در همین رابطه بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره این ادعای بلومبرگ اعلام کرد: مایه تأسف است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنان به عنوان ابزار سیاسی برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
حسین شهریاری در مورد رقم قرارداد علیرضا بیرانوند صحبت کرد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که تصمیم منچستریونایتد برای جذب کاسمیرو اشتباه بوده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مشکلش برای بازی روی چمن مصنوعی را رد کرد و مدعی شد که منتظر است تا ز‌ودتر این تجربه را به دست آورد.
دیپلمات آمریکایی: ما معتقدیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تلاش‌های گسترده‌ای برای تعامل با ایران درخصوص بسیاری از این مسائل مرتبط با پادمان‌ها و تعهدات تهران انجام داده است. ما خرسندیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران توانستند برای افزایش دفعات و شدت بازرسی‌ها در تاسیسات غنی‌سازی ایران به توافق برسند.
رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن طرح این ادعا که غنی‌سازی ۹۰ درصدی ایران برای کل جهان خط قرمز است، گفت: تل آویو در به تعویق انداختن برنامه هسته‌ای ایران موفق عمل کرده است.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همزمان با فضاسازی مقامات و رسانه‌های کشورش علیه برنامه هسته‌ای ایران بر اساس یک گزارش ادعایی درباره افزایش سطح غنی سازی تهران، گفت در موقعیتی نیست که این گزارش‌ها را تایید کند.
فرانسه در واکنشی مداخله آمیز به برنامه هسته‌ای ایران، مدعی شده است که تحولات برنامه هسته‌ای ایران نگران‌کننده است.
سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین تصریح کرد که موضوع ادعایی غنی‌سازی اورانیوم با خلوص ۸۴ درصد در ایران که به بواسطه گزارش تحریک‌آمیز یک نشریه آمریکایی خبرساز شده بود، با موفقیت حل‌وفصل شده است.
در پی ادعای مطرح شده از سوی بلومبرگ، آژانس همان ساعت در صفحه توییترش نوشت که از گزارش‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اخیر در رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها درباره سطح غنی‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی اورانیوم در ایران باخبر است. آژانس همچنین اعلام کرد که در حال گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌وگو با تهران در زمینه فعالیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های راستی‌‌‌آزمایی اخیر آژانس در ایران است.
لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت به نقل از منابعی با اشاره به اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش جداگانه درخصوص غنی‌سازی ۸۴ درصدی اورانیوم توسط ایران منتشر نمی‌کند در توییتی نوشت که به این مسئله در گزارش فصلی آژانس اتمی درخصوص ایران رسیدگی خواهد شد.
نورنیوز رسانه شورای عالی امنیت ملی با انتشار توئیتی در مورد ادعای غنی سازی ۸۴ درصدی توضیح داد.
وزیر امور خارجه آمریکا به سوالی درباره ادعای اخیر شبکه بلومبرگ در زمینه سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران پاسخ داد.
ما برنامه ساخت پیشران های هسته ای را داریم، منظورم از پیشران، زیردریایی های هسته ای است، زیردریایی هایی که رانش آنها توسط راکتور هسته ای صورت می گیرد. این موضوع در دستور کار ما در برنامه آینده وجود دارد و توانمندی اش راهم در کشور داریم.
بلینکن در پاسخ به سوالی درباره ادعای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر کشف اورانیوم غنی‌شده تا ۸۴ درصد در ایران، اظهار داشت: «ما با آژانس تماس می‌گیریم تا اطلاعات تکمیلی در مورد آنچه درباره غنی‌سازی اورانیوم در ایران گزارش شده را به دست آوریم».
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پی ادعای مطرح شده در گزارش شبکه بلومبرگ مبنی بر کشف اورانیوم غنی‌شده با خلوص ۸۴ درصد در ایران، در صفحه توییترش نوشت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از گزارش‌های اخیر در رسانه‌ها درباره سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران باخبر است. آژانس در حال گفتگو با ایران درباره نتایج فعالیت‌های راستی‌آزمایی اخیر در ایران است و اطلاعات مقتضی را به شورای حکام ارائه خواهد کرد.
خبرگزاری رویترز در گزارشی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد: ایران در حال غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم در تاسیسات فردو است که با آنچه تهران به آژانس اعلام کرده بود در تناقض است.
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه تلاش مذبوحانه کشورش برای تشکیک در توانمندی های ایران در فن آوری صلح آمیز هسته ای ادعا کرد که نمی تواند ازسرگیرغنی سازی ۶۰ درصدی در تاسیسات فردو را تایید کند!
خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه در گزارشی به نقل از آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعا کرد که ایران غنی‌سازی اورانیوم با دومین آبشار از سانتریفیوژهای پیشرفته نسل ششم که اخیرا در تاسیسات نطنز نصب شده را آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ