اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد پس از صعود به فینال جام حذفی گفت که شاگردانش تمام توان خود را بکار می‌گیرند تا مانع از کسب سه‌گانه تیم پپ گواردیولا شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن هاخ، پس از اینکه مارکوس رشفورد بهترین رکورد گلزنی‌اش در یک فصل را ثبت کرد گفته است که این بازیکن باز هم باید بیشتر گل بزند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه تمام توانش را برای خرید مهاجم به کار خواهد گرفت.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که باید هرچه زودتر برای فروش چهار بازیکن اقدام کنند.
سپاهان در شرایطی راهی اردوی ترکیه شده است که تقریبا می توان گفت این تیم در خط میانی، تنها محمد کریمی را به عنوان گزینه اصلی و ثابت در اختیار دارد.
اریک تن‌هاخ جلوی انتقال تام هیتون، دروازه‌بان سوم منچستریونایتد به لوتون تاون را گرفته است چون او تنها سنگربان آماده تیم است.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۷ تیرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال ۷ تیرماه به حافظ را بخوانید.
تنها پس از یک سال، سازه‌های بتنی نظیر جاده‌ها، بزرگراه‌ها، پل‌ها و ساختمان‌ها تقریباً شکلِ ظاهری یکسانی پیدا می‌کنند. اگر پس از یک دهه به زمین بازگردید متوجه شکاف‌های ایجادشده روی آن‌ها میشوید که گیاهان کوچک لابلای آن‌ها شروع به رشد کرده‌اند. دلیل این تغییرات این است که زمین دائماً در حال حرکت است و این حرکت با فشار توام است و فشار ترک ایجاد می‌کند.
راسموس هویلند، مهاجم دانمارکی آتالانتا درباره شایعات انتقالش به منچستریونایتد اظهار نظری جالب توجه داشته است.
مردم ژاپن بر این باورند که: «ماهی بزرگ «نامازو» که زمین بر پشت اوست، با تکان دادن دمش زمین‌لرزه بار می‌آورد...» پائولادلسول در طالع‌بینی چینی در این خصوص می‌نویسد: «۱۲ حیوان به افسانه قدیمی برمی‌گردند. آن‌ها می‌گویند یک روز بودا در شروع سال نو، تمام حیوانات را دعوت کرد. از میان آن‌ها تنها ۱۲ حیوان به دعوت او پاسخ می‌دهند، بودا هم مقدر می‌کند که سرنوشت جهان به دست آن ۱۲ تا باشد.»
فقدان تماس اجتماعی به مدت هشت ساعت می تواند منجر به کاهش سطح انرژی در مقایسه با ۸ ساعت بدون غذا شود.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تاکید کرد که رویکرد تیمش باید پیروزی در تمامی مسابقات باشد.
اریک تن‌هاخ بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل فولام در یک بازی جنجالی گفت شیاطین سرخ پیروزی در این دیدار را مدیون درخشش دروازه‌بان‌شان داوید دخیا هستند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با وستهم در جام حذفی گفت بازیکنانش شادی و هیجان قهرمانی در جام اتحادیه را پشت سر گذاشته و روی بازی‌های حساس بعدی تمرکز دارند
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از سر الکس فرگوسن به خاطر فرهنگی که در این تیم بر جای گذاشته تمجید کرد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که اریک تن‌هاخ توانایی کسب قهرمانی‌های مختلف برای این تیم را دارد.
میهمانی اینستاگرامی برای دختر تنها گران تمام شد
مدتی است که با اجاره یک ساختمان در برج پارتی می‌گیریم و از شرکت کننده‌ها پول دریافت می‌کنیم. تبلیغ پارتی را در اینستاگرام می‌گذاشتیم و میهمانی‌ها نیز با حضور دختران و پسران برگزار می‌شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 1-0 مقابل ولوز گفت بین دو نیمه از بازیکنانش خواسته حداقل 10 درصد بهتر از نیمه اول بازی کنند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد داستان کریستیانو رونالدو دیگر تمام شده است.
تیم ملی با تمام توان و تمرکز بالای کادر فنی و تلاش بازیکنان مهیای حضور در جام جهانی است و اینگونه شایعات نه تنها خللی در روند این آماده سازی به وجود نخواهد اورد بلکه عزم جدی ملی پوشان را ۱۰۰ چندان خواهد کرد
در نشست خبری پیش از دیدار منچستریونایتد و وستهام تن هاخ به دفاع از اسطوره تیم پرداخت و نمایش او را مهم و بسیار خوشحال کننده دانست.
پس از پایان بازی منچستر یونایتد و شریف تیراسپول، از سرمربی شیاطین در رابطه با عملکرد ستاه پرتغالی سوال پرسیده شد که در جواب تمام قد از او دفاع کرد.
داوید دخیا یک بار دیگر در درون دروازه منچستریونایتد متزلزل کار کرد و با دریافت 6 گل از منچسترسیتی، نمایش ضعیفی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ