دو گل لحظه آخری از بازیکنان استقلال، قهرمانی تیم امید آبی‌ها را تا حد زیادی مسجل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
آرنولد شوارتزنگر، اسطوره پرورش اندام، با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، لحظاتی از تمرین با رونی کلمن، رکورددار کسب عنوان در مسترالمپیا با هشت دوره قهرمانی را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت.
در رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان دو کشتی‌گیر ایران به مرحله نیمه نهایی راه ‌پیدا کردند و سه نفر دیگر در صورت فینالیست شدن حریف‌شان به گروه شانس مجدد خواهند رفت.
دو چهره شاخص کشتی ایران از بین ۴ نفر برتر رنکینگ پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ خارج شدند.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد کادر فنی اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سهمیه مشخصی داشیم و می‌توانستیم فقط دو نفر همراه ببریم، یک نفر حراست و دیگری آقای سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است. صفحه آسیا هم بسته شده بود و نمی‌توانستیم شخص دیگری را اضافه کنیم.
در ادامه مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا ملی‌پوشان ایران در دور نیمه‌نهایی 2 ماده به مصاف رقیبان رفتند.
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
با یک نفر از بین ویرا و فارکه ماموریت بازگشت لیدز از چمپیونشیپ به لیگ برتر آغاز خواهد شد.
علی پاکدامن و محمد رهبری با برتری برابر حریفانشان به جمع هشت نفر برتر مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا صعود کردند.
در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات دو نفره قهرمانی جهان تیم ایران متشکل از نیما و نوشاد عالمیان به مصاف تیم دونفره پورتوریکو رفت و با نتیجه ۳ بر صفر متحمل شکست شد.
با شکست تیم امیرحسین هدایی و امین احمدیان در جدول دونفره، کار این دو بازیکن در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به پایان  رسید.
تنیسور شماره دو جهان با برتری قاطعانه برابر ساشا زورف به جمع هشت نفر پایانی مسترز مادرید صعود کرد.
نمایندگان روسیه عنوان قهرمانی بخش دونفره مسابقات تور جهانی تنیس را از آن خود کردند.
پرسپولیس در روزی مقابل تراکتور پیروز شد که تیم برتر میدان نبود: سرنوشت قهرمانی را چنین پیروزی هایی رقم می زند.
جشن قهرمانی یونایتدی ها با رقص تن هاخ به جذاب ترین شکل ممکن برگزار شد.
ماموران پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از دزدان مسلح تمام دوربین‌های مداربسته در اطراف محل سرقت‌ها را بررسی کردند. تا اینکه با به‌دست آمدن چهره متهمان در آخرین سرقت مشخص شد که یکی از آن‌ها سابقه‌دار است و بار‌ها به جرم سرقت به زندان رفته. با این سرنخ وی دستگیر شد و اقرار کرد که سرقت‌های مسلحانه را با همدستی ۲ نفر از دوستانش انجام می‌دهد که هر دو همدست وی نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.
تیم ملی تنیس روی میز ایران دیدارهای خود در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان را با پیروزی در بخش دوبل آغاز کرد.
نفر چهارم دسته سنگین وزن وزنه برداری قهرمانی جهان گفت: از وزنه هایی که در قهرمانی جهان زدم، راضی هستم اما باید تلاشم را دو برابر کنم تا به نقطه خوبی برسم.
آخرین بازمانده تیم رویایی ۲۰۱۰ اسپانیا از تیم ملی خداحافظی کرد.
همسر و دختر رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کلمبیا، دو نفر از توزیع‌کنندگان مدال در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان هستند.
مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان با صعود دو نماینده ایران به جمع ۳۲ بازیکن برتر پیگیری شد.
مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان با صعود دو نماینده ایران به جمع ۳۲ بازیکن برتر پیگیری شد.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی اتریش و دو بازی دشوار تدارکاتی را بدون شکست پشت سر گذاشت.
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ