تعدادی از کارمندان وزارت ورزش برای حضور در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری باید دنبال جلب نظر وزیر باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر پیشین ورزش با تاکید بر اینکه عملکردش در دوره تصدی وزارتخانه باید توسط جامعه ورزش قضاوت شد، انتخاب کیومرث هاشمی را به جا و نوید بخش عنوان کرد.
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات تاکید کرد که وزارت کشور در انتخابات هیچ سوگیری سیاسی ندارد و از رأی مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت خواهد کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، بر لزوم ادامه روند تقویت روابط تل‌آویو-آنکارا تاکید کرد.
رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا، و نخست‌وزیر انگلیس در پیام‌هایی جداگانه، پیروزی «رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه را تبریک گفته و بر تقویت همکاری‌های دوجانبه تاکید کردند.
رسولی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید روند معرفی و انتخاب وزیر آموزش و پرورش تسریع شود، بیان کرد: توجه به فرهنگیان و مقام معلم نباید در حد شعار باشد.
وزیر کشور بر فعالیت احزاب قوی و کارآمد تاکید کرد و گفت: انتخابات باید با مشارکت حداکثری و نقش آفرینی اثرگذار احزاب برگزار شود.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که در مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ مسئولیتی از این وزارتخانه سلب نشده است.
وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال و تاکید برجایگاه و توانمندی‌های این رشته گفت: از این تیم در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی انتظار بازی‌های خوب را داریم.
وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال و تاکید برجایگاه و توانمندی‌های این رشته گفت: از این تیم در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی انتظار بازی‌های خوب را داریم.
وزیر ورزش با تاکید بر این که برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هم گزینه داخلی مد نظر هست و هم گزینه خارجی گفت: این که عنوان شده می خواهند برای تیم ملی سرمربی موقت انتخاب کنند صحت ندارد.
جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان تهران گفت: وزیر ورزش و جوانان در جلسات مختلف نسبت به گرانی رشته تنیس گلایه داشتند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با تاکید بر لزوم برگزاری به موقع انتخابات فدراسیون ها مانند سایر کشورها، به نشست برگزار شده در این زمینه با وزیر ورزش و خروجی آن اشاره داشت.
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به دو انتخابات مهم سال آینده تاکید کرد: باید از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این دو انتخابات فراهم سازیم.
دبیر کل اتحادیه عرب در دیدار با نخست وزیر پیشبرد امور لبنان بر ضرورت تعجیل در انتخاب رئیس جمهور این کشور تاکید کرد.
نخست وزیر پیشبرد امور لبنان به موضع گیری درباره ترسیم مرز دریایی این کشور با فلسطین اشغالی پرداخت و بر جدیت کامل برای انتخاب رئیس جمهوری این کشور تاکید کرد.
جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور بر رفتن پدران بعد از فرزندان در شبکه‌های اجتماعی، گریبان‌گیر وزیر احتمالیِ پیشنهادی برای وزارت کار نیز شده است.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که باشگاهها می توانند از درآمدهای بورسی خود استفاده کنند.
وزیر ورزش با تاکید بر این که هنوز مقصران پرونده سرمربی سابق تیم ملی مشخص نشده اند گفت: در مورد انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال ایران صحبتی با من نشده است.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده‌های قضایی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.
برگزاری چند جلسه محرمانه بین افرادی که در انتخابات کمیته ملی المپیک ذینفع هستند، پیش‌بینی‌ها برای تعویق دوباره این انتخابات را به حداقل رساند و حالا تاکید بر برگزاری «سرِوقت» مجمع است.
وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در آخرین اظهارنظرهای خود روی برگزاری انتخابات در موعد مقرر تاکید کردند.
وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک در آخرین اظهارنظرهای خود روی برگزاری انتخابات در موعد مقرر تاکید کردند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۴۰ درصدی کیفیت محصولات ناشی از تولید بدون کسری و عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ