بازیکن ملوان می گوید که تیم آنها برای سفر به اصفهان سیزده ساعت در راه بوده و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی برای آنها شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تغییراتی در مالکیت و نام استقلال ملاثانی به وجود آمده است‌.
قرار است تغییراتی در کادر فنی تیم ملی به وجود بیاید.
آپدیت نرم‌افزاری جدید گلکسی S ۲۳، S ۲۳ پلاس و S ۲۳ اولترا تحت عنوان فریم‌ور S ۹۱ xBXXU ۲ AWF ۱ منتشر شده است و با حجمی حدود ۲.۲ گیگابایت، بهبود‌های عمده‌ای را به همراه دارد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین ۵ سال آخر قطعیت ندارد و تا امروز ۲۲ خرداد برنامه توسعه هفتم به مجلس شورای اسلامی ارائه نشده است.
انتظار تغییراتی را در نحوه دسترسی افراد به دانش، ارتباط با دانش و تفکر درباره خود داشته باشید.
یک فعال سیاسی گفت: ما باید در سیاست خارجی خود یک مقداری تغییراتی ایجاد کنیم. باید اتهام کمک به روسیه در ماجرای اوکراین را از خود بزداییم و در موضوع برجام جدیت بیشتری از خود نشان دهیم اگر این دو مشکل حل شوند، گشایش اقتصادی پیدا خواهد شد.
ژوزه مورایس در دیدار جام حذفی برابر پرسپولیس ترکیبی را به میدان فرستاد که احتمالا کادر فنی پرسپولیس انتظارش را نداشت.
رئیس‌ جمهور جمهوری آذربایجان امروز تأکید کرد: باید از کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و غیرمتعهدها نماینده‌ای در شورای امنیت سازمان ملل باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون با هوشمندسازی صورت گرفته تغییراتی که در بودجه اتفاق می‌افتد به صورت برخط قابل مشاهده و نظارت است.
پرسپوليس بعد از دو تساوی پیاپی، اکنون در جدالی سخت مقابل گل‌گهر چشم به امتیازات کامل بازی خواهد داشت.
چند ماه ثبات در راس باشگاه سایپا سبب شده تا این تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی مسابقات پیدا کند.
اولین تغییراتی که بعد از حذف زودهنگام آلمان از جام جهانی قطر انتظار می‌رفت در فوتبال این کشور رخ داد و اولیور بیرهوف از کلیه سمت‌های خود در تیم ملی و فدراسیون آلمان کناره‌گیری کرد.
با اتفاقاتی که در بازی ایران و انگلیس رخ داد، «کارلوس کی‌روش» تیم ملی را با ترکیب متفاوتی به مصاف ولز می‌فرستد تا شانس صعود به مرحله حذفی را زنده نگه دارد.
سید ابراهیم رییسی در گفتگوی تلویزیونی اخیر خود درباره درخواست برخی از فعالان اجتماعی و سیاسی مبنی بر اجرای راهکارهای عملی در جهت اعتراض مناسب و قانونمند گفت: چه اشکالی دارد برای گفت‌وگو، نقد و حتی اعتراض نسبت به یک تصمیم مراکزی را قرار دهیم که نسبت به برخی تصمیمات و روش‌ها نقد و اعتراض شود؟ این مسئله می‌تواند به ارتقای کار کمک کند
هیچ یک از بازیکنانی که در دیدار با اروگوئه برای تیم ملی ایران بازی کردند سهمیه امید محسوب نمی شدند.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی راهی کویت محل برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شد که در تیم ایران دو تغییر بزرگ ایجاد شد.
رهبر انقلاب اسلامی ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی اعضای دوره‌ نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کردند. بر اساس این حکم، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی همچنان رئیس مجمع خواهد بود و نامی از حسن روحانی رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم که در دوره هشتم به عنوان رئیس قوه مجریه و عضو حقوقی در مجمع حضور داشت در میان اعضای دوره نهم دیده نمی‌شود.
در مصاف با آلومینیوم اراک نیز بار دیگر تغییرات ترکیب سپاهان با صلاحدید کادر فنی تیم ادامه پیدا کرد.
ساپینتو پس از گذشت ۳ نیمه ناموفق با آرایش ۳-۴-۳ بالاخره تسلیم شد و تغییر سیستم داد.
دو روز گذشته (چهارشنبه) وزارت دفاع آذربایجان از آغاز عملیات نظامی علیه نیرو‌های ارمنی در منطقه قره باغ خبر داد؛ عملیاتی که گفته می‌شود به تلافی کشته شدن یکی از سربازان آذربایجانی انجام شده است.
سخنگوی انتظامی کل کشور از جایگزین شدن کلمه فراجا به جای کلمه ناجا خبر داد. سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگویی، با اشاره به تغییر ساختار پلیس گفت: با توجه به تغییر ساختار پلیس و اضافه شدن سازمان‌ها و تغییرات در برخی معاونت‌ها، لازم بود کلمه ناجا هم تغییر یابد. سال گذشته سردار ایوب سلیمانی، معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلحـ که از طراحان اصلی این طرح بوده است ـ از ۱۶ تغییر اساسی خبر داده بود.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، انتخاب اعضای هیات رئیسه در اجلاسیه سوم در دستورکار قرار گرفت. محمدباقر قالیباف توانست رأی اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی پست ریاست مجلس را کسب کند.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از نهاد‌های تحت امر قوه مقننه به جهت شرح وظایف تعیین شده و جهت دهی نظرات کارشناسی برای قانون نویسی و مشورت به نمایندگان مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است. انتقاد اخیر رهبر انقلاب در جمع نمایندگان مجلس یازدهم از برخی گزارش‌ها و عملکرد‌های این مرکز موجب شد تا نگاه فعالان عرصه سیاست دوباره به این مرکز معطوف شود.
برخی از موافقان این تغییر معتقدند از زمان تصویب این قانون مدت زیادی گذشته و باید اصلاح شود؛ اما از سوی دیگر، مخالفان این اصلاح بر این باورند که مشکل اصلی، آموزش نامناسب به ماموران بوده و این اصلاحیه به دنبال توسعه افراد مشمول این قانون است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ