سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به محاصره سوریه توسط آمریکا گفت: باید کشورهای مختلف به دولت آمریکا برای رفع این محاصره فشار آورند که کمک‌های بین‌الملل به مناطق زلزله‌زده برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون میراث فرهنگی کشور با تأکید بر رفع مشکلات پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و افزودن بر غنای آموزشی و پژوهشی آن‌ها، بر لزوم استانداردسازی و ارتقا تراز این پایگاه‌ها تأکید کرد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: باید بین مدیران خوزستان توافق و وحدت‌نظر وجود داشته باشد تا با تعامل، تعاون و همکاری در همه حوزه‌ها، موانع رشد تولید حدهای تولیدی و صنعتی برطرف شود.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های پیشران گفت: لازم است که روند کار با سرعت بیشتری دنبال شود.
در دیدار سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران با سفیر ازبکستان در تهران بر لزوم گسترش روابط تجاری ۲ کشور با انعقاد توافق‌نامه تجارت ترجیحی و رفع موانع بر سر راه بازرگانان ۲ کشور تاکید شد.
معاون امور زنان و خانواده با بیان اینکه در مسئولیت پذیری‌، مدیریت و نقش آفرینی زنان باید اصلاح فرهنگی داشته باشیم، گفت: با توجه به این موضوع مشکلات اشتغال، ازدواج و رفاه دختران رفع می‌شود.
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: نوجوانان در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند که برای رفع آن نیاز به ایجاد موقعیت‌های اجتماعی مناسب است.
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: نوجوانان در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند که برای رفع آن نیاز به ایجاد موقعیت‌های اجتماعی مناسب است.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انجام طرح انتقال آب بین حوضه‌ای بین سد دز و سد کرخه (آب اضافی سد) باعث رفع مشکل زیادی از شهرهای خوزستان در بحث تأمین آب خواهد شد.
معاونان وزرای خارجه ایران و چین ضمن گفت‌وگو درباره مذاکرات رفع تحریم، بر لزوم تعهد همه طرف‌های برجام برای اجرای کامل تعهداتشان تأکید کردند.
بردسکن ـ امام جمعه شهرستان بردسکن گفت: رفع مشکل گاز در شهرستان بردسکن ضروری است و لذا مسئولان استانی و کشوری باید تدابیر ویژه‌ای برای رفع این مشکل بیندیشند.
وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم تسریع در اجرای فرآیند رفع تداخلات و صدور اسناد اراضی کشاورزی و رفع موانع پیش‌ روی اجرای این طرح تاکید کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر بر لزوم رفع مشکلات پایگاه‌های امدادی و تقویت داروخانه‌های هلال احمر تاکید کرد.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در سی وششمین کارگروه پایش برلزوم پیگیری ومساعدت وزارت صمت برای رفع کمبودها وتأمین نیازهای کامیون داران و رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد.
دزفول- نماینده مردم دزفول در مجلس با تاکید بر ضرورت اجرای پنجره واحد در کشور و خوزستان گفت: پنجره واحد باعث رونق و توسعه تولید و رفع موانع اشتغال و سرمایه گذاری خواهد شد.
رئیس اتاق ایران در همایش تجاری ایران و بلاروس ضمن تاکید بر ایجاد گروه‌های مشترک کاری برای شناسایی و رفع مشکلات، از لزوم ایجاد کمیته مشترک بازرگانی بین اتاق‌های دو کشور سخن گفت.
مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: راه‌حل دائم برای رفع مشکل حوزه خودرو، تکیه بر پلتفرم‌های بومی و تثبیت و پایداری جریان تولید است.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر فقدان سند جامع بانکداری دیجیتال به عنوان ضمانت تحقق چشم انداز تحول بانکی، لزوم رفع چالش های بانکداری دیجیتال و جایگاه بانک ملی ایران تاکید کرد.
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر لزوم رفع گلوگاه‌های نیروی هوایی ارتش گفت: هوش مصنوعی یکی از اولویت‌های تحقیقاتی و عملیاتی نیروی هوایی است.
معاون اول رئیس جمهور و نخست وزیر روسیه بر لزوم سرعت بخشیدن به روند توسعه همکاری های تهران-مسکو و رفع موانع پیش روی گسترش روابط تجاری و اقتصادی فیمابین تاکید کردند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر کشور بر لزوم ورود دولت برای رفع مشکل تأمین پارکینگ زائران در مشهد تأکید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم کاهش تورم تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هر چه بیشتر نرخ تورم به کار گیرند.
کرمان - رئیس جمهور بر توسعه کشور تاکید کرد و گفت: همه باید برای افزایش تولید در همه عرصه ها تلاش کنند.
امیرعبداللهیان در مورد مذاکرات رفع تحریم‌ها، ضمن اشاره به تلاش فعالانه طرف ایرانی برای نیل به یک توافق پایدار و قوی، بر لزوم واکنش واقع‌بینانه آمریکا به پیشنهاد‌های سازنده جمهوری اسلامی ایران در مورد مسائل مختلف برای انجام توافق، تاکید کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم توجه بانک مرکزی به شفاف سازی امور و رفع چالش‌های پیش‌رو تاکید کرد و خواستار توجه به گزارش‌های شورای انتظامی بانک‌ها شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ