اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنها برای نیمکت‌نشینی به تبریز نیامده‌اند، پس یک هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد به ترکیب اصلی برسند.
طالبان: لوازم داخل آرایشگاه‌های زنانه حرام است چون وضو را باطل می‌کند/ برای همین آنها را بستیم! طالبان: لوازم داخل آرایشگاه‌های زنانه حرام است چون وضو را باطل می‌کند/ برای همین آنها را بستیم! مولوی عبدالرحمن، رییس امر به معروف و نهی از منکر هرات مسائل شرعی را دلیل بستن آرایشگاه های زنانه معرفی کرد. به گزارش خبرآنلاین عبدالرحمن یک فایل ویدیویی گفت: در آرایشگاه های زنانه از برخی مواد استفاده می شود که مانع جذب آب می شوند و به همین دلیل امکان وضو، غسل و طهارت امکان پذیر نبوده و بنابراین نماز نیز صحیح نیست. عبدالرحمن افزود: استفاده از این لوازم که نماز را باطل می کند حرام است. وی تصریح کرد: در مورد این مسائل با زنان آرایشگر صحبت بود اما فایده ای نداشت و طبق دستور رهبر طالبان مجبور به بستن آرایشگاه ها شدیم.
یک معلم گفت:دانش‌آموزان پایه دوازدهم امسال واقعاً مظلوم واقع شدند، کلاس دهم و یازدهم آن‌ها به‌دلیل شیوع کرونا تقریباً به‌صورت مجازی برگزار شد، امسال که به‌صورت حضوری در مدارس بودند من خودم به عمق ضعف آموزش مجازی خصوصاً در مدارس دولتی پی بردم، از طرفی بخشی از آموزش آن‌ها در پایه دوازدهم همزمان شد با اعتراضات سال گذشته در کشور که تقریباً برای اولین بار بود که دانش‌آموزان هم در اعتراضات نقش داشتند، برای همین واقعاً حال‌شان خوب نبود، سرکلاس درس حوصله کافی نداشتند و شدیداً بی‌انگیزه بودند.
این مربی دوچرخه سواری در ادامه گفت: بهتر است کودکان روزانه بیش از یک ساعت دوچرخه سواری مستمر و مداوم نداشته باشند، چرا که در رشد آنها اختلال ایجاد می کند، اما اگر حین دوچرخه سواری مدام استراحت می کنند، تا چندساعت هم مشکلی نیست.
مهدی طارمی گفت که آنها در این فصل امتیازات زیادی را از دست داده اند و همین منجر به قهرمانی بنفیکا شد.
باشگاه مس کرمان شرایط سختی را برای بقا دنبال می‌کند و همین مساله عاملی شده تا آنها بار دیگر خواهان اجرای عدالت طی دو بازی باقیمانده و حساس باشند.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود اما تعداد زیادی از فرهنگیان اعلام کرده اند که در آخرین لحظات سال 1401 حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آنها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است به طوریکه در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند .
همسر سیلوا مدافع استقلال شب گذشته با انتشار ویدیویی از خیابان های تهران توضیحاتی در مورد چهارشنبه سوری و ادامه سروصداها داد. او در همین ارتباط روی استوری اینستاگرامی خود نوشت: آنها همیشه آتش‌بازی، ترقه و موشک پرتاب می‌کنند. مثل سال جدید ما نیست که فقط نصف شب برگزار شود. اینجا آتش‌بازی چند ساعت طول می‌کشد.
همسر سیلوا مدافع استقلال شب گذشته با انتشار ویدیویی از خیابان های تهران توضیحاتی در مورد چهارشنبه سوری و ادامه سروصداها داد. او در همین ارتباط روی استوری اینستاگرامی خود نوشت: آنها همیشه آتش‌بازی، ترقه و موشک پرتاب می‌کنند. مثل سال جدید ما نیست که فقط نصف شب برگزار شود. اینجا آتش‌بازی چند ساعت طول می‌کشد.
کیلیان امباپه، ملی‌پوش فرانسوی باشگاه پی‌اس‌جی، معتقد است که تیمش مقابل بایرن با وجود به کارگیری حداکثر تلاش خود در کسب برد ناکام ماند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از باخت در خانه مقابل بارسا تاکید کرد که تکرار همین بازی در نوکمپ تیمش را صاحب برد خواهد کرد.
بازیکن ملوان می گوید که تیم آنها برای سفر به اصفهان سیزده ساعت در راه بوده و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی برای آنها شده است.
امیر قلعه‌نویی شاگردانش را در سیرجان نگه داشته و آنها به صورت مستقیم از همین شهر عازم آبادان خواهند شد.
ایران در ایام برگزاری جام‌جهانی در هتل الریان مستقر است. اگر وارد سایت این هتل یا یکی از سایت‌های رزرو هتل شوید و الریان را جست‌وجو کنید، متوجه خواهید شد بین ۱۵ تا ۲۵ نوامبر (۲۴ آبان لغایت ۴ آذر) اتاق موجود است. تیم‌ملی احتمالا ۲۴ آبان وارد قطر می‌شود و تا زمانی که حذف نشود، در آنجا باقی می‌ماند. یعنی همین حالا هرکسی با داشتن کارت اعتباری، می‌تواند حداقل ۱۰‌روز را در هتل تیم‌ملی و بیخ گوش آن‌ها سپری کند.
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: افرادی که به واسطه آنتن صدا و سیما مشهور می‌شوند و جایگاه پیدا می‌کنند و نان همین جایگاه را می‌خورند به خاطر ضعیف بودن قرارداد‌ها و گرفتن تعهدات لازم باعث می‌شود در یک بزنگاه‌هایی دچار اشتباه و تصمیماتی بشوند.
عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: باید به همین گروه ارشاد تذکر داد که برخورد‌های دوستانه، پدرانه، برادرانه و مادرانه با این خواهران و برادران صحبت کنند.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان به ویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان بویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند، لذا وضع اینگونه از افراد از صف مردم جداست و هیچ گاه مردم خواهان تخریب بیت المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
آنتونی، ستاره جدید منچستریونایتد، از باشگاه آژاکس به خاطر فشار برای ترک آنها عذرخواهی کرد.
از آنجا که استقلالی‌ها به دلیل شرایط بد هتل‌ها در مسجد سلیمان قصد دارند اردوی خود را در اهواز برگزار کنند به همین علت سرمربی استقلال نمی‌تواند راهی مسجد سلیمان شود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کنکور حذف شدنی نیست؛ در حال‌حاضر، چند هزار دانش‌آموز داریم که معدل آنها ۲۰ است. نمی‌توان تمام این افراد را در آن ۱۵ درصد رشته‌های پرطرفدار جذب کنیم؛ به همین دلیل کنکور باید برگزار شود.
آنها نیز با جان و دل این شهادت را – که خواست معشوقشان (خداوند) بود- پذیرفتند. ظاهراً در همین موضوع انار یا انگور خوردن امام هشتم است که حضرت پس از نپذیرفتن خوردن میوه مسموم، از طرف مأمون تهدید شد که: «اگر نخوری، تو را میکشم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ