دانشمندان در پژوهشی دریافته‌اند که عینک‌های فیلترکننده نور آبی کمک خاصی به محافظت از چشم یا بهبود کیفیت خواب نمی‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عینک‌هایی هستند که سوالات را اسکن و به شخص بیرون از جلسه کنکور ارسال می‌کنند تا جواب را با گوشی به فرد کنکوری برساند. رونمایی از ابزار‌های تقلب کنکور روی آنتن زنده را ببینید.
افسردگی تابستانی نوعی از اختلال عاطفی فصلی (SAD) است که در طول تابستان رخ می‌دهد و معمولاً با افزایش دما و نور عود می‌کند. در زمان‌های مشخصی از سال به وجود می‌آید و به مرور بهبود می‌یابد. گرفتن دوش آب سرد در ابتدای روز می‌تواند به غلبه بر گرما کمک کند. برای مقابله با تابش نور بیش از حد نیز می‌توان از عینک‌های آفتابی استفاده کرد.
فیشینگ پیامکی یکی از انواع کلاهبرداری پیامکی است که کلاهبردار به اطلاعات شخصی و مهم شما دست پیدا می‌کند. این اطلاعات می‌تواند رمز بانکی شما باشد، به همین دلیل توصیه می‌شود تا به لینک‌های ناشناس در پیامک اعتماد نکنید.
رئیس پلیس فتا فراجا از انسداد بیش از ۳۰۰ سرشماره ارسال کننده لینک‌های آلوده حاوی فیشینگ با همکاری پلیس فتا، دادستانی کل کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
بنا به این تقویم چهارشنبه روز عرفه، پنج‌شنبه عید قربان است. در دوره دولت پیشین نیز عید‌های قربان و فطر سه روز تعطیل عمومی بودند.
اگر اختیار طراحی عینک آفتابی با هوش مصنوعی باشد، نتیجه اش عینک‌های عجیبی است که در ادامه مشاهده می‌کنید.
بنابر اعلام بخش‌های مربوطه، سهامداران از کلیک کردن بر روی لینک‌های ناشناس با موضوع سهام عدالت و واریز سود آن جدا خودداری کنند تا گرفتار دام کلاهبرداران نشوند.
تمریناتی ویژه با استفاده از عینک‌های خاص؛ داود فنایی شاگردان خود را اینگونه آماده حضور در تورنمنت غرب آسیا می‌کند.
عینک‌های جدید اپل دست کم در شرایط فعلی برای افراد عادی نیستند پس چرا اپل تصمیم گرفته آن‌ها را به رخ بکشد؟
فوق تخصص قرنیه گفت: عینک‌های آفتابی استاندارد معمولاً ۱۵ تا ۲۵ درصد از نور را عبور می‌دهند که این میزان برای اکثر فعالیت‌های روزمره کافی است. بهترین رنگ برای عینک‌های آفتابی، در وهله اول خاکستری و پس از آن قهوه‌ای است. بهترین عینک آفتابی را بشناسید
قهرمان 20 گرنداسلم تنیس وارد دنیای عینک‌های آفتابی شد.
هنری موجود بهترین اثبات بر تاریخچه عینک و وجود چنین عینک‌هایی هستند، نقاشی‌های باقی‌مانده از دوره رنسانس، دانشمندانی را نشان می‌دهد که عینک‌های اولیه بر چشم دارند و این عینک‌ها یا روی بینی آن‌ها قرار گرفته یا از پشت سرشان بسته شده است.
عینک‌های جدید دارای تجهیزات صوتی و گیرنده سامانه تعیین موقعیت جهانی (جی‌پی‌اِس) هستند و به افراد کم‌بینا یا نابینا کمک می‌کنند تا مسیر خود را پیدا کنند و به موانع موجود در مسیر‌ها برخورد نکنند.
عینک‌های دید در شب هلیکوپتر برروی کلاه نصب می‌شوند و نیروی الکتریکی آن‌ها توسط یک بسته باتری که روی پشت کلاه نصب شده، تامین می‌گردد. کاربر با استفاده از این ابزار، مثل هر دستگاه نوری دیگری، گزینه‌های مختلفی برای تنظیم تناسب و زوم کردن دارد.
این عینک واقعیت افزوده که در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل در بارسلون این هفته رونمایی شد، دارای پنل‌های نمایشگر میکرو OLED با منشور‌های هدایت نور آزاد است که نور را قبل از اینکه به چشم کاربر وارد کند، از سه سطح بازتاب می‌دهند.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا اعلام کرد: بر اساس رصد فضای مجازی، مجرمان سایبری با ارسال پیام‌های حاوی لینک‌های آلوده و جعلی از طریق پیام‌رسان‌های بومی و غیربومی کلاهبرداری می کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: بر اساس رصد فضای مجازی و شکواییه‌های قضائی واصله به پلیس فتا، مجرمان سایبری از پیام رسان‌های بومی و غیربومی برای مقاصد کلاهبرداری استفاده می‌کنند.
وقتی یک رابطه جدید است، هر دوی شما دنیا را با عینک‌های رنگی می‌بینید. همه چیز تازه و نو است. وقتی به یکدیگر نگاه می‌کنید، شخصی را می‌بینید که هیجان انگیز و کامل است. حتی دنیای اطراف شما روشن‌تر و شادتر از قبل از اینکه یکدیگر را پیدا کنید به نظر می‌رسد. در آن مرحله "جدید" یک رابطه، گفتن چیز‌های عاشقانه به یکدیگر آسان است.
رنزی می‌گوید بخش‌هایی از طیف الکترومغناطیسی که این نوع عینک‌های دید در شب دریافت می‌کنند هم از محدوده نورمرئی و هم از محدوده طیف مادون قرمز نزدیک، هستند. موج‌های مادون قرمز نزدیک، بخشی از طیف هستند که درست در کنار بخش قرمز قابل رویت طیف قرار دارند.
امین عینک‌چی، بازرس اتحادیه داروخانه‌داران گفت: داروخانه‌ها تقریبا از موج ششم و هفتم انواع سرم‌ها را نداشتند. نباید کاری به صحبت‌های وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت داشته باشیم. حالا که هنوز پیک هشتم کرونا اوج نگرفته، کافی است سری به داروخانه‌ها بزنید، از دو ماه پیش سرم را نداشته‌اند و دچار مشکل بودند.
رئیس پلیس فتا با بیان اینکه اکثر لینک‌های آلوده در پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها برای مخاطبان ارسال می‌شود، گفت: مخاطبان در ایام آخر هفته به‌روی لینکی که نمی‌شناسند، اصلاً کلیک نکنند!
نمی‌دانم در جریان این موضوع هستید یا نه، اما کارشناسان و دانشمندان زیادی به نحوه تصویرسازی و تجسمِ ظاهرِ دایناسور‌ها بر اساسِ اسکلت، ایرادات اساسی می‌گیرند و معتقدند این شکل از حدسِ ظاهر چندان علمی نیست. حالا یک کاربرِ علاقمند به موضوع سعی کرده با به تصویر کشیدنِ برخی حیواناتِ حال حاضرِ کره زمین با شیوه‌ای یکسان با دایناسورها، عیب‌های این روش را یادآوری کند.
سردار مجید با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مجرمان سایبری ۱۸تا۳۰ ساله هستند گفت: بر اساس آنالیز جرمی که انجام داده ایم دریافتیم اغلب لینک‌های آلوده در روزهای پنجشنبه و جمعه برای افراد ارسال می‌شود.
شب گذشته دسترسی به پلتفرم اینستاگرام برای کاربران با مشکل مواجه شده بود، این اختلال که به گفته شرکت زیرساخت به دلیل اختلال در لینک‌های ارتباطی شمال کشور بود، با جایگزینی ظرفیت‌های پشتیبان در شب گذشته رفع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ