فعالان بازار در خصوص شاخص کل انتقاداتی را دارند و معتقدند که این شاخص بیانگر وضعیت بازار نیست؛ در این خصوص باید شاخصی طراحی شود که وضعیت بازار را بهتر نشان دهد. مدیرعامل فرابورس در همایش چشم انداز اقتصاد ۱۴۰۱ و فرصت‌های پیشرو توضیحاتی را در این باره ارائه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد نسبت به لغو دوباره این انتخابات واکنش نشان داد.
ابراهیم قنبری، اظهار داشت: امروز همزمان با اعلام آتش‌سوزی پست برق در پنج کیلومتری شهرستان آبادان، تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی اهواز به محل حادثه اعزام شدند.
سرپرست استقلال شایعه هرگونه درگیری میان بازیکنان این تیم در رختکن را تکذیب کرد.
سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز به حل‌وفصل یکی از پرونده‌های پادمانی ایران از سوی آژانس انرژی اتمی واکنش غضبناکی نشان داد.
یکی از اعضای جبهه پایداری در ادعای عجیبی می‌گوید که دعوای ایران و طالبان درون خانواده‌گی و نباید آن را جدی گرفت. در این مورد این سوال پیش می‌آید که چه شباهت ژنتیکی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان وجود دارد؟ در این مورد باید به شباهت تندرو‌های عرصه سیاسی ایران و طالب‌ها اشاره کنیم. البته می‌توانیم اینگونه بگوییم که شاید شباهت‌هایی بین نیرو‌های تندروی ایرانی و طالبان پیدا کنیم، ولی اینکه ایرانیان با طالبان هم خانواده هستند در هیچ اقلیمی نمی‌گنجد.
یکی از دغدغه‌های مهم سرمربی استقلال در آستانه بازی با پرسپولیس مرتفع شده است.
یکی از نمایندگان مخالف فاطمی امین وزیر اسبق صمت که به زدوبند برای آزادی یک زندانی متهم شده بود در این‌باره توضیح داد.
یکی از رهبران جنبش حماس با اشاره به شهادت ایاد الحسنی تاکید کرد که واکنش گروه‌های مقاومت به این جنایات رژیم صهیونیستی کوبنده خواهد بود.
یکی از مسوولان پرسپولیس در مورد شائبه اخیر در مورد مسائل مالی این باشگاه پاسخ داد.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره پیگیری حادثه فوت نوزاد تازه متولد شده در سردخانه یکی از بیمارستان‌ها عنوان کرد: مجموعه وزارت بهداشت و همکاران ما حساس هستند هرگونه تخلف و قصوری صورت بگیرد حتما در مقابل آن عمل می‌کنند.
در خبرها دیدم که یکی از مداحان در مراسم شب احیاء امسال گفته که مذاکره کننده برجام، فرق بین «تعلیق با لغو» را نمیدانسته است.
در خبرها دیدم که یکی از مداحان در مراسم شب احیاء امسال گفته که مذاکره کننده برجام، فرق بین «تعلیق با لغو» را نمیدانسته است.
از صبح دیروز فیلمی در برخی گروه های مجازی استان کرمانشاه منتشر شده‌ که حاکی از برخورد خبرساز یک مامور فراجای کرمانشاه با یک خانم آمر به معروف در خصوص موضوع حجاب شده است.
ستایشی با تاکید بر اینکه پرونده با مداقه از ناحیه بازپرس در حال بررسی و تحقیقات است، افزود: تحقیقات تا این مرحله طبق مدارک و مستندات حاکی از آن است که اختلافی میان افراد مجموعه باشگاه فوتبال وجود داشته و تعدادی از والدین توسط هدایتی که صورت گرفته با ۶ امضاء شکایتی را طرح و گلایه کرده‌اند که رفتار فرزندان ما تغییر کرده است و تمایل و رغبتی به شرکت در جلسات فرهنگی و انقلابی ندارند و به هیچ وجه نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره‌ای نشده است و هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشده‌اند.
سخنگوی اتحادیه اروپا امروز به حمله پهپادی ناکام به یکی از صنایع دفاعی اصفهان واکنش نشان داد.
یکی از پیشکسوتان کشتی کشورمان به اظهارات اخیر عباس جدیدی واکنش تندی نشان داد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت‌: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص به کارگیری فرزند نرگس معدنی‌پور به عنوان مسئول دفتر وی توضیحاتی ارائه داد.
یکی از گزینه‌های اصلی و شناخته شده انتخابات هیات کشتی استان تهران از احتمال رد صلاحیت و کارشکنی در روند انتخابات خبر داد.
یکی از گزینه‌های اصلی و شناخته شده انتخابات هیات کشتی استان تهران از احتمال رد صلاحیت و کارشکنی در روند انتخابات خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال تاراز چادگان توضیحات جالب توجهی درباره بازی جنجالی روز گذشته در چادگان اصفهان ارائه کرده است.
در این فیلم واکنش رهبر انقلاب به یکی از شعارهای دانش آموزان را مشاهده می‌نمایید.
در این فیلم واکنش رهبر انقلاب به شعار یکی از دانش آموزان را مشاهده می‌نمایید.
واکنش یکی از مسببان تعلیق کمیته مجوز بعداز کاهش محرومیت ایران در AFC
در این فیلم واکنش سخنگوی دولت به بازداشت یکی از منصوبین وزیر راه و شهرسازی را مشاهده می‌نمایید.
امروز چند خبر در فضای رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند به نوعی برای سهامداران و بورسی ها مهم باشند. قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید. دو افزایش سرمایه سنگین برای دو نماد در راه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ