آرنولد شوارتزنگر، اسطوره پرورش اندام، با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، لحظاتی از تمرین با رونی کلمن، رکورددار کسب عنوان در مسترالمپیا با هشت دوره قهرمانی را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آماده‌سازی جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش برای یک تمرین تاکتیکی ۹۲ فروند هواپیمای جنگنده‌ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور در یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدایان حریم ولایت آماده شد.
خلبانان این ماموریت برای یک نمایش هوایی در ماه ژوئیه در شهر «ریونگرو» تمرین می‌کردند. توکانو-۲۷ از هواپیمای تهاجمی سبک توربوپراپ ساخت برزیل است.
درگیری هانی‌کُرده از افراد سابقه‌دار با هواداران استقلال در حاشیۀ تمرین امروز این تیم که در حال شعار دادن علیه مدیریت باشگاه بودند.
ارو تایمز: چند روز پیش دو جنگندۀ سوییس هنگام تمرین هوایی باهم برخورد کردند. نیروی هوایی سوییس اعلام کرده که برخوردِ بخشی از دماغۀ جنگنده‌ها به ساختمان‌های اطراف باعث شکستن شیشۀ خانه‌ها و زخمی‌شدنِ جزئی یک نفر شد./منبع: خبرآنلاین
مرد استرالیایی که به مدت سه سال برای شکستن رکورد جهانی شنا سوئدی تمرین کرد گفته که تلاش کرده تا الهام بخش پسر یک ساله اش باشد و به او نشان دهد هیچ چیز غیرممکن نیست.
دروازه بان ۲۶ ساله تیم ملی غنا در جریان تمرین این تیم بر اثر سقوط دروازه از ناحیه پا آسیب دید.
وریا غفوری بازیکنان سابق استقلال در تمرین امروز تیم رسانه‌ ورزش حضور یافت.
بازیکنان بایرن مونیخ روز دوشنبه را در کوه‌های تیرول در اتریش سپری کردند و در آنجا به تمرین رانندگی روی برف پرداختند.
وزارت دفاع سعودی هدف از این تمرین نظامی را حفاظت از خطوط حمل و نقل دریایی، مقابله با تهدیدات علیه تاسیسات نفتی، حفاظت از آزادی کشتیرانی دریایی و تقویت مفهوم اقدام و فعالیت مشترک در میان واحد‌های شرکت کننده اعلام کرد.
آخرین تمرین شاگردان پژمان درستکار پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی عصر امروز در آیووا آمریکا برگزارشد.
پس از تمرین تیم ملی برزیل و درحالی که وینیسیوس جونیور درحال صحبت با خبرنگاران بود، یک گربه وارد محل کنفرانس خبری شد که واکنش حاضران را در پی داشت.
زنان و دختران تکواندوکار افغان هفته‌ای دو بار در یک خانه خصوصی ملاقات می‌کنند. هیچ یک از آن‌ها به دلایل امنیتی نمی‌خواهند به رسمیت شناخته شوند.
اولین تمرین تیم ملی ایران بعد از پیروزی برابر ولز امروز و در هوای گرم قطر برگزار شد.
تمرین ریکاوری بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار شد. در این جلسه تمرینی کارلوس کی روش حضور نداشت و راجر دسا و سایر دستیاران او تمرین ریکاوری در زمین چمن را زیر نظر داشتند. کی روش در محل هتل اقامت تیم ملی حضور داشت تا عملکرد بازیکنانی که روز گذشته به میدان رفته بودند را زیر نظر بگیرد.
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که گفته شده مربوط به تمرینات زنان یگان‌های ویژه فراجا است.
تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کمپ تیم ملی صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ آبان) برگزار شد.
یک وزنه‌بردار که به صورت انفرادی مشغول نبرد با پولاد سرد بود، هنگام تکمیل حرکت خود، با سقوط وزنه بر روی خود مواجه شد.
فنلاند برای اولین بار در دهه‌های گذشته یکی از بزرگراه‌های اصلی خود را به مدت پنج روز تعطیل کرد تا به جنگنده هایش اجازه دهد تا فرود و برخاستن را در باند جاده‌ای رزرو انجام دهند.
فدراسیون فوتبال فیلمی از تمرین امروز تیم ملی منتشر کرد که نشان می‌دهد سردار آزمون در کنار سایر ملی‌پوشان، در تمرینات گروهی شرکت کرده و آماده بازی با سنگال می‌شود.
بنیانگذار فیسبوک که از عشق و علاقه خود به مبارزه در رینگ و ام‌ام‌ای گفته بود با یک قهرمان این رشته خشن به تمرین و مبارزه پرداخت.
یک پسر خردسال با رییس فدراسیون بوکس تمرین کرد.
‌علیرضا موسوی، کوهنورد ایرانی تصاویری شگفت‌انگیز بر فراز بالاترین نقطه بام ایران ثبت کرده که در اینجا می‌بینید. او می‌گوید که این یازدهمین صعود او و دومین بار است که با یک گروه از جوانان پس از تمرین دو ماهه به قله دماوند می‌رسد. این تصاویر در شهریورماه و با استفاده از دوربین ۳۶۰ درجه ثبت شده‌اند.
کامیل، دختر ۸ ساله که از بیماری سندرم وکنترل رنج می‌برد، پس از سه روز و طی مسافت ۹۰ کیلومتر با دوچرخه خود را به زمین تمرین پاری سن ژرمن رساند تا با کیلیان امباپه دیدار کند. او در بدو ورود مورد تشویق جمعیتی که برای دیدن او آمده بودند، مواجه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ