مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مسکن در ساخت مسکن مددجویان مشکل خاصی وجود ندارد و در این زمینه به مددجویان تسهیلاتی ارائه خواهد شد. همچنین برای بازسازی مسکن‌هایی که دچار تخریب شده‌اند نیز تسهیلات و وام کم بهره ارائه خواهد شد که این موضوع در دست بررسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متولدان دهه ۶۰ درگیر یکی از پرچالش‌ترین دهه‌ها از آغاز تولد و در جریان مراحل زندگی بودند و به نظر می‌رسد که حتی در سالمندی نیز این چالش ادامه خواهد داشت. مرکز پژوهش‌های مجلس در یک گزارش به بررسی چالش‌های سالخوردگی در ایران پرداخته است. این گزارش دو نکته مغفول در بحث‌های سالخوردگی ساختار سنی کشور را معرفی کرده است: نخست عدم توجه به جمعیت سالمندان حال حاضر و دیگری وضعیت کنونی افرادی است که در آینده در اوج سالخوردگی قرار می‌گیرند. بر اساس برآوردهای این گزارش، تعداد افراد سالمند بالای ۶۵سال در سال۱۴۰۰ حدود ۵/ ۵میلیون نفر بوده و در سال۱۴۱۵ این رقم به ۱۰میلیون نفر و در ۱۴۲۰ به بیش از ۱۳میلیون نفر خواهد رسید. بنابراین نظام تامین اجتماعی کشور باید منتظر تامین اجتماعی و مراقبت بهداشتی از جمیعتی باشد که سه‌برابر جمعیت کنونی است. این نکته مهم است که تغییر روند باروری نیز تاثیری در این چالش ندارد و باید سیاست‌هایی در جهت شناسایی نیازهای جمعیت سالمند و برنامه‌ریزی برای اداره این گروه سنی در دستور کار قرار گیرد. نکته مهم دیگری که این گزارش به آن اشاره می‎کند، این است که سالخوردگی جمعیت کشور به سمت زنانه شدن رفته و زنان کشور در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار آسیب‌پذیرند. بنابراین توانمندسازی زنان، از ضروریات سالمندی فعال و موفق است.
بانک دی در راستای عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به شهروندان اعطا کرد.
عاشوری گفت: سه راه‌حل برای پرداخت مطالبات دولت به پالایشگاه‌ها وجود دارد که یکی از آنها تهاتر مطالبات با بدهی های مالیات است.
خسوس وایخو معتقد است دو فصل پیش برابر سیتی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، نمایشی عادی داشت و بیش از اندازه به بازی او پرداخته شد.
به مصاحبه دوپهلوی رامین رضائیان پس از پیروزی برابر مس کرمان آنطور که باید و شاید پرداخته نشد.
به مصاحبه دوپهلوی رامین رضائیان پس از پیروزی برابر مس کرمان آنطور که باید و شاید پرداخته نشد.
باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات سه خارجی این باشگاه از جمله سرمربی ایتالیایی این باشگاه خبر داد. این سنگین ترین بدهی آبی‌ها به یک سرمربی بود که باعث محرومیت آنها از حضور آسیا شد.
وزارت دادگستری آمریکا شرکت دی. ای. اس اینترنشنال مستقر در تایوان و شرکت صنایع سولتک مستقر در برونئی به جرائم خود در زمینه تلاش برای فریب واشنگتن و نقض قانون اختیارات اقتصادی اضطراری بین‌المللی (IEEPA) و مقررات مربوط به تحریم‌ها و مبادلات ایران (ITSR) اعتراف کرده اند. وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که هر یک از این دو شرکت به پرداخت ۸۳ هزار و ۷۹۸ دلار محکوم شده‌اند. به گفته وزارت دادگستری آمریکا، این رقم سه برابر ارزش کالا‌هایی است که این شرکت‌ها به ایران صادر کرده‌اند.
برگزاری باشکوه روز جهانی قدس در کنار حمایت کشورهای مختلف عربی از مسجدالاقصی در برابر تجاوزات رژیم‌صهیونیستی از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته اند.
مهدی تارتار پس از پیروزی برابر گل‌گهر، به انتقاد از تصمیمات داور مسابقه پرداخت.
بررسی تأثیرات توافق میان عربستان و ایران به ویژه بر بحران یمن و روابط با اردن از مهم ترین موضوعاتی است که روزنامه های مطرح عربی به آن پرداخته اند.
وقتی ما مجازات یک قاتل که این سر را در خیابان چرخانده و باعث رعب و وحشت جامعه شده است، ۲ سال حبس بدهیم نشان می‌دهد که ما در رابطه با این طور خشونت‌های خانگی ساده‌انگاری می‌کنیم. امروز اگریک نفر بگوید که شوهرم من را تهدید کرده که سرت را می‌بُرم، توجهی به آن نمی‌شود. اما اگر این قانون تصویب شود آن را جدی می‌گیرند.تامین امنیت زنان در برابر خشونت سنتی مانند خون‌بَس که تا به حال به آن پرداخته نشده بود، در این لایحه مطرح است.
لااقل حقوق آن دختر خانم، سر ماه پرداخت می‌شود، اما گاهی اهالی رسانه مجبورند چند ماه برای دریافت مواجب‌شان، نجیبانه و البته مجبورانه! تحمل کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ میهمانی شب یلدا زوج جوان را به دادگاه کشاند/ قتل به خاطر دفاع از برادر/ سه روز جدال با مرگ!/ کلاهبرداری نیکوکار قلابی به بهانه مدرسه سازی/ افشای راز برادرکشی در صحنه جنایت!/ حسرت‌های دوران کودکی مرا قاتل کرد/ سرقت طلا‌های کودکان با چربی و انبر!/ حبس و پرداخت دیه مجازات شلیک مرگبار مأمور پلیس
کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، به دلجویی از دوست صمیمی خود یعنی اشرف حکیمی پرداخته است.
روزنامه های ورزشی سراسر دنیا به پیروزی بزرگ مراکش برابر پرتغال پرداخته و جلد نخست خود را به دیدار دیروز اختصاص دادند.
نشریه قطری استاد الدوحه در گزارشی به مسابقه ایران و انگلیس پرداخت و این دیدار را چالشی برای سه‌ شیرها دانست.
"سلام شهیدی"، همسر شلیر رسولی نیز به جزئیاتی از این حادثه پرداخته و با بیان اینکه این رخداد، مصیبتی بزرگ و ناراحت‌کننده نه تنها برای خانواده خودم، بلکه تمام کردستانی‌هاست گفت: از 2 روز قبل از این واقعه با برادر خانمم برای کارگری ساختمانی و تأمین خرج و مخارج زندگی به عراق رفته بودم. صبح همان روزی که همسرم خود را از پنجره خانه همسایه‌مان به پایین پرت کرده بود، از ماجرا با خبر شدم و دنیا روی سرم خراب شد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به انتقاد از عملکرد تیمش برابر ناپولی پرداخته است.
رئیس کمیته نظامی جنبش انصارالله یمن، پرداخت حقوق کارمندان دولتی، رفع محاصره بندر الحدیده و افزایش پروازها از فرودگاه بین المللی صنعا را به عنوان سه شرط اصلی پیشرفت در مذاکرات نظامی مطرح کرد.
مانوئل نویر، کاپیتان آلمانی بایرن مونیخ، به تمجید از عملکرد یان زومر برابر این تیم پرداخته است.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، به تمجید از درخشش رحیم استرلینگ در بازی برابر لستر پرداخته است.
رئیس کمیته بهزیستی و توانبخشی مجلس، در پاسخ به اینکه آیا امکان پرداخت مستمری توسط بهزیستی به تمام افرادی که شامل سه دهک اول جامعه شده‌اند، وجود دارد، توضیحاتی را ارائه داد.
جو بازار هفته پیش رو تحت تاثیر تغییر قیمت نفت و موضع گیری های ایران در قبال حمله روسیه به اوکراین خواهد بود، در گام نخست افزایش قیمت نفت گروه پالایشی را به صف خرید خواهد کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ