رئیس دیوان عالی کشور گفت: در پرونده‌هایی که مربوط به صیانت از حقوق بیت المال است، نماینده مدعی العموم حضور فعال داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
وزیر امور مهاجران دولت پیشبرد امور لبنان، مصوبه پارلمان اروپا در خصوص لزوم تداوم حضور آوارگان سوری در لبنان را به منزله دخالت در امور لبنان دانست.
مرکز نظارت بر تیم‌های ملی طی مکاتبه با فدراسیون‌ها، بر لزوم حضور ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی در تست آمادگی جسمانی موردنظر این مرکز تاکید کرده است.
رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد بر لزوم برگزاری پرشور مراسم امسال عاشورا و اربعین حسینی با حضور گسترده و میلیونی زائران داخلی و خارجی تاکید کرد.
وزیر حج و عمره عربستان نیز حضور همه زائران ایرانی به عربستان را خوش آمد گفت و بر لزوم ارایه تسهیلات مطلوب به زائران تاکید کرد.
«باتوجه به اینکه نتیجه گیری در مسابقات باشگاهی آسیا تاثیری بر بسکتبال ملی ایران نمی‌گذارد، به بازنگری برای حضور در این رقابت‌ها نیاز است.» این نظر یکی از کارشناسان بسکتبال است.
بجنورد- رئیس مجلس با تاکید بر لزوم افزایش نقش مردم در مسائل اقتصادی گفت: حضور مردم در صحنه عامل حل مشکلات است.
شخصیت‌های دینی فلسطینی بر لزوم حضور گسترده فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی طی روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و پس از آن تاکید کردند.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
علیرغم تأکید چند باره جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لزوم پایان بخشیدن به حضور گروههای تروریستی در خاک کردستان عراق، اربیل باز هم ادعاهایی در این باره مطرح کرد.
مسئولان بنیاد ملی نخبگان با حضور در ستاد ارتش با سرلشکر موسوی دیدار و از همکاری‌های آنان با این بنیاد تقدیر و تشکر کردند.
سران سه قوه بر لزوم تسریع در تقدیم برنامه هفتم توسعه کشور از طریق سازمان برنامه و بودجه به دولت و مجلس اسلامی تأکید کردند.
سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از پروژه‌های فرهنگی ، در منطقه ۲ شهرداری تهران حضور پیدا کرد.
رودسر- مدیر جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم تقویت صنایع تبدیلی فندق با جذب سرمایه گذاران گفت: اعتبارات خوبی در زمینه صنایع تبدیلی و سایر خدمات کشاورزی اختصاص یافته است.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اغتشاشات اخیر با حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های متعدد جمع خواهد شد و فتنه‌گران متوجه خواهند شد که خط مردم از آنها جدا است.
وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: پایان اشغالگری و خروج نیروهای خارجی که به صورت غیرقانونی در سوریه حضور دارند، و احترام کامل به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه از پیش نیازهای ضروری است.
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به لزوم حضور پرقدرت تیم ملی در جام جهانی، گفت: امیدوارم انتخابات فدراسیون فوتبال به دور از حاشیه برگزار بشود.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم حضور فعال فضلاء و طلاب و توجه عمیق ایشان به عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، ایشان را از سیاست زدگی و افتادن در دام تحزّب‌های سیاسی اکیدا برحذر داشت.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به لزوم تبیین گفتمان جمهوریت و عدالت دولت، گفت: جمهوریت فقط به معنای حضور مردم پای صندوق رای نیست.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به لزوم تبیین گفتمان جمهوریت و عدالت دولت، گفت: جمهوریت فقط به معنای حضور مردم پای صندوق رای نیست.
وزیر کشور با حضور در گلزار شهدا به شهیدان و سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.
تبعه افغان به مددکار اجتماعی مراجعه نکرده و توضیحات سوپروایزر مبنی بر لزوم حضور نوزاد در بیمارستان با توجه به وضعیت نامساعد جسمی نوزاد را نپذیرفته و اقدام به تهدید، هیاهو و جنجال کرده است.
در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، نامه‌ای از سوی فیفا در ارتباط با شرایط و امکان حضور زنان در ورزشگاه‌های فوتبال به فدراسیون فوتبال رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ