دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم مهسا امینی تاکید کرد: بزودی عموم دانشگاهیان با اعلام مواضع رسمی خود هتاکان هنجار شکن را بر سرجای خود خواهند نشاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در جمع دانشجویان حاضر در دوره اسلام ناب گفت: اولین و تنها انقلاب موفق بعد از جنگ‌های جهانی انقلاب اسلامی بود، بقیه یا با چپ ها بودند یا با راست‌ها، تعدادی هم به جنگ داخلی تبدیل شدند، اینجاست که اهمیت انقلاب ایران و نقش ولایت فقیه مشخص می‌شود.
به تازگی  بی بی سی فارسی رسانه انگلیسی پس از دیدار دانشجویان با آیت الله خامنه‌ای فیلم دو بخش از سخنان ایشان را با هم تدوین کرد تا القا کند در این دیدار تنش ایجاد شده است.اما در مورد این فیلم سیاوش اردلان خبرنگار بی بی سی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر اذعان کرده بود این ویدیو تقطیع شده است.
جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نماینده‌های تشکل‌های دانشجویی در جریان سخنرانی خود در محضر رهبر انقلاب بدون لکنت و صریح به طرح مطالب انتقادی پرداختند که می‌تواند الگویی ملموس از آزادی بیان باشد.
در پی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار بادانشجویان سازمان برنامه و بودجه با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری نشست‌های نخبگانی با دانشجویان برضرورت همفکری بانخبگان تأکیدکرد
جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی عصر روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز (سه‌شنبه) در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبرانقلاب در واکنش به دانشجویانی که روز گذشته تولدشان را تبریک گفتند، فرمودند: تولد این حقیر اصلا قابل اعتنا نیست، حادثه بسیار کم اهمیت و کوچکی است.
رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان گفت: هر قانون خوبی هم ممکن است بد عمل شود خصوصی سازی هم همینطور است. چاره‌ای جز خصوصی سازی نداشتیم.
جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز (سه‌شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار که در حال برگزاری است، متعاقباً منتشر می‌شود.
جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز (سه‌شنبه) در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اجتماع پرشور علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم در حمایت از مرجعیت و مقام منیع ولایت و پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
اهواز - رئیس جمهور اعلام کرد: وقایعی نظیر حماسه هویزه و یادمان شهدای دانشجو از عناصر هویتی انقلاب هستند و همه دانشجویان می‌توانند آفریننده روزهای بزرگ این چنینی باشند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: دانشجویان ارزشی و انقلابی که در هر دانشگاهی حضور دارند با موضع‌گیری جانانه خود نشان دهند دانشجوی حزب‌اللهی، مسلمان و متدین آب به آسیاب اسرائیل نمی‌ریزد.
علیرضا زاکانی گفت: ایده‌ی من انقلاب سوم است؛ انقلاب شما که بچه بازی است؛ وقتی می‌خواهی اسم انقلاب را ببری، گلویت را خوب بمال.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز (دوشنبه) با حضور فرمانده کل قوا در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) برگزار شد.
۵۷ دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم «مهسا امینی» بیانیه ای صادر کردند.
دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای در واکنش به حوادث رخ داده بعد از درگذشت مرحوم مهسا امینی تاکید کرد: بزودی عموم دانشگاهیان با اعلام مواضع رسمی خود هتاکان هنجار شکن را بر سرجای خود خواهد نشاند.
مراسم عزاداری دانشجویان صبح امروز (شنبه) در حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی‌ (ره) برگزار شد.
مراسم عزاداری اربعین حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از دانشجویان برگزار شد.
مراسم عزاداری دانشجویان صبح امروز (شنبه) در حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی‌ (ره) آغاز شد.
مراسم عزاداری هیئت‌های دانشجویی به مناسبت اربعین حسینی (ع) با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ