دکتر علی رستمی در دیدار با مدل آوران تیم ورزشی مس در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان (2022) با اعلام این که ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است، گفت: در این راستا بودجه ورزش کارگری و قهرمانی را 50 درصد افزایش داده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- دبیر برگزاری دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان از تمدید مهلت ثبت نام در این المپیاد تا ۲۵ مردادماه خبر داد.
اردستان-سرپرست هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: علاوه بر مسابقات قهرمانی مسئله ورزش همگانی، شادابی و نشاط در قشر کارگری نیز مورد توجه قرار دارد.
سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در خصوص اختلاف های موجود بین وزارت ورزش و این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
با وجود حضور اعضای مجمع فدراسیون کارگری از ساعت 10 صبح در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک، هنوز مجمع سالیانه آغاز نشده است.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
تعویق انتخابات، فدراسیون ورزش‌های کارگری را با یک بلاتکلیفی مواجه کرده درحالیکه به نظر می‌رسد این فدارسیون جایی در برنامه و دغدغه‌های وزارتخانه‌های متولی‌اش یعنی ورزش و کار ندارد.
دبیر مجمع فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به برگزاری انتخابات این فدراسیون در سوم اسفند، گفت: امیدوارم انتخابات فدراسبون با تصویب هیات رییسه طبق زمان پیش‌بینی شده برگزار شود تا کار به دوره سرپرستی ختم نشود.
پس از برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کارگری تاریخ برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری مشخص شد
پس از برگزاری جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون کارگری، تاریخ برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری مشخص شد.
سردار غفور کارگری به عنوان یکی از سرداران سپاه پاسداران، در لیست تحریمی‌های اتحادیه اروپاست و نمی‌تواند تیم‌های ورزشی پارالمپیک را در بسیاری از مسابقات برون‌مرزی همراهی کند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش دلیل انصراف از حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی پارالمپیک را حضور غفور کارگری عنوان کرد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر حضور دو معاون وزیر ورزش در این کمیته گفت: اگر از حیث مشغله کاری حساب کنیم که قطعا مشکلات پیش خواهد آمد.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
در آخرین روز از مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام در مجمع انتخابات فدراسیون ورزش کارگری، ۱۲ کاندیدا برای تصدی پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کردند.
رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری از اعزام تیم وزنه برداری کارگران برای اولین بار به مسابقات جهانی ترکیه در آبان ماه خبر داد.
تیم دومیدانی مجتمع مس سونگون و تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه که به نمایندگی از شرکت مس در قالب کاروان ورزشی «رهپویان محرم» جهت شرکت در مسابقات ورزشی کارگری شرکت‌های جهان عازم روسیه شده بودند توانستند مدال‌های این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، قهرمانی تیم دوومیدانی مجتمع مس سونگون و نائب قهرمان تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه در «جام شرکت‌های کارگری جهان» را تبریک گفت.
تیم های ورزشی شرکت ملی صنایع مس ایران امروز جمعه 21 مرداد ماه در قالب کاروان ورزشی «رهپویان محرم» جهت شرکت در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان(فیفکو) عازم روسیه شد.
مدیرعامل جدید بانک گردشگری اعلام کرد: خدمات غیرحضوری بانک باید با تعریف خدمات جدید تا حدممکن بر اساس نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی گسترش یابد.
براساس اعلام ابراهیم رئیسی و  احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد یارانه تیرماه ۱۴۰۱ به صورت نقدی پرداخت می‌شود. اما بعید نیست که در مراحل بعدی دولت به شکل آزمایشی یارانه را به صورت کالابرگ الکترونیکی پرداخت کند.
اینکه نیازی معاون وزیر صمت نامه زده و سامانه یکپارچه فروش را فاقد ویژگی‌های فنی و امنیتی اعلام کرده به نظر بنده از اساس بی پایه است، زیرا سامانه‌ای که در حال حاضر وزارت صنعت از آن برای پیش‌فروش استفاده می‌‌کند، همانی است که خودروسازان نیز استفاده می‌کردند، بر این اساس سایت ایرانی کار از هیج نظری نسبت به گذشته تفاوتی نکرده است.
به موجب ماده ۶۷ قانون تأمین‌اجتماعی، بیمه‌شدگان زن که ظرف یک سال قبل از زایمان، سابقه پرداخت حق بیمه ۶۰ روز کار را داشته باشند، می‌توانند به شرط عدم اشتغال به‌کار و مزدبگیری، از کمک ایام بارداری استفاده کنند. ضمن آنکه بیمه شده باید در تاریخ شروع استراحت، مشغول به کار بوده و یا در مرخصی ‏استحقاقی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ