رئیس سابق بارسلونا مدعی است که همکاری جنجالی با یک داور که اخیرا فاش شده، منفعت داوری خاصی برای این باشگاه نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به هرحال فکر می‌کنم نزدیک یک ساعت نزد آقای صدر بودم و برایم جالب بود که ایشان پشت میز ننشستند. از قلم من خیلی تعریف کردند. گفتند من مقالات شما را خوانده‌ام. چه قدر زیباست، من افتخار می‌کنم که شیعه چنین کسانی دارد. اینکه چقدر خوب درباره ولایت و امام حسین (ع) نوشته‌اید. ما به شما احتیاج داریم. ما با شما قرارداد می‌بندیم...
تفاهمنامه همکاری سازمان انرژی اتمی و وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه دومین جشنواره ملی «من فناوری هسته‌ای هستم» با حضور اعضای کابینه دولت سیزدهم به امضا رسید.
ستاره سابق تاتنهام از رفتار متفاوت مورینیو در مقابل دوربین‌ها و فضای خصوصی انتقاد کرد.
فرد، هافبک منچستریونایتد، در تلاش برای ترک این باشگاه با مدیر برنامه جدیدی همکاری می‌کند.
پورموسوی از تلاش برخی مدیران تیم برای قطع همکاری وی با استقلال خوزستان می‌گوید.
مالکوم، مهاجم برزیلی سابق بارسلونا، از اینکه باشگاه تنها پس از یک سال با او قطع همکاری کرد، ناراحت نیست.
سرمربی موفق شمس آذر که این تیم را به لیگ برتر آورده، از ادامه همکاری خود با قزوینی‌ها خبر داد.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
سرمربی اسپانیایی نساجی در خصوص قطع همکاری با نساجی گفت: کسی در این مورد با من حرفی نزده است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از دلایل قطع همکاری خود با فدراسیون فوتبال این کشور پرده برداشت.
توگندهات مدعی شد که تهدید‌های «واقعی و ویژه‌ای» علیه کارمندان این شکبه فارسی‌زبان وجود داشته است. سرویس‌های امنیتی تهران با گروه‌های سازمان‌یافته تبهکار همکاری می‌کنند و من می‌توانم به مجلس و مردم اطمینان بدهم که ما به سراغ تمامی کسانی که با آن‌ها همکاری می‌کنند، خواهیم رفت.
سرمربی عنوان‌دار تیم ملی کشتی آزاد روسیه تاکید کرد: تمام سعی من این است که افتخاراتی بیشتر از جامبولات تدیف را برای کشتی روسیه کسب کنم.
برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه با یوتارنیه لیست درباره تجربه همکاری با میروسلاو بلاژویچ مفصل صحبت کرد.
وزیر دفاع ترکیه با اشاره به امضای توافقنامه نظامی با اندونزی گفت: من یقین دارم برنامه اجرای همکاری نظامی که آن را امضا کردیم، نقش پررنگی در صلح و امنیت و ثبات در منطقه و جهان خواهد داشت.
ماجرای قطع همکاری کریستیانو رونالدو با ایجنت معروفش یعنی خورخه مندس فاش شده است.
دکتر گفت: آن‌ها غیر از من، خانواده‌ام را نیز تهدید کردند و به من گفتند اگر می‌خواهم خانواده‌ام زنده بمانند باید با آن‌ها همکاری کنم. بعد مرا مجبور کردند به رئیس بانکی که در آن حساب دارم زنگ بزنم و بگویم برای معامله‌ای نیاز به ۲۰ میلیارد تومان پول دارم که باید به حساب‌هایی که می‌گویم، شبا شود. با توجه به شناختی که رئیس بانک ازمن داشت، مبلغ را به حساب‌هایی که گروگانگیران گفته بودند واریز کرد.
آندرس اینیستا، کاپیتان سابق بارسلونا، احتمال پیوستن‌ به ژاوی هرناندز در کادر فنی بارسا را بعید دانست.
«هادی جمعان» به دلیل همکاری برای یافتن و جمع آوری اجساد کشته شدگان جنگ یمن و کمک به خانواده‌های یمنی برای شناسایی اجساد عزیزان‌شان در کشوری که به دلیل سال‌ها درگیری در جنگ آسیب دیده مورد تقدیر قرار گرفته است.
نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق پیام خود به کشورهای دوست و برادر را پیام همکاری و تفاهم توصیف کرد.
مدافع ملی پوش تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن صحبت درباره نیمکت نشین از توافق با باشگاه برای ادامه همکاری نوشته‌است.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از همکاری با پپ گواردیولا در این تیم ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی تیم امید وحدت مشهد با گلایه نسبت به عدم همکاری برای به تعویق افتادن بازی این تیم مقابل چوکا تالش، در آینده این شکست را برای تیمش مثبت می‌داند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره موضوع پارکبان‌ها نیز اظهارکرد: مسئله پارکبان‌ها موضوعی است که در زمان حضور من در پلیس راهنمایی با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پیگیری، اما به یکباره رها شد. درحال حاضر برخی از مغازه‌دار‌ها از این موضوع استفاده می‌کنند و قیمت‌های گزاف و گرانی برای پارک دریافت می‌کنند که چنین کاری از سوی افراد غیرمجاز خلاف قانون است.
برای فیلم «سگ کشی» به من گفت: که این سناریو را بخوان و کوچک‌ترین اشتباهی نکن؛ اگر کوچک‌ترین اشتباهی کنی نقشت لو می‌رود. خود سناریو و خود بیضایی به من کمک کردند که آن نقش اینطور درآمد. درست است که بهرام بیضایی یک دهه است که از این مملکت بیرون رفته اما از ایران جدا نشده، از فرهنگ و ادبیات و تاریخ ایران جدان نشده، و هنرمندی است که در این مملکت ریشه دارد. ریشه‌های او امثال من و کسانی هستند که کتاب‌هایش را می‌خوانند، کسانی که راجع به او تحقیق می‌کنند و نمایشنامه‌هایش را کار می‌کنند؛ ما ریشه‌های آن آدمی هستیم که واقعا ایرانی خالص است و قلبش برای ایران می‌تپد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ