخوان داده شد.
سفیر سابق ایران در چین گفت: دولت چین در موقعیت کنونی روابط بین‌الملل بسیار علاقمند است که روابط خود را با ایران بسیار گسترش دهد، زیرا آنها از سوی غربی‌ها بر سر تایوان تحت فشار هستند.
ستاره تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دلیل گل‌هایی که در بازی‌های اخیر به ثمر رساندم، تلاش سایر بازیکنان تیم است.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: هدف ما رسیدن به امنیت غذایی پایدار در درجه اول و رسیدن به حاکمیت و دیپلماسی غذایی در درجه دوم است.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک تاکید دارد که این کمیته با لحاظ کردن بازی‌های پاراآسیایی به عنوان اولویت اول، پیگیر فعالیت هایش در ماه های آینده است.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک تاکید دارد که این کمیته با لحاظ کردن بازی‌های پاراآسیایی به عنوان اولویت اول، پیگیر فعالیت هایش در ماه های آینده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم اولویت خود را در درجه اول به اقتصاد و در درجه دوم به برخی مسائل زمین مانده فرهنگی و مسائل اجتماعی داد از این رو معافیت کسب و کارهای کوچک و مردم عادی در مجلس پیگیری می شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم تاکنون اولویت خود را در درجه اول به مسائل اقتصادی داده است.
رئال مادرید یکی از مهم‌ترین هدف‌های خود برای ماه‌های آتی را تمدید قرارداد با کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس تعریف کرده است.
ساری- معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه کشتی اولویت وزارتخانه است، گفت: طی شش ماه امسال دو برابر اعتبار به کشتی پرداخت شده است.
مصطفی صفاری گفت: در شرایطی که انتظارات تورمی وجود دارد باید مدیریت به شکلی جدی در همه بخش‌های اقتصادی صورت گیرد تا منشا شوک‌های بزرگ اقتصادی بر کشور نشود.
اعضای هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک در اولین نشست خود که به صورت رسمی برگزار شد، تعیین دبیرکل و رسیدگی به مشکلات انتخاباتی مربوط به برخی رشته ها را مورد تاکید قرار دادند.
سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: اولویت اول برنامه‌های میان‌مدت مترو بازگشایی مدارس و تدابیر روز اول مهر است.
دکتر علی رستمی در دیدار با مدل آوران تیم ورزشی مس در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان (2022) با اعلام این که ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است، گفت: در این راستا بودجه ورزش کارگری و قهرمانی را 50 درصد افزایش داده ایم.
سید ابراهیم رئیسی در طول یک سال گذشته ۶ سفر خارجی انجام داد و این سفرها نشان می‌دهد، دولت سیزدهم با حرکت در «ریلِ جدید» برنامه خود را در حوزه سیاست خارجی دنبال می‌کند.
مدیرعامل جدید بانک گردشگری اعلام کرد: خدمات غیرحضوری بانک باید با تعریف خدمات جدید تا حدممکن بر اساس نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی گسترش یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ