سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ نحوه برخورد پلیس با تخلف ورود به خطوط اضطرار را تشریح کرد .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه ۳۰۰ هزارتومانی متخلفین قانون هوای پاک خبر داد.
سرپرست هیات فوتبال تهران موضوع جعل مدرک از سوی یکی از داوران برای حضور در لیگ برتر را تایید کرد.
دادگاه فدرال استرالیا امروز شرکت دل آمریکا را به خاطر اغوای مشتریان در ارائه تخفیف به پرداخت ۱۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۶.۴۶ میلیون دلار محکوم کرد.
دادگاه فدرال استرالیا امروز شرکت دل آمریکا را به خاطر اغوای مشتریان در ارائه تخفیف به پرداخت ۱۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۶.۴۶ میلیون دلار محکوم کرد.
کمیته انضباطی فوتبال عربستان در تلاش است تا از ورود جیمی جامپ‌ها به زمین پیشگیری کند.
هوادارانی که پول ملی آرژانتین را آتش بزنند از این به بعد دستگیر خواهند شد.
روزنامه اطلاعات ۱۰ مرداد ۱۳۵۲ در خبری آورده که تخلفاتی مانند دور زدن در محل ممنوعه، توقف در پیچ‌ها، توقف دوبله و استفاده از بوق شیپوری با ۱۰۰ تومان جریمه روبرو خواهند شد.
وزیر دادگستری از جریمه ۴ هزار میلیاردی سوءاستفاده کنندگان از کارت‌های کوله‌بری خبر داد.
سه باشگاه لیگ برتری به دلیل غیبت نمایندگان آنها در جلسه با مدیران فدراسیون به خاطر بحث مجوز حرفه‌ای جریمه می‌شوند.
اگر پابلو توره برابر بارسا بازی کند، خیرونا باید 300 هزار یورو به عنوان جریمه به بارسا بپردازد.
رئیس کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران و مدیران رسانه‌‎ای نکات عجیبی را به زبان آورد.
رئیس کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران و مدیران رسانه‌‎ای نکات عجیبی را به زبان آورد.
مقامات قضایی برزیل اعلام کردند که "نیمار" باید ۳.۳ میلیون دلار جریمه به دلیل ساخت یک دریاچه مصنوعی بدون مجوز زیست محیطی در املاک خود بپردازد.
نیمار، ستاره برزیلی، باید به دلیل ساخت دریاچه مصنوعی غیرقانونی در عمارتش مبلغ سه میلیون یورو جریمه پرداخت کند.
جریمه نجومی بیرانوند درصورت فسخ یکطرفه با پرسپولیس
لوئیس همیلتون به دلیل سرعت بیش از حد مجاز در پیت لین 100 یورو جریمه نقدی پرداخت خواهد کرد.
کمیته انضباطی رای خود را درباره تخلفات رخ داده در دیدار دو تیم شادکام مشهد و ستارگان مردان پاشا البرز صادر کرد.
در لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به‌صورت هوشمند و با استفاده از فناوری‌های نوین اعمال خواهد شد، کشف حجاب سر توسط بانوان، برهنگی بدن و پوشیدن لباس‌های نازک بدن نما جرم انگاری شده و مرتکبین این جرم پس از شناسایی از طریق سامانه‌های هوشمند تا ۳ بار مورد تذکر و جریمه‌های نقدی قرار خواهند گرفت.
نسائی زهان گفت: افراد مجرم در زمینه عفاف و حجاب، خودروی افراد بی حجاب یک تا ۲۰ روز توقیف می‌شود؛ بی‌حجاب‌ها یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و به محاکم معرفی و احضار می‌شوند. بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، بالای یک میلیون تومان جریمه و در صورت تکرار، با افزایش جریمه و محرومیت امکانات در جامعه روبرو خواهند شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان وی با بیان اینکه ما در سیستم قضایی به دنبال پرونده سازی نیستیم گفت: تا به امروز هیچ پرونده‌ای در رابطه با کشف حجاب در محاکم ما به ثبت نرسیده است.
هادیانفر با بیان اینکه از این پهپاد‌ها برای رصد و پایش جاده‌های طویل در استان‌هایی مانند کرمان، فارس و ... استفاده می‌شود، گفت: این پهپاد‌ها چند کار را انجام می‌دهند، اول اینکه اقدام به پایش جاده‌ها کرده و گزارش آن را برای پلیس ارسال می‌کنند. اقدام دوم اعمال قانون و جریمه خودرو‌های متخلف است، این پهپاد‌ها خودرو‌های دارای سرعت غیرمجاز و دیگر تخلفات حادثه‌ساز را شناسایی کرده و اطلاعات آن را به پلیس راه و ماموران مستقر در راه‌ها مخابره می‌کنند و ماموران نسبت به توقیف و اعمال قانون آن‌ها اقدام خواهند کرد.
رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: در طرح نوروزی به همکاران ابلاغ کردیم که خودروهای حامل خانواده‌ها به خاطر جریمه سه و چهار میلیون تومانی متوقف نشوند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
گروهی شامل ۱۱سازمان غیر دولتی به رگولاتورهای اتحادیه اروپا اعلام کرده اند پیشنهاد آمازون برای توقف برخی فرایندهای  فروش و بازاریابی جهت اجتناب از  جریمه های سنگین در این منطقه باید رد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ