در حالی که از ابتدای سفرهای نوروزی تا امروز 342 میلیون تردد ثبت شده است پلیس راهور به رانندگان توصیه کرد تا پس از ۲ ساعت رانندگی حتما ۱۵ دقیقه استراحت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرعت گسترش بیابان در ایران ۳برابر فعالیت‌هایی است که در بخش مقابله با بیابان زایی انجام می‌شود.سطح عرصه‌های بیابانی۴۴میلیون هکتار بوده که ۳۰ تا ۳۲میلیون هکتار در معرض فرسایش بادی قرار دارد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در روستاها ۳۴۲ خانه ورزش ایجاد شده است. نیاز مبرم به توسعه زمین فوتبال در جلسه هیئت دولت اعلام و قرار شد تا پیش از اتمام سال جاری هزار زمین فوتبال احداث شود.
دولت انگلیس در ادامه کمک‌های نظامی و غیر نظامی به اوکراین، از تخصیص ۲۵ میلیون پوند(حدود ۳۲ میلیون دلار) با هدف تقویت امنیت سایبری این کشور خبر داد.
طبق جداول گمرک جمهوری اسلامی ایران، در ۱۲ ماهه سال گذشته بیش از سه میلیون و ۳۴۲ هزار تن کالای ایرانی در قالب ۶۴۵ کد تعرفه مختلف به عمان صادر شده است که ارزشی بیش از ۲۹ هزار و ۷۷۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان معادل یک میلیارد و ۸۷ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۲۵۶ دلار داشته است.
دزفول - همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول از ۲۸ هزار و ۳۴۲ برگ سند دوران دفاع مقدس در قالب ۱۴۱ جلد کتاب دوران دفاع مقدس مربوط به ارتش رونمایی شد.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز بدون هیچ تغییری در محدوده ۳۲ میلیون تومان است.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته قبل با کاهش قیمت بیش از ۲ میلیون تومانی همراه شد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات بهبود تغذیه‌ای به ۳۴۲ کودک و مادر نیازمند خبر داد.
بر اساس بروزرسانی اخیر، شمار شهر‌های زرد و آبی تغییر زیادی داشته است؛ افزایشی خوشحال کننده که موجب شده شمار شهر‌های زرد از ۳۴۲ به ۲۵۷ کاهش یافته و به عوض آن، تعداد شهر‌های آبی از ۷۱ به ۱۷۱ شهرستان افزایش بیابد. یعنی قرار گرفتن حدود ۴۰ درصد شهرستان‌های کشورمان در وضعیت آبی.
در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست. ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
در مجموع در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز نیست و ۳۵ شهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند. همچنین ۳۴۲ شهر در وضعیت زرد و ۷۱ شهر نیز در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.
شانس میلان برای به خدمت گرفتن رناتو سانچز، هافبک لیل، بار دیگر افزایش پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ