در فوتبال ایتالیا از این پس باشگاه ها اجازه ندارند شماره 88 را به بازیکنانشان بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی به طور رسمی شماره بازیکنان در فصل جدید را اعلام کرد ولی به سه ستاره این تیم شماره‌ای اختصاص داده نشده است.
دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول همزمان با سالروز عرضه نخستین سیمکارت آغاز می‌شود.
برخی از ستاره‌های سپاهان اصفهان شماره‌هایی غیر متداول را بر تن می‌کنند.
سجاد شهباززاده در مس رفسنجان شماره‌ای را برتن می‌کند که با آن عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد.
شماره 10 افسانه‌ای بوکا جونیورز که پیش از این بر تن بازیکنانی مانند دیگو مارادونا، خوان رومان ریکلمه و کارلوس توس بوده است، شماره‌ای خواهد بود که ادینسون کاوانی بر تن می‌کند.
جیمز مدیسون که به تازگی به تاتنهام پیوسته در تمرینات پیش فصل این تیم با شماره‌ای نامعمول دیده شد.
لیورپول تایید کرد که داروین نونیز در فصل پیش رو شماره 9 را بر تن خواهد کرد. شماره‌ای که سال‌ها در اختیار روبرتو فیرمینو بود.
وقتی پزشکان به سراغ بستگان دختر نوجوان رفتند تا گزارش فوت وی را به آن‌ها اعلام کنند متوجه شدند که زن و مرد جوان از بیمارستان فرار کرده‌اند. حتی شماره‌ای که در پرونده نوشته بودند اشتباه بود.
اینترمیامی در ویدیوی تبریک تولد لیونل مسی تصویر پیراهن شماره 10 این تیم را با نام ستاره آرژانتینی نشان داد تا همانطور که انتظار می‌رفت مشخص شود لئو با چه شماره‌ای برای تیم جدیدش بازی خواهد کرد.
با رسمی شدن انتقال جود بلینگام به رئال ماردید این سوال مطرح است که او چه شماره‌ای را به تن خواهد کرد و کدام شماره‌ها در این تیم خالی است؟
برای دریافت شماره‌های ناشناس، بالاترین مقام دستگاهی که تقاضای شماره ناشناس دارد، یعنی وزارتخانه یا نهاد‌های نظامی و انتظامی با بالاترین مقام وزارت ارتباطات نامه‌نگاری کرده و در صورتی که نیاز به شماره ناشناس محرز شود و تشخیص دهند که نیاز به شماره‌هایی وجود دارد که شناخته نشوند، آن شماره را به اصطلاح پرایوت می‌کنند.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: رانندگان می‌توانند با اعلام شماره‌های شبرنگ درج شده بر روی پایه‌های روشنایی در بزرگراه‌ها، موقعیت مکانی خود را به نیروهای امدادی اعلام کنند.
در صورتی که قربانی به برقراری تماس مجدد (Call Back) با مهاجم اقدام کند، یک پیام ضبط‌شده برای وی پخش شده و بدون اینکه فرد متوجه باشد درگیر قبوض بالا می‌شود؛ اغلب مهاجمان سعی می‌کنند با طرح موضوعات جذاب مانند برنده شدن مشتری در لاتاری و ... قربانی را جهت صحبت بیش‌تر ترغیب و هزینه بیش‌تری را به وی تحمیل کنند.
روز گذشته پس از پایان نمازجمعه مسجد مکی، جمع محدودی از زنان شعار‌های ساختارشکنانه سر دادند. این درحالی است که همچون چند هفته اخیر این زنان با گویش فارسی سلیس در این تجمع به شعار دادن می‌پردازند. در هفته‌های گذشته نیز گزارش‌هایی از حضور اغتشاشگران اجاره‌ای، بویژه با گویش و لهجه غیر بلوچ در تجمعات زاهدان مطرح شده بود.
دختر ۲۲ ساله گفت: پس از آن خلوت شیطانی، دیگر «امید» مرا رها کرد و بعد از گذشت دوماه از این ماجرا نزد پزشک زنان رفتم و تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده است. زمانی که دوباره با «امید» تماس گرفتم و ماجرا را توضیح دادم با خودروی مادرش به در منزل مان آمد و با لبخندی تمسخرآمیز گفت: اگر می‌خواهی با من ازدواج کنی، باید تا ۳۰ سالگی صبر کنی، بعد هم من از آن روز شیطانی، فیلم و عکس دارم! حالا هم گم شو برو پایین!
تعدد شماره تماس سازمان‌های امدادی، چالش‌های خاص خود را به همراه داشته است که در همین راستا برخی از کشور ها نیز برای پاسخ به این دسته از امور شهروندان یک شماره تماس را اختصاص دادند. بر اساس نظر کارشناسان ایمنی یکی از مزایای این طرح افزایش سرعت امدادرسانی در حوادث و بلایاست، به طوری که پس از برقراری تماس،‌ اقدامات مربوط به اعزام دستگاه‌های امدادی به صورت موازی انجام می‌شود.
این همه شعار محرومان و ساده‌زیستی دادن و در کنارش حملات عجیب و غریب به دیگران کردن را بگذارید در کنار ثروت یک نامزد پیشنهادی برای وزارت در دولت خودشان. آن هم ثروت غیر مولد که اگر تولید بود باید دست او را هم بوسید.
مسدود کردن شماره‌های غیر ضروری یکی از قابلیت‌های گوشی‌های اندرویدی است، اما چگونه می‌توان این شماره‌ها را در شرایط خاص مشاهده کرد.
«علی کیائی‌فر»، کارشناس امنیت سایبری در همین رابطه گفت: «اساسا دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای با استفاده از این روش ممکن نیست و هر گونه لینک یا فایلی که از منابع غیر رسمی و شماره‌های شخصی ارسال می‌شود، قابل اعتماد نیست.»
همچنین شماره در نظر گرفته شده برای این بازیکن، شماره ۲۵ است که در پرسپولیس با نام زنده‌یاد مهرداد میناوند عجین شده است.
به نظر می‌رسد مرتضی پورعلی گنجی همان گم شده پرسپولیس و بهترین جانشین برای سید جلال حسینی باشد.
پیراهن شماره ۴ را در اغلب تیم‌های دنیا، مدافعان میانی می‌پوشند و در پرسپولیس نیز در ۶ سال اخیر، سید جلال حسینی آن را پوشیده است اما...
دروازه‌بان جدید مس رفسنجان با شماره‌ای که در پرسپولیس بازی می‌کرد، در لیگ بیست و دوم به میدان می‌رود.
شماره پیراهن بازیکنان این تیم در حالی اعلام شد که مرتضی پورعلی گنجی شماره هشت این تیم را که در گذشته بر تن بازیکنانی همچون ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی، علی کریمی، مهدی هاشمی نسب و احمد نورالهی بود، بر تن می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ