معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، بر کاهش فاصله بین مزرعه و تحقیق و تسریع در انتقال دانش محققان به مزارع کشور در بکارگیری طرح‌های آبیاری نوین تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با وجود عملکرد موفق در فصل نقل و انتقالات، همچنان به جذب یک مهاجم چشم دوخته است.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی گفت: ما سربازان را تا سه سال مورد رصد قرار می‌دهیم و هدایت و تسهیل‌گری خواهیم داشت تا با توجه به آموزش‌های مهارتی فراگرفته شده به اشتغال پایدار برسند.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سوابق همکاری‌های محیط زیستی ایران و ترکمنستان گفت: یکی از اثرات تغییرات اقلیمی بر کشورهای منطقه، بروز توفان‌های گرد و غبار است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مشارکت زنان در مدیریت کلان کشور باید افزایش یابد.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: در پرونده‌هایی که مربوط به صیانت از حقوق بیت المال است، نماینده مدعی العموم حضور فعال داشته باشد.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:با توجه به تأکیدات وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم حمایت حداکثری از گندم کاران، با تمرکز بر خریدتضمینی گندم، تسریع در پرداخت مطالبات در دستورکار قرار دارد.
در بخشی از این نامه به موضوع مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در بیانات مقام معظم رهبری، سند تحول دولت و اسناد بالادستی نظام اشاره شده و آمده است: در سال‌های اخیر نیز رهبر معظم انقلاب مکرراً بر لزوم قانون‌گذاری جهت کنترل سفته‌بازی و سوداگری تأکید داشته و آن را مطالبه کرده‌اند، در ادامه به یکی از بیانات ایشان در این رابطه اشاره می‌شود؛ "درآمد بایستی ناشی از سعی باشد، ناشی از کار باشد، یعنی روش کسب خیلی از این پول‌های بادآورده و ثروت‌های بادآورده غلط است.
رییس کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: در آخرین جلسه شورای انقلاب فرهنگی، رؤسای قوا بر لزوم تصویب هرچه سریعتر این قانون تاکید داشتند؛ لذا امیدواریم جدیت خود را در تسریع و اتقان روند تصویب و اجرای قانون جدید عفاف و حجاب به خوبی نشان دهند و ثمرات آن را به زودی در جامعه مشاهده کنیم.
هر سال با شروع تابستان چالش‌های آبی اوج می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد امسال این روند تسریع شده و در روزهای پایانی فروردین ماه بسیاری از شهرها با مشکلات آبی دست و پنجه نرم می‌کنند.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار مشخص شدن علت مسمومیت دانش‌آموزان و لزوم تسریع در معرفی مسببان این کار شدند.
جمعی از نمایندگان مجلس در تذکری به وزیر اقتصاد بر لزوم تسریع در برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌های مرتبط با حذف دلار از مبادلات ارزی کشور تاکید کردند.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بر لزوم تسریع در تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس درباره ارز تاکید داشت، گفت: دولت مسئول تشکیل کمیته هماهنگی ارز است.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اقدام ضد فلسطینی خود بر لزوم تسریع در روند تخریب منازل فلسطینیان در قدس اشغالی تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به محاصره سوریه توسط آمریکا گفت: باید کشورهای مختلف به دولت آمریکا برای رفع این محاصره فشار آورند که کمک‌های بین‌الملل به مناطق زلزله‌زده برسد.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر لزوم تسریع در بهره برداری از راه آهن رشت - انزلی و رشت - آستارا، عنوان کرد: حضور دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در گیلان می‌تواند زمینه ساز تکمیل هرچه سریع‌تر کریدور شمال به جنوب و در نتیجه شکوفایی اقتصاد گیلان و ایران باشد.
وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم تسریع در اجرای فرآیند رفع تداخلات و صدور اسناد اراضی کشاورزی و رفع موانع پیش‌ روی اجرای این طرح تاکید کرد.
آستارا- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری گفت: سرمایه گذاران نباید در پیچ و خم‌های اداری بلاتکلیف بماند.
سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
سران سه قوه بر لزوم تسریع در تقدیم برنامه هفتم توسعه کشور از طریق سازمان برنامه و بودجه به دولت و مجلس اسلامی تأکید کردند.
بانک مرکزی در بخشنامه ای خطاب به شبکه بانکی بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تأکید کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران ضمن بازدید از پروژه‌های فرهنگی منطقه ۳ بر لزوم تسریع فرایند عملیات ساخت مسجد «المتقین» تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ