امیدرضا سرپوشی گفت: با ۱۰۰ درصد تلاش‌مان مقابل مونته‌نگرو داخل زمین می‌رویم و اگر بدون خطا بازی کنیم و همه توان را بگذاریم دست پر بیرون خواهیم آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، سرویس مخفی این کشور را به سرپوش گذاشتن روی ماجرای کشف کوکائین در کاخ سفید برای محافظت از پسر رئیس جمهور آمریکا متهم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که اوکراین با اتهام‌زنی به روسیه بر اقدامات خود در نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا سرپوش می‌گذارد.
اردوغان با آواز خوانی پیروزی خود را در انتخابات جشن گرفت.
هرچند که نتانیاهو با لفاظی علیه کشورمان قصد سرپوش گذاشتن بر مشکلات داخلی خود را دارد، اما جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده هیچ یک از اقدامات رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند.
هرچند که نتانیاهو با لفاظی علیه کشورمان قصد سرپوش گذاشتن بر مشکلات داخلی خود را دارد، اما جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده هیچ یک از اقدامات رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند.
ستاره ایرانی پالما در مراسم بالابردن جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سرخوشی های خاص خود را داشت.
مدیر پیشین سی‌آی‌اِی از دست داشتن این نهاد در سرپوش گذاشتن روی گزارش‌های موثق درباره فساد مالی پسر رئیس جمهور این کشور و کمک به پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۰، پرده برداشت.
رئیس‌جمهور بلاروس تاکید کرد که عوامل مخرب غرب سعی در تحریف تاریخ برای سرپوش بر جنایات خود دارند.
اعلام آمار اقتصادی ضعیف رژیم صهیونیستی از سوی یک موسسه خدمات مالی آمریکایی، نخست وزیر این رژیم را برای سرپوش نهادن بر آمار رکود اقتصادی به تکاپو انداخت.
سرخوشی شاگردان کارلو آنچلوتی از فتح آخرین ال‌کلاسیکوی فصل خیلی زود به پایان رسید.
نخست‌وزیر سابق پاکستان برای حضور در دادگاه ضدتروریسم، تحت تدابیر شدید امنیتی وارد دادگاه شد.
نماینده آمریکا در سازمان ملل می گوید برخی کشورها درصد هستند تا اقدامات کره شمالی را از چشم جهان مخفی نگه دارند.
سخنگوی جنبش حماس هدف از سفر وزیر امور خارجه آمریکا به سرزمین های اشغالی را سرپوش گذاشتن بر جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین برشمرد.
نتانیاهو می‌کوشد از تشکیل جبهۀ متحدِ اسرائیل با آمریکا علیه ایران، به‌عنوان سرپوشی برای اختلافات بنیادی دولت خود با کاخ سفید استفاده کند، اما آیا اتحاد در یک جبهه می‌تواند اختلاف در جبهه‌های مهم دیگر را به حاشیه براند؟ چنین کاری ممکن به نظر نمی‌رسد. بنابراین، شانس دولت نتانیاهو برای سقوط بیش از موفقیت آن در پیشبرد این نوع مشاطه‌گری بی‌سابقه است.
نماینده روسیه در سازمان ملل می گوید غرب با پیشنهاد برگزاری دادگاه در مورد اوکراین به دنبال سرپوش گذاشتن بر بی قانونی های خود است.
بازیکنان انگلیس بعد از تساوی بدون گل مقابل آمریکا در حالی زمین چمن استادیوم البیت را ترک ‌کردند که از سوی هواداران انگلیسی هو شدند.
کودکان سرباز در مراسمی برای دریافت سردوشی خود در کی‌یف پایتخت اوکراین شرکت می‌کنند.
یک سردوشی به اسم «روا»(Reva) ابداع شده که وقتی کسی زیر آن نمی ایستد، به طور خودکار جریان آب را کاهش می دهد.
رژیم صهیونیستی اتهامات جدی علیه سفیرش در مغرب درباره سوء استفاده جنسی از زنان این کشور را نادیده گرفت و او را به رباط بازگرداند.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا با مخدوش کردن چهره مسکو سعی دارد سرپوشی بر ناکامی های خود قرار دهد.
سخنگوی موسسه مهجه القدس فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در جنگ اخیر به دنبال انتقام از اسرای فلسطینی است.
باشگاه تراکتور دیگر باشگاه سرخپوشی است که نام دیاباته در اطرافش شنیده شده است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که ادعای رژیم صهیونیستی در مورد کشف تونل متعلق به مقاومت در شمال غزه در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایت های این رژیم صورت می گیرد.
صبح دوشنبه برای هواداران استقلال با سرخوشی شروع شد؛ جایی که بازگشت سیاوش یزدانی به تیم شان رسمی شد و قایدی، مرادمند و محبی نیز قرارداد خود را امضا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ