لحظه اخراج هیئت رژیم صهیونیستی از نشست سران اتحادیه آفریقا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی از اخراج خود خبر داد.
دوهفته اخیر، بیش از ۱۰۰نفر از پزشکان با بازنشستگی اجباری یا اخراج از هیئت بورد مواجه شده‌اند؛ این درحالی‌است که طبق قانون تا زمانی که فرد بخواهد می‌تواند فعال باشد و کار کند، حتی اگر زمان بازنشستگی او رسیده باشد. ماجرا، اما به اینجا محدود نمی‌شود و در کنار این برخوردها، به تعدادی از بازنشسته‌ها اجازه ورود به بیمارستان را هم نداده‌اند.
اولی هونس، رئیس سابق بایرن مونیخ می‌گوید قهرمان لیگ آلمان چاره‌ای جز اخراج الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ نداشته است.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه انتخابات هیات کشتی مازندران یک خبرنگار را اخراج کرد.
هیات مدیره بایرن روز 22 می، یعنی پنج روز مانده به پایان لیگ نشست برگزار می‌کند تا درباره آینده کان، توخل و صالح‌حمیدزیچ تصمیم بگیرد.
هیئت مدیره باشگاه النصر در حال تصمیم‌گیری برای برکناری رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی این تیم هستند.
تیم فوتبال نساجی مازندران ۱۱ هفته است که در لیگ برتر به پیروزی نرسیده است و به همین خاطر هیات مدیره این باشگاه فردا برای بررسی شرایط کادر فنی جلسه فوق العاده برگزار می‌کند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، از لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا خواست تا خوان لاپورتا را از هیئت مدیره فدراسیون برکنار کند.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از اقدام اتحادیه آفریقا مبنی بر اخراج هیئت رژیم صهیونیستی از نشست اخیر این اتحادیه در کشور اتیوپی تمجید کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از اخراج هیات رژیم صهیونیستی از اجلاس اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا پایتخت اتیوپی استقبال کرد.
نیروهای امنیتی اتحادیه آفریقا هیئت اعزامی رژیم صهیونیستی را از سالن نشست سران کشورهای اتحادیه آفریقا اخراج کردند.
نیروهای امنیتی اتحادیه آفریقا هیئت اعزامی رژیم صهیونیستی را از سالن نشست سران کشورهای اتحادیه آفریقا اخراج کردند.
محمد سرگزی نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور به وزارت امور خارجه تکلیف کرده که هر چه سریع‌تر با اتمام حجت به افغانستان حقابه هیرمند را بگیرند. در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به حوزه سیستان نیز به نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفته شد که به هیات حاکمه افغانستان اعلام کنند در صورتی که حقابه سیستان را ندهند تمام اتباعی را که در استان حضور دارند اخراج خواهند کرد.
احمدی در واکنش به اخراج محسن برهانی از هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید: متاسفانه دانشگاه‌ها به طرق مختلف، بهانه‌هایی می‌تراشند تا به اخراج اساتید شکل و شمایل حقوقی دهند.
احمدی در واکنش به اخراج محسن برهانی از هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید: متاسفانه دانشگاه‌ها به طرق مختلف، بهانه‌هایی می‌تراشند تا به اخراج اساتید شکل و شمایل حقوقی دهند.
پیش از برگزاری نشست هیات مدیره استقلال در کمپ ناصر حجازی شایعات داغی پیرامون کادر فنی تیم استقلال به وجود آمد.
کارلوس کی روش همراه تیم ملی به تهران برگشته است. شکست در برابر آمریکا به معنی پایان کار تیم ملی در دوحه بود.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قصد دارد آخرین وضعیت این باشگاه و همچنین وضعیت فنی تیم فوتبال سرخپوشان را در نشست امروز خود بررسی کند.
جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که مدیریت این باشگاه نیز به سرنوشت همتای خود در استقلال دچار شود.
رئیس هیات اتحادیه اروپا در افغانستان امروز از اخراج خود از کابل توسط دولت موقت طالبان خبرداد.
قتل به خاطر مزاحمت برای همسر
درست نیست که بازیکن، عضو هیات رئیسه یا هر عضو دیگری در فدراسیون فوتبال در نقش دیگری دخالت کند. در خصوص تغییر سرمربی، عرف در دنیای فوتبال می‌گوید بازیکن عزل و نصب نمی‌کند
گفته می‌شود امروز یا فردا، خبر رسمی قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ منتشر خواهد شد و بلافاصله گزینه‌های داخلی با حمایت مجلس در مقابل گزینه خارجی مدنظر وزارت ورزش، روی میز قرار می‌گیرند. برخی اعضای هیات رئیسه هم دنبال ابقای اسکو هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ