سرمربی موفق شمس آذر که این تیم را به لیگ برتر آورده، از ادامه همکاری خود با قزوینی‌ها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم اسپانیایی شارجه ۹ دقیقه پس از ورود به زمین گل تساوی تیمش مقابل اتحاد کلباء را به ثمر رساند و یک پاس گل داد.
کاپیتان تراکتور بعد از شکست تیمش مقابل پرسپوليس از هواداران تبریزی خواست تا حامی بزرگ این تیم در روزهای سخت به عنوان مالک اصلی آن باشند.
ژوائو فلیکس تا آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی برای پیشنهاد رسمی بارسلونا صبر می‌کند‌.
مدیر تیم پرسپوليس در آستانه دیدار حساس مقابل تراکتور از وضعیت نگران‌کننده در اردوی سرخپوشان خبر داد.
مدافع باتجربه و ملی‌پوش تراکتور به هواداران این تیم اعلام کرد در کنار دیگر بازیکنان برای موفقیت آنها تلاش خواهد کرد.
پاری سن ژرمن از یوونتوس برای ارائه پیشنهاد رسمی جهت خرید دوشان ولاهوویچ چند روز زمان خواسته است.
سرلشکر سلامی در پیامی در گذشت حاجیه خانم نصرت همراهی، مادر شهید دقایقی را تسلیت گفت.
سرلشکر سلامی در پیامی درگذشت مادر سردار سرلشکر شهید دقایقی را تسلیت گفت.
مدیرعامل شمس‌آذر مدعی است آنها اعتماد کاملی به سعید دقیقی دارند و برخلاف شایعات همچنان منتظر بازگشت او به تیمش هستند.
واتساپ، تقریبا هر هفته ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند. ویژگی‌هایی جدیدی که اخیرا به آن اضافه شده است، قابلیت قفل کردن چت و ایمن کردن چت‌های فردی همانند چت‌های خصوصی و گزینه‌ای برای ویرایش پیام است که به کاربران این امکان را می‌دهد که در عرض ۱۵ دقیقه پیام خود را ویرایش کنند و با اجازه کاربران پیام ویرایش شده ارسال گردد.
توماس تولر در بازگشت به ترکیب فیکس بایرن مونیخ خیلی زود گلزنی کرد تا به مربی‌اش توماس توخل نشان بدهد می‌تواند در بازی‌های حساس روی او حساب باز کند.
پیام محبی، دامپزشک و رییس جامعه دامپزشکان ایران می‌گوید: «براساس شنیده‌ها ایران باید طی همین روزها، مثلا در بازه ۵ تا ۱۵ اردیبهشت زایمان کند، البته اطلاعات دقیقی در دست نیست و موضوع دقیقا همین جاست، با توجه به تجربه سال گذشته این سوال مطرح است که چرا سازمان محیط زیست درباره زایمان امسال ایران سکوت کرده است؟»
سعید مهری می توانست تنها یک دقیقه پس از گل عیسی آل کثیر، پیام آور شادی برای تیمش باشد.
منچسترسیتی با این پیروزی تعداد بازی هایش با آرسنال را برای دقایقی هم که شده برابر کرد و اختلاف را به 5 امتیاز رساند. نمایش سیتیزن ها یک پیغام صریح برای تیم فوق العاده میکل آرتتا بود: از رقابت با شما لذت می بریم اما به این راحتی ها تاج و تخت را به شما نمی دهیم.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این اداره کل اظهار داشت: در خصوص اتفاقات روز گذشته مدرسه پیام شاهد ناحیه یک شهر اصفهان پس از بررسی‌های دقیق مشخص شد که یکی از دانش‌آموزان به‌واسطه انتشار گاز فلفل در فضا باعث بدحال شدن تعدادی از دانش‌آموزان ابن آموزشگاه شده است.
پیام و بیژن حیدری پس از قضاوت موفقیت‌آمیز بازی استقلال و پرسپولیس، در این هفته لیگ برتر استراحت خواهند کرد.
پیام نیازمند روز گذشته مطابق انتظار در ترکیب اصلی سپاهان حضور نداشت، اما برای حفظ آمادگی در دقیقه 77 یکی از تعویض‌هایی پرتعداد مورایس بود.
پیام نیازمند با واکنش‌های زیبا در حساس‌ترین زمان مسابقه، سپاهان را زنده نگه داشت.
۲۰ دقیقه بعد، بخش پزشکی آسکرن عذرخواهی کرد و گفت: «لطفا عذرخواهی صمیمانه ما را بابت پیامک قبلی ارسال شده بپذیرید. این پیام اشتباه ارسال شده است.»
شاه می‌خواست بگوید در مبارزه با فساد جدی است، اما مشخص نشد اگر قصد باز کردن فضای سیاسی را دارد چرا حکومت نظامی اعلام کرده و اگر قصد سرکوب دارد چرا از انتصاب ارتشبد غلامعلی اویسی فرماندار نظامی تهران در دقیقه ۹۰ منصرف شد و ارتشبد ازهاری را مأمور تشکیل دولت کرد؟
دیوید تیلور دقایقی بعد از فینال به پیروزی برابر حسن یزدانی واکنش جالبی نشان داد.
ریکی پویچ، ستاره سابق بارسلونا، در اولین بازی خود برای لس‌آنجلس گلکسی تنها 14 دقیقه زمان نیاز داشت تا به بارسا نشان بدهد چه بازیکنی را از دست داده است.
لازم نیست فوراً پیامی ارسال کنید. اگر می‌خواهید در زمان خاصی به دستتان طرف مقابل برسد، پیام را در پنجره چت مانند همیشه تایپ کنید. سپس روی دکمه ارسال ضربه زده و نگه دارید و در منوی باز شده، Schedule Message را انتخاب کنید. تاریخ و زمان را انتخاب کنید، سپس روی دکمه ارسال ضربه بزنید، که دقیقا به شما می‌گوید که پیام چه زمانی ارسال می‌شود.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساعت ۱۳ و ۴۷ دقیقه ۱۵ مردادماه سال جاری یک مورد حمله خرس به مردی ۴۵ ساله به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ