نمایندگان ورزشکاران، مربیان و داوران برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک اسامی رشته ها و تعداد ورزشکاران اعزامی به نوزدهمین دوره بازیهایی آسیایی که به میزبانی هانگژو چین برگزار خواهد شد را اعلام کرد.
پایان مهلت معرفی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی به ستاد بازی‌ها و عدم اطلاع رسانی داخلی، ابهامات زیادی را پیرامون وضعیت کاروان ایران در فاصله دو ماهه تا این رویداد ایجاد کرده است.
اسامی نمایندگان ورزشکاران و مربیان برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی مشخص شد.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات قهرمانان و ورزشکاران از دغدغه های نمایندگان مجلس است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه ورزش، مسائل آن کاملا برای عموم مردم قابل درک است و این حوزه‌ای است که افتخارات ورزشکاران، بدخواهان مردم ایران را عصبانی کرده است و باید خطاب به بدخواهان ملت ایران گفت، از این عصبانیت بمیرید، زیرا چشم دیدن درخشش ورزشکاران ایرانی را ندارید.
لیست نامزدهای برتری ورزشکاران سال 1401 در حالی منتشر شده که اسامی هادی چوپان و مهدی طارمی نیز در آن به چشم می‌خورد.
فرماندار ماکو گفت: ۳ ورزشکاران ایرانی که در زلزله اخیر ترکیه فوت شده بودند امروز از مرز بازرگان وارد جمهوری اسلامی ایران شد.
ارومیه - عصر یکشنبه پیکر ورزشکاران ایرانی فوت شده در زلزله ترکیه از مرز بازرگان وارد جمهوری اسلامی ایران شد.
روزنامه ورزشی گل در گزارشی اسامی ورزشکاران و چهره‌های ورزشی پناهنده ایرانی را منتشر کرده است. تعداد این ورزشکاران چشمگیر و تاثر برانگیز است. آیا وزارت ورزش و دولت ایران برنامه‌ای برای رفع مشکلات ورزشکاران نخبه کشور و جلوگیری از مهاجرت و پناهندگی آنها دارد؟
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سوابق ورزشی در دنیا می توان به گونه ای از ظرفیت دیپلماسی ورزشی استفاده کرد که اساسا در مسابقات ورزشی ورزشکاران ایرانی با رژیم اشغالگر قدس در یک گروه قرار نگرفته و مسابقه ندهند.
ورزشکاران ایران با کسب مجموع ۱۳۳ مدال رتبه سوم جدول مدالی بازی های کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه را کسب کردند.
به گفته دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، تیم اعزامی این فدراسیون به بازی‌های اسلامی طی دو هفته گذشته در مراحل متعدد، ورزشکاران کاروان ایران را ویزیت کرده یا برای آنها جلسه فیزیوتراپی گذاشته‌اند.
کاروان ایران در یک روز نسبتا خلوت در 5 رشته بازی های کشورهای اسلامی در قونیه نماینده خواهد داشت.
در روز هفتم بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، ورزشکاران ایرانی در 9 رشته به مصاف رقبای خود می روند.
کاروان دانشجویان نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه روز ابتدایی مسابقات با کسب چندین مدال ارزشمند عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته اند .
کاروان دانشجویان نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه روز ابتدایی مسابقات با کسب چندین مدال ارزشمند عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته اند .
رقابت‌های دوی مسابقات بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه شد.
رقابت‌های دوی مسابقات بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه شد.
رقابت‌های دوی مسابقات بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه شد.
سفرهای دور و نزدیک که لابد حق ماموریت ارزی و سایر مخارج را هم بر دوش کمیته ملی المپیک می‌گذارد، نهادی که مدام از کمبود بودجه در رنج بوده و برای بسیاری از نیازهای حرفه‌ای ورزشکاران پاسخ کافی و مثبتی ندارد.
ظهر هوا بشدت گرم می‌شود که متاسفانه تمهیداتی از سوی میزبان در این خصوص صورت نگرفته است؛ لذا باوجود قوانین و سخت گیری‌های خاص مربوط به دهکده ورزشکاران پس از هماهنگی با کمیته برگزاری، خیلی سریع اقدام به خرید پنکه‌های نو کرده و با هماهنگی سرپرستان تیم‌ها جهت رفاه این عزیزان در اتاق‌ها قرار دادیم.
سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: هر چند شناگران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی شرایط بسیار خوبی برای کسب مدال در اولین حضور خود در این دوره از بازی‌ها دارند، اما ادغام کلاس‌ها تا حدودی وضعیت را برای ورزشکاران سخت کرده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران علت اختلال در اینترنت و خطوط تلفن ثابت و سیار را آتش سوزی تعدادی از خطوط ارتباطی در شرکت مخابرات منطقه ۸ تهران اعلام کرد.
انتشار اسامی ورزشکاران دوپینگی ایران در سال ۱۴۰۰

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ