«اف بی آی» درباره تصمیم اپل برای افزودن اقدامات امنیتی جدید به سیستم ذخیره ابری خود ابراز نگرانی کرده زیرا این امر توانایی آژانس مذکور برای جلوگیری از طیفی از جرائم را کاهش می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیریت باشگاه ذوب آهن بخشی از مطالبات اعضای این تیم را در آستانه دربی اصفهان پرداخت کرد.
هرچند که در خبرها آمده است با دراختیار گرفتن ۶۰ درصد سهام یک بانک زیان‌ده خصوصی توسط وزارت اقتصاد این بانک دولتی شده است اما عملا این کار برای تسریع در فرایند انحلال این بانک صورت گرفته است.
کاپیتان‌های تیم ملی بزرگسالان و تیم زیر 23 ساله‌های عراق در مس رفسنجان کار خود را جلو می‌برند.
باشگاه شمس آذر در اولین بازی تاریخی خود در لیگ برتر و در خانه قصد دارند تماشای جدال با هوادار را رایگان کنند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در اقدامی عجیب عرق تنش را به صورت بازیکن الهلال پاشید.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
غیبت جادوگر آمریکایی در آخرین پیکار‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، احتمالات را درخصوص دوئل ششم تیلور با ژنرال هشت ستاره کشتی ایران با ابهام مواجه کرد.
بعد از توقف صدور روادید برای شهروندان فرانسوی، مقامات کشور مالی اینبار مجوز فعالیت شرکت هواپیمایی ایرفرانس را لغو کردند.
هواداران سپاهان پس از دیدار برابر تراکتور اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها از روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان کردند.
علیرضا حقیقی در جریان بازی روز گذشته تیمش برای جلوگیری از افت قندخون خود مشغول صرف موز شد.
مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان پس از پایان دیدار برابر تراکتور برای هم تیمی اش آرزوی بهبود هر چه سریعتر کرد.
بازیکن اسبق پرسپوليس و استقلال که اکنون به عنوان رییس مجموعه انقلاب انتخاب شده، در راستای تکریم اصحاب رسانه اقدام کرد.
اگر حادثه خلازیر در هر کشور دیگری رخ می‌داد حداقل برخورد استعفا یا برکناری شهردار منطقه بود. اما زاکانی برای تقدیر از شهردار منطقه ۱۹ اجازه سخنرانی به او داد.
تیم ملی والیبال ژاپن به شکل و شمایلی عجیب برای قهرمانی آسیا به ایران می‌آید.
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص حمله مسلحانه افراد ناشناس به یک کیوسک در شهرستان چهاردانگه دستور تشکیل پرونده قضایی داد.
باشگاه مس رفسنجان از زحمات بازیکن پیشین خود تقدیر به عمل آورد.
در شرایطی که طبق قوانین عدم سود بردن از بازیکن خارجی در ۶۰ درصد بازی‌های فصل می‌تواند یک سهمیه (خارجی) هر تیمی را کم کند، پرسپولیس به دنبال جذب یک گلر برزیلی است.
به گفته «جیمی ماریتوز»، مدیر Fruit Union Suisse، درک تلاش اپل برای چنین اقدامی سخت است: «درک این موضوع برای ما سخت است؛ چرا که این‌طور نیست که آن‌ها می‌خواهند از سیب گاززده خود محافظت کنند. هدف آن‌ها درحقیقت گرفتن حق مالکیت معنوی سیب واقعی است. برای ما، سیب یک چیز جهانی است که استفاده از آن باید برای همه افراد رایگان باشد.»
توقف تولید آیفون ۱۲، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل‌های قدیمی‌تر را پس از گذشت سه سال از زمان آغاز عرضه آنها، دیگر تولید نمی‌کند و آیفون ۱۳ احتمالا جای آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده هستند، می‌گیرد.
کارشناسان فناوری می گویند اقدام متا برای ورود به فضای متاورس، راهی برای پس گرفتن کنترل اطلاعات مصرف کننده از اپل بوده است.
یک دختر ۱۲ ساله با کمک اعلان‌های ضربان قلب اپل واچ توانست پیش از اینکه دیر شود، از ابتلای خود به سرطان باخبر شده و در جهت درمان اقدام کند.
پس از آنکه اپل اپلیکیشن های شرکت دولتی روسیه VK را از اپ استور پاک کرد،رگولاتور ارتباطات این کشور خواستار توضیحاتی درباره اقدام مذکور شد.
فروش جدیدترین مدل گوشی هوشمند غول فناوری آمریکایی اپل یعنی آیفون ۱۴ در چین آغاز شد. مشتریان برای خرید مدل آیفون ۱۴ ساعت‌ها جلوتر در مقابل فروشگاه اپل در شهر گوانگژو صف کشیده اند. اما اتفاق جالبی که افتاده این است که کاربران چینی ظاهرا تصمیم گرفته‌اند گوشی گلکسی S۲۲ اولترا خود را بفروشند تا بتوانند یکی از دو مدل پرو از سری آیفون ۱۴ را خریداری کنند. این ادعایی است که افشاگر معروف و موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe مطرح کرده و گفته بعد از بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو، تعداد زیادی از کاربران به فروش S۲۲ اولترای خود اقدام کرده‌اند تا بتوانند گوشی جدید اپل را خریداری کنند.
یک رگولاتور استرالیایی با ارسال برگه های حقوقی به متا پلتفرمز، اپل و مایکروسافت از آنها خواسته تا استراتژی های خود برای مقابله با محتوای کودک آزاری را در پلتفرم شان به اشتراک بگذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ