معاون عملیات هوانیروز ارتش از امدادرسانی به مردم گرفتار در برف اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حال حاضر حدود ۶۲ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که برای تکمیل آنها بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان منابع لازم است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت با تمام توان نیاز به پشتیبانی گروه‌های جهادی برای رسیدن به اهداف خود دارد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی به فعالان جهادگر کشور دریغ نخواهد کرد.
تنها پس از یک سال، سازه‌های بتنی نظیر جاده‌ها، بزرگراه‌ها، پل‌ها و ساختمان‌ها تقریباً شکلِ ظاهری یکسانی پیدا می‌کنند. اگر پس از یک دهه به زمین بازگردید متوجه شکاف‌های ایجادشده روی آن‌ها میشوید که گیاهان کوچک لابلای آن‌ها شروع به رشد کرده‌اند. دلیل این تغییرات این است که زمین دائماً در حال حرکت است و این حرکت با فشار توام است و فشار ترک ایجاد می‌کند.
مربی گل‌گهر می‌گوید از حساسیت بالای بازی زا صنعت نفت آگاه هستند و با تمام توان مقابل این تیم به میدان خواهند رفت.
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ افروزانه کاخ سفید از حمایت مجدد تسلیحاتی واشنگتن از کی‌یف ضد مسکو خبر داد.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد پس از صعود به فینال جام حذفی گفت که شاگردانش تمام توان خود را بکار می‌گیرند تا مانع از کسب سه‌گانه تیم پپ گواردیولا شوند.
مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین جنگ واقعی است که فلسطینیان با تمام توان با آن مقابله خواهند کرد.
قیمت خودرو‌های وارداتی در محدوده زیر ۱۰ هزار یورو تا ۱۰ هزار و ۹۰۰ یورو است. تمام مدارک خودرویی که عرضه می‌شود باید کامل شده و قیمت آن مشخص شده باشد و خودرو‌هایی که در حال حاضر عرضه می‌شوند دارای این شرایط هستند
کنعانی با بیان این که مراجع ذی ربط انتظامی و قضایی همچنان با دقت در حال بررسی ابعاد این حادثه تلخ هستند ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران قائل به خویشتنداری و بررسی توام با طمانینه و آرامش سیاسی و پرهیز از شتابزدگی و پیش داوری برای قضاوت در مورد این حادثه است.
امیدرضا سرپوشی گفت: با ۱۰۰ درصد تلاش‌مان مقابل مونته‌نگرو داخل زمین می‌رویم و اگر بدون خطا بازی کنیم و همه توان را بگذاریم دست پر بیرون خواهیم آمد.
سرمربی پیکان می‌گوید مصدومیت چند بازیکن کلیدی تیمش محدودیت‌هایی را برای او و کادرفنی ایجاد کرده است.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر از کیفیت تیم فوتبال مس شهربابک تمجید کرد.
حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب فشار حداکثری را از جمله اهداف دشمنان نظام در جریان اغتشاشات اخیر برشمرد و افزود: دشمن در طول بیش از چهار دهه گذشته با تمام توان در حال ضربه زدن به نظام اسلامی است و در آخرین مرحله جریان آشوب‌ها را راه انداختند و تصور کردند با فشار حداکثری آشوب داخلی را مکمل این فشار کنند.
کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، هنوز در مورد آینده خود به جمع بندی نهایی نرسیده است.
ایران در شرایطی نتوانست جواز حضور در مرحله بعدی جام جهانی را به‌دست آورد که در طول برگزاری مسابقات و حتی قبل از آن زیر شدیدترین فشار‌های روحی و روانی بود؛ فشار‌هایی که به طرق مختلف از جانب دشمنان تابلودار و همیشگی و مزدوران داخلی و خارجی به تیم وارد می‌شد. با این حال اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به ویژه در دیدار با تیم‌های ولز و آمریکا تمام توان خود را به کار گرفتند و علی‌رغم شایستگی از صعود به دور بعدی بازماندند.
ستاره آرژانتینی نمی‌خواهد در اولین بازی خود مقابل عربستان با تمام توان به میدان برود و به همین دلیل تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد.
وزیر امور خارجه ایران گفت: در حال حاضر با تمام توان در حال اجرایی کردن مفاد نقشه راه همکاری‌های بلندمدت ایران و ونزوئلا هستیم.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد این کشور می توانن تمامی دشمنان خود در نبرد با اوکراین را نابود کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب قوانین کارآمد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر ایشان بود، با تمام توان در حال پیگیری است.
در حال حاضر خانواده‌ها حتی برای مسافت‌های کوتاه هم باید از ۴ تا ۶ میلیون تومان برای ایاب و ذهاب دانش آموزان متحمل شوند که این رقم به علاوه میزان هزینه دانش آموزان برای روپوش و همچنین لوازم التحریر برای خانواده‌ها گران تمام می‌شود.
رئیس‌جمهور از دانشگاهیان خواست، توان تحقیقاتی و پژوهشی خود را به افزایش بهره‌وری در کشور متمرکز کنند.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بدون شک برگزاری بازی‌های دوستانه به هماهنگی بازیکنان بسیار کمک می‌کند.
در حال حاضر، مذاکره با یک گزینه جدی‌تر و توافق اولیه حاصل شده است و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا خواسته کادر فنی برآورده شود.
از اواخر شامگاه چهارشنبه، بارندگی‌های سیل آسا در تهران، موجب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان از جمله فیروزکوه شد. سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه، خسارات جانی و مالی زیادی بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ