اف بی آی مشغول تحقیق درباره هک شبکه رایانه خود است که البته اکنون مهار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس فدرال آمریکا معتقد است که چین به منظور تقویت اهداف هوش مصنوعی خود و انجام عملیات نفوذ خارجی در حال سرقت فناوری هوش مصنوعی آمریکا است.
یک متخصص زنان گفت: لکه بینی چه در بارداری طبیعی و چه آی وی اف به معنای ضرورت پی گیری وضعیت سلامت جنین است که در آی وی اف باید بسرعت از طریق سونوگرافی انجام بشود. اما لزوما این عارضه در هر نوع بارداری با خطر از دست دادن جنین همراه نیست.
مدیر اف بی آی به کنگره آمریکا اعلام کرد تعداد هکرهای چینی بسیار بیشتر از کارمندان اطلاعات سایبری این کشور است و در همین راستا خواستار بودجه بیشتری برای آژانس شد.
مقامات آمریکایی از دستگیری فردی در این کشور خبر داده اند که مسئول هک کردن پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی در سال ۲۰۲۱ بوده است.
ارتش آمریکا  به کار گیری جنگنده های اف-۳۵ خود را در پی سقوط یکی از این نوع جنگنده ها، به حالت تعلیق درآورد.
استفانی جونز، مربی سابق تیم ملی فوتبال زنان آلمان، از کارگروهی که فدراسیون فوتبال این کشور برای تیم ملی تشکیل داده، انتقاد کرد.
«اف بی آی» درباره تصمیم اپل برای افزودن اقدامات امنیتی جدید به سیستم ذخیره ابری خود ابراز نگرانی کرده زیرا این امر توانایی آژانس مذکور برای جلوگیری از طیفی از جرائم را کاهش می دهد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که منصبش به پایان رسیده گفت که اجازه نخواهد داد اف بی آی درباره ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار زن فلسطینی تحقیقات کند.
همزمان با روی کارآمدن احزاب تندرو صهیونیستی، آمریکا تحقیقات درباره قتل شیرین ابوعاقله را آغاز می کند.
تئوری‌های توطئه پیرامون مرگ و به خاک سپردن ایوانا ترامپ با توئیت‌ها و هشتگ‌های فعالان لیبرال در رسانه‌های اجتماعی تقویت شدند. هنگامی که پلیس فدرال (اف بی‌آی) برای بازیابی اسناد طبقه‌بندی شده به عمارت ترامپ در مارالاگو یورش برد هشتگ Resistance Twitter تلاش کرد تا ارتباطی میان مرگ ایوانا و مشکلات حقوقی ترامپ برقرار کند.
ترامپ نوشت: حالا بطور قطع معلوم شده است که اف. بی. آی ماجرای لب تاپ هانتر بایدن را پیش از (برگزاری) انتخابات پنهان ساخته بود، بنابراین آن‌ها با این آگاهی که ترامپ به راحتی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیروز خواهد شد، مرتکب این عمل شدند.
کریس تای، خبرنگار شبکه سی بی اس از مقابل مقر اف بی آی در شیکاگو گزارش داد: ما در اداره کل اف بی آی در شیکاگو هستیم. در حدود ساعت یازده صبح امروز یک مرد از موانع موجود در اینجا عبور کرده است. وی از روی موانع پرید. مقامات امنیتی او را بازداشت کردند. وی که سلاحی همراه خود نداشته است، بازداشت شد و هم اکنون تحت بازجویی قرار دارد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در پستی در حسابش در رسانه اجتماعی متعلق به خودش، «تروث سوشال»، نوشت، به زودی یک «دادخواست بزرگ» بر مبنای متمم چهارم قانون اساسی آمریکا در ارتباط با این عملیات تفتیش ثبت خواهد شد.
یکی از مقامات اف‌بی‌آی توضیح داد اف ‌بی ‌آی در اجرای حکم تفتیش، طبق دستور دادگاهها، مراحل تفتیش و توقیف را دنبال می‌کند و سپس اقلامی را که نیازی به نگهداری برای اجرای قانون ندارد، بازمی‌گرداند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که در جریان حمله دوشنبه گذشته نیروهای اف بی آی به عمارتش در فلوریدا، گذرنامه هایش به سرقت رفته است.
رئیس جمهور سابق آمریکا در اشاره به یورش اخیر ماموران اف بی آی به عمارتش در فلوریدا، گفت که این کشور در وضعیت بسیار خطرناکی است و اوضاع باید آرام شود.
وزارت دادگستری ایالات متحده می‌گوید که اف بی آی اسناد فوق محرمانه از خانه ترامپ ضبط کرده است.
اگر وزارت دادگستری و اف بی آی توانستند مانع از درز اخبار مربوط به این حمله به بیرون شوند این بدان معناست که آنان با احتیاط کامل تحقیقات درباره ترامپ را دنبال می‌کنند. حمله به چنین شخصیت سیاسی برجسته‌ای که جامعه بر سر آن قطبی شده توسط مقام‌های عالی رتبه تایید و نظارت می‌شد و دست کم آژانس‌های مجری قانون باید از یک قاضی فدرال حکم دریافت می‌کردند.
«کارین ژان پیر» سخنگوی کاخ سفید گفت: «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا از حمله نیرو‌های «اف بی آی» به اقامتگاه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در «مارالاگو» ایالت فلوریدا بی‌اطلاع بوده است.
با هجوم ماموران اف بی آی به خانه ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در فلوریدا ، هزاران سند از مقر ترامپ در چارچوب تحقیقات و حکم دادگاه ضبط شد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از یورش نیروهای اف بی آی به عمارت وی در فلوریدا خبر داد.
سراج الدین حقانی سالهاست تحت تعقیب اف بی‌آی قرار دارد و جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای دستگیری‌اش تعیین شده است.
فعالان بازار در خصوص شاخص کل انتقاداتی را دارند و معتقدند که این شاخص بیانگر وضعیت بازار نیست؛ در این خصوص باید شاخصی طراحی شود که وضعیت بازار را بهتر نشان دهد. مدیرعامل فرابورس در همایش چشم انداز اقتصاد ۱۴۰۱ و فرصت‌های پیشرو توضیحاتی را در این باره ارائه کردند.
نام دقیق‌تر این گروه، انجمن پادشاهی ایران (تندر) است که طبق اطلاعات در دسترس فتح‌الله منوچهری با نام مستعار فرود فولادوند در سال‌های نخست تأسیس این گروه و تا سال ۱۳۸۵ سرکردگی آن را بر عهده داشت. پس از او جمشید شارمهد در همان سال مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ