توگندهات مدعی شد که تهدید‌های «واقعی و ویژه‌ای» علیه کارمندان این شکبه فارسی‌زبان وجود داشته است. سرویس‌های امنیتی تهران با گروه‌های سازمان‌یافته تبهکار همکاری می‌کنند و من می‌توانم به مجلس و مردم اطمینان بدهم که ما به سراغ تمامی کسانی که با آن‌ها همکاری می‌کنند، خواهیم رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند دادگاه ایالت جورجیا کیفرخواست جدیدی علیه رئیس‌جمهور سابق این کشور و ۱۸ مقام پیشین صادر کرده است.
«ریاض سلامه» رئیس سابق بانک مرکزی لبنان اتهامات وارده و تحریم های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه خود را رد کرد و متعهد شد که با این تحریم ها مقابله خواهد کرد.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
دستیار سابق ناصر الخلیفی شکایت جدیدی را علیه رئیس باشگاه پاری سن ژرمن ترتیب داده است.
دولت انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که 13 مقام و سازمان ایرانی را به اتهامات حقوق بشری در لیست تحریم‌ های خود قرار داده است.
حسین سلاح‌ورزی با رانت مجموعه هتل و مکان تفریحی بام لرستان را در اختیار گرفته و با قیمت ۸۰۰ میلیون تومان و به صورت قسطی کارخانه آجر ماسه آهکی پلدختر لرستان را خریداری کرده و همچنین باعث تعطیلی کارخانه‌هایی، چون نساجی و ریسندگی پارسیلون خرم‌آباد و چرم و پوست لرستان شده است. او همچنین در زمان اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ در کنار براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و از آن‌ها حمایت کرد.
وزیر امنیت انگلیس در ادعایی اثبات نشده به مجلس عوام این کشور گفت که ۱۵ تهدید موثق از سوی ایران علیه شهروندان انگلیسی و افراد مقیم این کشور وجود داشته است.
اتهامات اخیر لیگ برتر به منچسترسیتی در خصوص نقض قوانین مالی، مسابقات داخلی انگلیس را در شوک فرو برده است.
طبق اعلام پلیس شهر منچستر، تمامی اتهامات تجاوز و خشونت میسون گرینوود، ستاره جوان انگلیسی، علیه نامزدش برداشته شد.
وزارت اطلاعات با صدور بیانیه از بازداشت یکی از مهم‌ترین عوامل نفوذی سرویس جاسوسی انگلیس خبیث توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
وزیر خارجه انگلیس بعد از نشست اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد و با تکرار اتهامات ضد ایرانی گفت: ما تحریم‌هایی علیه ایران، به دلیل ارائه پهپاد به روسیه و سرکوب اعتراضات اعمال کردیم.
دولت انگلیس امروز با مطرح کردن اتهاماتی، برخی مقامات ایران را تحریم کرد.
دولت انگلیس امروز با مطرح کردن اتهاماتی، برخی مقامات ایران را تحریم کرد.
کنعانی گفت: انگلیس و برخی از کشور‌های اروپایی که می‌بایست بواسطه اقدامات ضد بشری شان علیه ملت ایران پاسخگو بوده و در مجامع بین المللی مسئول شناخته شوند، بی شک فاقد هر گونه صلاحیت اخلاقی برای طرح ادعا‌ها و اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
یکی از ابهامات بزرگ در ترکیب تیم ملی حضور احمد نوراللهی در ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس است.
ستاره تیم ملی انگلیس امروز هم در تمرین این تیم شرکت نکرد تا ابهامات پیرامون حضورش در دیدار مقابل ایران بیشتر بشود.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در این نامه ادعا‌ها و مواضع مغرضانه برخی کشور‌های غربی، بویژه اتهامات بی أساس نمایندگان فرانسه، انگلیس، آلمان، به همراه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد ادعای فروش پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین که در نشست روز جمعه گذشته،۲۹ مهرماه، شورای امنیت مطرح شد، را قویا رد و محکوم کرد.
آمازون به دلیل اتهاماتی درباره سواستفاده از موقعیت برتر برای فروش محصولات برندش در پلتفرم خود در انگلیس با شکایتی جهت دریافت غرامتی تا سقف ۹۰۰ میلیون پوند (یک میلیارد دلار) روبرو است.
آمازون به دلیل اتهاماتی درباره سواستفاده از موقعیت برتر برای فروش محصولات برندش در پلتفرم خود در انگلیس با شکایتی جهت دریافت غرامتی تا سقف ۹۰۰ میلیون پوند (یک میلیارد دلار) روبرو است.
انگلیس، آلمان و فرانسه در ادامه اتهامات بی‌اساس خود علیه ایران، با توزیع نامه‌ای در بین اعضای شورای امنیت، خواستار تحقیقات درباره ادعای استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اتهامات بی پایه و اساس شورای امنیت ملی آمریکا و وزارت خارجه بریتانیا علیه جمهوری اسلامی ایران درخصوص حمله سایبری ادعایی به آلبانی را مردود خوانده و به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اتهامات بی پایه و اساس شورای امنیت ملی آمریکا و وزارت خارجه بریتانیا علیه جمهوری اسلامی ایران درخصوص حمله سایبری ادعایی به آلبانی را مردود خوانده و به شدت محکوم کرد.
ناصر کنعانی گفت: آمریکا و انگلیس که پیش از این در برابر حملات متعدد سایبری علیه زیرساخت‌های جمهوری اسلامی ایران، حتی علیه تاسیسات هسته‌ای، سکوت اختیار کرده و حتی به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این نوع اقدامات حمایت کرده بودند، فاقد هر گونه وجاهت در وارد کردن اینگونه اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
اوپو K10 Vitality Edition با گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و چیپست اسنپدراگون 778G ارائه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ