در حالی که جنجال‌های زیادی پیرامون نام پرسپولیس وجود دارد اما بازیکنان این تیم با حداکثر آرامش و تمرکز، به استقبال بازی پیکان می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امین کاظمیان می‌گوید ذوب‌آهن در دیدار برابر پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود و برای کسب نتیجه وارد زمین خواهد شد.
مدافع ملی پوش پرسپولیس نسبت به مشکلات مالی این تیم ابراز گلایه کرد.
باشگاه پرسپولیس با انعقاد قرارداد با حامی مالی خیال خود را بابت بخش قابل توجهی از هزینه های فصل جاری راحت کرد تا بازیکنانش با آرامش بیشتری وارد هفته دوم لیگ برتر شوند.
تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته را با سه جام قهرمانی به پایان برده بود، در اولین دیدار فصل بیست و سوم در شرایطی به پیروزی رسید که همان روال گذشته را داشت و با آرامش به سه امتیاز رسید.
علیرضا بیرانوند و پرسپولیس بعد از گذراندن لحظه‌های پراسترس حالا باردیگر به آرامش رسیده‌اند.
در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع تمرینات پرسپولیس، خبری از تمدید قرارداد این باشگاه با کریم باقری نشده است تا گمانه‌زنی زیادی در اینباره شکل گیرد.
هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید کار کردن با مهدی رحمتی برای تمامی بازیکنان تیم مایه آرامش بوده است.
حسین بادامکی می‌گوید آرامش یحیی گل‌محمدی یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم بوده است.
کادرفنی پرسپولیس بار دیگر خواستار حفظ آرامش در اردوی این تیم برای فینال جام حذفی مقابل استقلال تهران شد.
کادرفنی پرسپولیس بار دیگر خواستار حفظ آرامش در اردوی این تیم برای فینال جام حذفی مقابل استقلال تهران شد.
سرمربی پرسپولیس با شیوه دیگری در هفته‌های اخیر تیمش را هدایت کرده است.
سرمربی پرسپولیس آرامش خود را در طول نشست خبری نیم ساعته در استادیوم کاظمی به بهترین شکل حفظ کرد.
پیشکسوت استقلال با بیان اینکه صدمین تقابل استقلال و پرسپولیس باید یک برنده داشته باشد تا به قهرمانی امیدوار شود، گفت: آرامش و داشتن تمرکز در این بازی حساس ضامن موفقیت خواهد بود.
گئورگی گولسیانی، مدافع 31 ساله پرسپولیس، با نهایت آرامش باز هم موفق به گلزنی با لباس پرسپولیس شد.
پیشکسوت پرسپولیس مدعی است فارغ از حواشی و اشتباهات داوری، اکنون کادرفنی باید آرامش را به تیم بازگرداند و آنها را در مسیر قهرمانی قرار دهد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی درباره اتفاقات ورزشگاه فولاد آره‌نا از دلیل دعوتش ابراز بی اطلاعی کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که دوری دو تیم استقلال و پرسپولیس از مسابقات نگرانی‌هایی را برای افت کیفی دربی به وجود آورده است، گفت: تیمی که بتواند آرامش داشته باشد برنده دربی است.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که امیدوار است شرایطی که به وجود آمده هر چه سریعتر با آرامش همراه شود گفت: همه جوانانی که از دست دادیم بچه های این آب و خاک هستند.
چهارمین کلین شیت علیرضا بیرانوند او را تبدیل به چهره جذاب هقته چهارم لیگ برتر کرد. او به همراه خط دفاعی تیمش تبدیل به نقطه قوت پرسپولیس شده‌اند.
بازیکن تیم فوتبال الاهلی قطر می‌گوید باید فضای آرامش پیرامون تیم ملی در فاصله کوتاه تا جام جهانی ایجاد شود.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از شایعات مخالفت با جذب مهاجم جدید گفت: آنهایی که حتی دلسوز پرسپولیس هستند کاری نکنند هواداران تیم که با اسم باشگاه روز خود را شب می کنند نگران شوند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب دو تساوی بدون گل به شدت از سوی جامعه هواداری این تیم تحت فشار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ